1. leht 1-st
Nuputamisering, mis asjad need on ?
Postitatud: 29 Jaan 2009 19:36
Postitas HC1
Postitatud: 29 Jaan 2009 19:50
Postitas hautz
1) käigukasti padi(siksi oma)
fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530237
Tagapiduri rõhuregulaator(siksi oma)
fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530315
siksi(01)pagassilukk
http://fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530365
stange kinnituse kronstein
fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530481
Suunatule relee
[Muudetud: 29-1-2009 logman]
Postitatud: 29 Jaan 2009 20:16
Postitas logman
Päris huvitavad kodinad. Näiteks see:
http://fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530189
Vastus on sellel pildil:
http://fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530171
Kas tõesti seeriatoodang? Paljud leiutavad jalgratast, nüüd tuli välja, et selline asi oli juba ammu olemas. (el.magnetiline pagassi lukk)
Universaalne tagatuleklaas:
http://fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43529991
Olid üksvahe küljes kõigil c-kati masinatel pluss uaazikud. Kaheksakümnendate rida.
Määndsegi käru küljest:
http://fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530271
Universaalne - pane mõnele omaehitatud vankrile.
Postitatud: 29 Jaan 2009 20:20
Postitas Walter
Postitatud: 29 Jaan 2009 20:45
Postitas HC1
Kuna venekeel puudulik siis selle pagassi lukku karbi pealt ainult sõna pagasnik mõistsingi:D - sellest ka huvi, aga üldiselt jah garaaž suurkoristusel tuli umbes kolm kilekoti ja kaks kasti täit moona välja(enamasti vist 01/011 ja uazi jubinad), enamuste kohta juba nende otstarve välja möeldud, mõned siiski jäid mõistatuseks
Postitatud: 29 Jaan 2009 20:50
Postitas HC1
Võimalik et osa asju ka Gaz 24 küljest näiteks see
fotoalbum.ee/photos/priitlodi1/43530151 mis asi see on jääb küll mõistatuseks
Postitatud: 29 Jaan 2009 21:22
Postitas motamees
Postitatud: 29 Jaan 2009 22:36
Postitas HC1
mida täpsemalt selle puksiga reguleerida saab ?
Postitatud: 29 Jaan 2009 23:03
Postitas motamees
Algselt postitas: HC1
mida täpsemalt selle puksiga reguleerida saab ?
Vedava võlli laagreid. Keeratakse seni, kuni laagriloks/ist paras. Keskmine peenem osa läheb vajalikus ulatuses "kortsu". Mutrit tagasi ei tohi keerata. Peab õnnestuma esimesel katsel.

Postitatud: 29 Jaan 2009 23:23
Postitas HC1
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: HC1
mida täpsemalt selle puksiga reguleerida saab ?
Vedava võlli laagreid. Keeratakse seni, kuni laagriloks/ist paras. Keskmine peenem osa läheb vajalikus ulatuses "kortsu". Mutrit tagasi ei tohi keerata. Peab õnnestuma esimesel katsel.
Jällegi midagi uut kõrvataha panna;)
Postitatud: 30 Jaan 2009 12:03
Postitas jaanus
Algselt postitas: motamees
Algselt postitas: HC1
mida täpsemalt selle puksiga reguleerida saab ?
Vedava võlli laagreid. Keeratakse seni, kuni laagriloks/ist paras. Keskmine peenem osa läheb vajalikus ulatuses "kortsu". Mutrit tagasi ei tohi keerata. Peab õnnestuma esimesel katsel.
Et need puksid siis nö ühekordseks kasutamiseksa? kui reduktor lahti võetud simmerlingi vahetamiseks, siis peab ka selle puksi ära vahetama?
Postitatud: 30 Jaan 2009 20:26
Postitas GTA
HC1: Paljudele asjadele saab jälile internetti orgunnitud vene tehnika varuosakataloogist lingil:
acat.autodealer.ru Ülevalt nupuke "Poisk" (otsi), sisesta varuosalt leitud number, mis tõenäoliselt hakkab 2101-xxxx-xx, edasi saad vast ise hakkama.
jaanus: Jah, see puks on ühekordne. Lisaks on üle pingutades võimalik differ pekki keerata - hakkab uluma. Ulumise enda tekkeni võib küll tuhandeid kilomeetreid kuluda. Arvesta kindlasti manuaalis ette nähtud njuutonitega.
[Muudetud: 30.1.09 GTA]