On pakkuda Vaz 21011, kas on seda väärt?

On pakkuda Vaz 21011, kas on seda väärt?

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
u
UkuK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Mär 2009 22:37
Asukoht: Määri / Rakvere
Autod: Chevrolet K1500 Stepside -89

On pakkuda Vaz 21011, kas on seda väärt?

Postitus Postitas UkuK »

Tere mehed!

Ühel päeval peale kooli rääkisime klassivennaga autodest. Siis liikus jutt kuidagi ?iguli peale. Seejärel tuli tal meelde üks ?iguli, mis põhimõtteliselt müüa on. Suurt ei osanud ta mulle öelda, lubas mulle nv-l helistada ning autost pilte teha. Rääkis küll seda, et teab seda autot terve oma elu ning see on ühe omaniku käes olnud. Eile siis rääkisin temaga pikalt, pinnisin auto välimuse kohta.
Millised on stanged, kas katusel on õhutusavad? Mis on mootor, millised näevad välja tagatuled? Seejärel mõistsin, et eks ta siis 21011 ole - pildid räägivad enda eest.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Auto on mu klassivenna sõbra vanaisa oma. Masin on olnud ühe omaniku käes. Kui sõitmist polnud, seisis auto kuivas garaa?is. Peale 2008 talve viidi auto garaa?ist välja, ju siis oli vaja ruumi muu kola jaoks. Tegemist on sõidukorras autoga. Minule näib piltide järgi vaadates, et kere on päris heas seisukorras. Läbivat roostet ei paista olevat - muidugi pole ma teda lähedalt näinud, näiteks pakiruumi põrand tuleks kindlalt üle vaadata.
Sisu on kahjuks üsnagi kirju, täis erinevaid kleepse. Juhiiste on oma aja ära elanud, ka erinevad istmekatted hakkavad silma. Kleepsud on võimalik eemaldada, kuid sel juhul jäävad armatuurlauale ning uksepolstritele koledad laigud, kuna kleepsualune pind on ainuke, mis pole pleekinud.
Nagu näete, on värv küllaltki tuhm. Vahatamine peaks aitama, imesid ta küll ei tee.

Mis auto eest küsitakse? Hetkel 4000 krooni.

Ühesõnaga, mis te autost arvate?

Ette tänades,
Uku

[Muudetud: 20-9-2009 UkuK]

[Muudetud: 20-9-2009 UkuK]
Jumaldan klassikuid ning jälestan Läti pornotuuningut.
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Oleneb mis seisus kandev kere on.
u
UkuK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Mär 2009 22:37
Asukoht: Määri / Rakvere
Autod: Chevrolet K1500 Stepside -89

Postitus Postitas UkuK »

Nüüd tuli meelde, et sõber uuris karpe ka ning kompas kätega - see osa autost on tugev.
Jumaldan klassikuid ning jälestan Läti pornotuuningut.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Algselt postitas: UkuK
Nüüd tuli meelde, et sõber uuris karpe ka ning kompas kätega - see osa autost on tugev.
kätega pole midagi teha, kruvikaga tuleb kallale minna ;)
üle vaata/toksi poolraamid(nii esimesed kui tagumise), esimese poolraamiga risti olev tala(algab tungraua kanduri juurest), karbid(eriti karbiotsad), uste alumised ääred, pagassipõhi(nb! varuratta alune), juhi ja kõrvalistuja põrand täies ulatuses, esiklaasi alumiste nurkade juures olev plekk.
Omast kogemusest võin öelda, et esmane kiire vaatlus ei tuvasta tihti kui mäda võib kere olla. sai üht rakveres müügis olnud 07 vaatamas käidud, piltidelt nägi välja väga hea(ka hind oli selline, et võis loota korralikku keret), paraku kohale jõudes sai juba esimesel katsel kruvikas läbi karbi salongi löödud ning sinna platsile see auto meist jäi
u
UkuK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Mär 2009 22:37
Asukoht: Määri / Rakvere
Autod: Chevrolet K1500 Stepside -89

Postitus Postitas UkuK »

Selge pilt, jätan meelde!
Ma tahan veel veidi ringi vaadata, mida Eestis pakkuda on.
Kuid kui satun sõbra juurde, lähen vaatan autot lähemalt.

