1. leht 1-st

Kui palju maksab 2102?

Postitatud: 19 Mär 2010 19:58
Postitas paap66
Küsimus siis selline et kui palju võib maksta suhteliselt korras ja originaali lähedane 2102
Või siis kui palju on keegi nõus maksma korraliku 2102 eest?

Postitatud: 19 Mär 2010 20:36
Postitas Arvos
Mingi 25 - 30 000 vast.

Postitatud: 19 Mär 2010 20:55
Postitas IceStorm
Kogemused näitavad, et "korras" on väga suhteline mõiste. Kui masinal roostet tõesti ülivähe, väljast ja seest paistab kõik justkui uuel masinal ja detailid on originaalid (va kuluvosad), siis võib hind vabalt üle 20 000 küündida.

Postitatud: 19 Mär 2010 21:41
Postitas Janno
Mis detailid originaalid olema peavad, jagaja jms elektrisüsteem ka?

Postitatud: 19 Mär 2010 21:43
Postitas Arvos
Hea oleks, kui saaks originaalsed kasutatud piduriklotsi ka kaasa:)

Postitatud: 19 Mär 2010 21:56
Postitas ando
Kõik sõltub Lada puhul ikkagi kere seisundist. Muu taastamine on üldjuhul kerge, kuna tehnika on üpris pommikindel ja jupid odavad. Keretööd on aga küllaltki kallid ning aeganõudvad. Siiski oleneb kõik ka originaalsusastmest, mida soovitatakse saavutada.
2102 hinnataseme kohta aga võib öelda, et nagu kõikide asjade puhul on ka see suhteline. Mina ostsin oma 02 paarituhande eest, müüma olen nõus aga paarikümnetuhandega. Kas on ostu- või müügihuvi? Kui ostu, siis nõua odavalt, kui müüd, siis müü kallilt. Igale asjale on tahtja, ainus küsimus on mis hinnaga ja kuna.

Postitatud: 20 Mär 2010 00:16
Postitas Kytt
olen ostnud 3 dvoikat, kõik hinnaga rohkem või vähem alla 10k.
mitte ükski neist ei vastanud korraga neljale põhinõudmisele (korras kere, originaalne ja terve sisu, sõiduvõimeline ja kehtiva ülevaatusega, korras dokumentatsiooniga), seega saigi neid mitu muretsetud et üks originaalilähedane kokku ehitada. Kõigist kolmest ka siin foorumis rohkemal või vähemal määral info olemas.
hetkel mu poolik projekt küll myygis, aga kuna huvi leige ja hinda alla pole plaanis lasta(niigi on myygihinnaks märgitud vaid keretööde maksumus + algne ostuhind), siis finantsolukorra paranedes plaan asi ikka sõitma saada.

Postitatud: 20 Mär 2010 03:33
Postitas logman
Põhimõtteliselt mitte ühegi klassiku eest mitte mingil juhul üle 2000.- ei maksa :ylbe
Miks?
Sest ideaalkorras masinat ei osta, teiste poolt sissepandud masinakese hingest pole huvitatud ja mitte ükski masin ei vasta minu poolt kehtestatud nõuetele.
Asja nimi on isikupära ja võite matta mind siis koos autoga :D.

Postitatud: 22 Mär 2010 23:30
Postitas nymmik
Ma käisin alles hiljaaegu ühte 02 vaatamas mille omanik lubas ka roostevaba kere ja ilus sirge pidi ka olema.

Reaalsus oli aga, et kere oli kõver, koopad nii läbi et tagaismelt kaoks poest ostetud grillkana ära, detailid hävinenud.

02 puhul määravad hinna tema spetsiifilised osad ja aasta. Enne 1980 toodetud on hinnas, eriti aga kuni 1973 milledel oli veel fiati klaasid/tuled
Hinna kujundavad sellised asjad nagu laepolster, tagaosa piilarite katted, pagassi polsterdus, tagastange, tagaluugi olukord.

Kuid üldjuhul pole hind ikkagi kõrgem kui 10K,
lihtsalt kõrgema hinnaga ei leia ostjat.

nymmik@ läbikäitanud kokku kuus 2102

Postitatud: 23 Mär 2010 07:56
Postitas Janno
Ehk selgitaksid laepolstrit ja tagastanget just?

Selgitus.

Postitatud: 23 Mär 2010 08:58
Postitas SexSix
Algusaastatel oli VAZ-i laepolster halli tooni ja ?redamate aukudega. Uumatel on laepolster kollakat tooni. Stangedega on nii nagu ta on. esimeste mudelite stangesi annab otsida. VAZ 2102-e tagastange on ju numbrituleta.