Uku
Jumaldan klassikuid ning jälestan Läti pornotuuningut.
u
UkuK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Mär 2009 22:37
Asukoht: Määri / Rakvere
Autod: Chevrolet K1500 Stepside -89

Postitus Postitas UkuK »

Kui võtta teemaks originaalsus, siis mida arvavad spetsialistid sellest autost? Endale tundub, et tegemist on tõupuhta 21011-ga.


[Muudetud: 25-9-2009 UkuK]
Jumaldan klassikuid ning jälestan Läti pornotuuningut.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Piltide järgi vaadates ei ole originaaliks saamine väga keeruline, samas ideaalkorda saamine nõuab ikka parajalt tööd.
Silma jäid, et kummid ja veljed (vist) ei ole originaalid. Veljed peaksid olema piklike aukudega - 100% pole selles kindel.
Piltidel olevad ilukilbid on "tuuning". Originaalis kroomist kilbid.
Peeglid on valed.
Õhuvõtuplastikuid kapotil olla ei tohiks.
Porikummid valed.
Mis aasta autoga tegu? Aastaarvustki palju asjad sõltuvad. Lisaks oleks vaja täpsemalt salongi, pagassi ja mootorikatte alla vaadata.

Ise ma olen mõelnud, et kuidas originaalsuses kohalt vaadatakse näiteks logareid ja kärukonksu? Tehasest tulles neid küljes pole, aga valdavalt pandi ju uuest peast külge. Kas autol külje oevad logarid vähendavad originaalsust?

Ka mulle jäi silma, et ühtegi 011 ei taastata originaaliks - seega sündiski plaan;)

[Muudetud: 9-25-2009 Mel]
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

21011

Postitus Postitas apsu »

originaal on selline:
Pilt
rehvid on valed. Ja logarid saab ju hindamise ajaks alt ära võtta. Ja porilapakad samuti
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Poritiival olevaid iluliiste ei ole Vaz 21011 kunagi originaalis
omanud.Kohamehed peaksid olema heledad ja rooste-
vabast materjalist.Kapotil olevad õhuavad peavad olema
autoga ühte värvi.Rehvid võivad olla ka muu firma omad,
tähtis et nende mõõtmed oleks õiged(155/80 või 75 ja 13").
Uste aknaraamidel on ka iluliistud mis seal mitte olema ei peaks.Korralikult paigaldatud logarid ja porikummid võivad
olla.Kärukonksu olla ei tohi.

Uku,kui peale põhjalikku kontrolli osutub auto korralikuks,
siis anna minna.Muidugi siis oled teretulnud ka meie sekka !

Pilt
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
u
UkuK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Mär 2009 22:37
Asukoht: Määri / Rakvere
Autod: Chevrolet K1500 Stepside -89

Postitus Postitas UkuK »

Suured tänud vastuste eest!

Peegel tekitas minuski kahtlusi, originaalis peaks olema 1x kandiline kroompeegel?
Arvasin, et ainult 2101-l olid pikkade aukudega veljed.
Vaadates apsu üles riputatud pilti, paistab see värv sama olema, lihtsalt tugevalt pleekinud. Muide, tädimehel vedelevad garaa?is kasutamata, hästi säilinud vanaisa 21011'le mõeldud rehvid - need NSVL rehvid, mis taastamisel ära kuluksid.

Isa siin kõrval räägib, et nende perekonna valgel 21011'l olid samuti pika auguga veljed ning peegliks tõesti kandiline kroompeegel.

Tekkiski plaan, et tingiks alla ja tooks koju - näiteks 3500 krooniga. Võtaks muidugi enda nimele, ülevaatuse ja kindlustusega mässama ei hakkaks. Talv on ju kohe-kohe tulemas, hoiaks teda kuivas kohas ning hakkaks nokitsema. Samas olen kuulnud, et on olemas nö seisva auto kindlustus, st et sa ei osale autoga liikluses, kuid ta on kindlustatud. Maksma peab vaid sümboolse tasu, kuid koefitsent langeb siiski. On mul õigus või ajan lolli juttu?

Paar sõna mu vanaisa autost.
Minu isa perekonda saabus 1979. aastal uhiuus Vaz 21011 - kauaoodatud masin, mida kattis valge värv ning sisu kaunistas pruun nahk. See auto teenis seda perekonda truult üle 10 aasta, 1991. aastal rändas ta minu tädi kätte. Ka nemad hoidsid autot, kuid mõni aeg hiljem tekkis vajadus välismaise auto järele. ?iguli läks võõrastesse kätesse ning leidis peagi oma kurva lõpu ning embas uue omaniku juhtimisel puud.

Kuigi olen alati olnud Vaz 2101 fänn, oleks Vaz 21011 renoveerimine igati tore plaan. Teha ta just selliseks, nagu oli minu vanaisa 21011.

Ma uurin selle sõiduki aasta välja, siis jätkame arutlemist teemal "Porganditooni 21011 originaalsus".

Äge on muidugi see, et kui sellest autost lahti ei saada, läheb see pere noorimale liikmele talvel rallimiseks :kuri
Üks asi, mida ma ei kannata, on vanade ?iguli tüüpi autode süstemaatiline hävitamine. Millega on autod ära teeninud sellise karistuse, et nad kuskil aasal ribadeks lastakse? Mis seal vahet on, kas tal on kere läbi või ülevaatus aegunud? See lihtlabane peenestamine on lihtsalt nii madalalaubaline tegevus, mida ma kohe üldse ei salli. Juba sel põhjusel peaks selle auto peale mõtlema, saab ühe järjekordse isendi päästetud.

Parimat soovides,
Uku

[Muudetud: 26-9-2009 UkuK]
Jumaldan klassikuid ning jälestan Läti pornotuuningut.
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

http://www.autowp.ru/vaz/2101/
Uuri siit lehelt 21011 kohta , seal head suured pildid ka kui peale klõpsad.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
u
UkuK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Mär 2009 22:37
Asukoht: Määri / Rakvere
Autod: Chevrolet K1500 Stepside -89

Postitus Postitas UkuK »

Tänud väärt lingi eest, sealt sain kõvasti pildimaterjali.

Võrreldes pilte, märkasin päris mitmeid erinevusi.

1) Veljed on valed, kilbid puudu
2) Peeglid paistavad olevat 2105 omad, originaalis peaks olema üks kandiline kroompeegel
3) Kapoti õhusuunajad kuuluvad tuuningu valdkonda

Kojamehed on minu arvates originaalid, roostevabast ikkagi.
Tal on olemas isegi originaalraadio, sinna saab ju uue sisu sisse aretada - saab kuulata ka Lääne raadiojaamu :wow

Uku
Jumaldan klassikuid ning jälestan Läti pornotuuningut.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Minu meelest on see masin küll seda väärt. Tundub kuidagi mõnus ja rikkumata masin olevat. Kere olukorra suhtes peab muidugi päris kriitiline olema, mina olen pmst kõikide seni ostetud ladadega üle saanud. Tuleb kõhualla ronida ja kahtlased kohad üle sorkida kruvikaga, parem lausa kuskil tõstuki peal uurida.
Õnneks tundub see masin originaalne olema (karbiliistud jne), loodetavasti ole mingi sosssepp kerele "kap remonti" teha jõudnud. Tehaseplekki lappida polegi väga hull, küll on seda mingi Leidur Leo eelnevat käkerdamist ümber teha.
Selle nn. seisva auto kindlustuse korral koifitsent minu teada ei lange. Edu.

[Muudetud: 27-9-2009 ToM]
m'kay
Vasta