1. leht 1-st

Otsin VW Transporteri T4 2,4D '92 elektriskeemi.

Postitatud: 07 Juun 2008 23:32
Postitas logman
Kui kellelgi on mingisugunegi allikas nimetatud skeemist, siis olen väga tänulik, kui seda minuga jagate.

Lisan täpsustuseks, et maadlen temperatuuri näidikuga.
Sel kuramusel mitu süsteemi peal - "üks tõmbab, teine tõukab" niiöelda :D (kõrgsurvepumba tööd juhib ka jahutusvedeliku temperatuur).
Leidsin omaarust õige anduri praktilises võrdluses kõrvaloleva VW Pologa, aga lihtsalt otsi kokku ühendades armatuuris seier ei mõtlegi liikuda.
Seieri "osakond" peaks korras olema, sest süsteemist lahtiühendatuna 12V sappa lükates ta liigub.

Vaja nüüd täpselt teada et kus millised juhtmed ikkagi jooksevad...



[Muudetud: 7-6-2008 logman]

Postitatud: 08 Juun 2008 18:08
Postitas oxecot

Postitatud: 08 Juun 2008 21:45
Postitas logman
Hirmus nutune on neid skeemidel toodud värve tegelikkusega võrrelda.
Kuradima germaanid peavad kõike nii kiirelt muutma :kuri, iga uuem masin juba teiste värvidega tähistatud. Päris oma ei olegi leidnud.
Aga tänud sellegipoolest. Venelaste lehe leidsin juba eile ise kaevates ka kätte.
Imelik on see, et kui Polol anduri juhtmete klemmid (kaks tükki neid ongi) kokku panin, siis seier lendas ülesse ja temperatuuri lamp läks ka põlema. T4 juures seda ei juhtunud. Sama lamp annab märku ka vedeliku madalast tasemest.
Polol on klemmide vahel pinge miski ~10V tuuris, T4-l aga stabiilselt 3,85V.
Kogu see märgutule ja seieri süsteem peab olema kuskile kokku viidud (arvan, et kaitsmeplokki) ja kui seal nüüd mõni diood või mõni muu peenem vidin otsa on saanud, siis on minu mõistus vaikselt lõppemas. Montaazhiploki võin ju laiali kiskuda, aga pistikute tagasipanek saab olema hullem kui peavalu :P

Ma kahtlustan esialgu, et viga on ikkagi ühenduses, sest aeg-ajalt tahab armatuuri minev pistik kah nõksa logistamist, et kütusenäidik (kõik ühes pistikus kenasti kõrvuti) õigesti näitaks.
Eks kisun uuesti lahti, kui taas aega leian, et otsimist jätkata.

Siiani sõitsin vaid väga lühikesi otsi linnavahel ja nii ei märkanudki, millal krempel pekki läks. Aga reedel kolistasin pisut lõunas metsades, jäin liiva sisse kergelt kinni ja siis oli küll hirm nahas, et kas saab seekord radikas kaanesuppi keeta või mitte. Vent ei taha kah alati tööle minna...
Läks seekord õnneks - ei saanud :).

[Muudetud: 8-6-2008 logman]

Postitatud: 08 Juun 2008 22:25
Postitas oxecot
AutoDatas- mida ma pole aega saanud peale arvuti vahetust installida- leiab ka andurite defekteerimise juhendi. Järgmise nädala teine pool olen kodumaal tagasi, siis ehk installin. Siis on muidugi vaja teda mis mootoriga täpselt tegu. Vaja 3 tähelist mootori koodi millega alga ka mootori number, selle leiab ka hooldusraamatust ning sõidukatel tagavararatta kõrval olevalt klepsult.

Postitatud: 08 Juun 2008 23:53
Postitas põletaja
autodata 2004-jas igatahes pole sellisele masinale elektriprobleemide ravi

Postitatud: 09 Juun 2008 19:47
Postitas kopec
autodata 2007 ka mitte.

Postitatud: 15 Juun 2008 20:45
Postitas Mel
Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin logmani teemas ka Renaulti kohta.

Kas keegi oskab anda vihjet, kust saaks Renault Kangoo remondimanuaali? Täpsemalt tegemist 2003. aasta mudeliga, mille mootoriks 1,2 16V. Eelistatud keeleks oleks inglise, aga saan ka vene ja prantsuse keelega hakkama.
Vaja oleks lahata esisilda ja vahetaks ka hammasrihma ise ära. Aga pole eriti kokku puutunud esiveoliste ja taoliste uuemate autodega. Seega tahaks ikka teooria ka selgeks teha.

Netis on korralikud manuaalid olemas, kuid leitud kohtadest ei tunnistata ostukohana sellist riiki nagu Estonia. (What, where?!!? Ethiopia? Estonia!!!?? In Africa? No ei ole naljakas kui britid nii küsivad:sein) Läbi Eesti müüjate tellides pole veel peale lubaduste midagi toimunud.

Postitatud: 16 Juun 2008 00:28
Postitas arvi100
Algselt postitas: Mel
Kas keegi oskab anda vihjet, kust saaks Renault Kangoo remondimanuaali?
Mul on ta olemas.Mõeldud küll autoteeninduste jaoks,aga
võibolla aitab seegi.Maht 33,0 MB,laiend PDF,vene keeles.
Lahtipakkides läheks sul vaja faili MR 325-3.

Postitatud: 23 Juun 2008 22:11
Postitas logman
No see asi sai siis korda.
Oligi viga ühenduses. Juhtmed "helistasin" testriga läbi, kõik kompu, ainult kaitsmeplokis on kuskil miskit nende teedega juhtunud. Võtsin ploki lahti kah, see oli seest nagu herilasepesa - hullumoodi eri tasapindades vaskribasid täis. Lausa pea võttis märjaks. Õnneks igasugune elektroonika puudus.
Ei hakkanud rohkem aega viitma, vedasin plokiväliselt uue juhtme kahe klemmi vahele. Päris õige teguviis kohe kindlasti ei ole, sest kui varem kustus eelsüüteküünla märgulamp vastavalt mootori temperatuurile mingi aja tagant ära, siis nüüd põleb ta nii kaua, kui ükskord süütevõtme starteri lülitamise asendisse keeran. Peab lihtsalt tähelepanelik olema.
Plokk on vana, oli näha juba oksüdeerumise märke. Miskit solki olid ka eelmised sellid, kes autot kasutasid, sinna oskanud sisse valada.
Ma ei imesta selle masina juures enam millegi üle, sest kui sügisel ta oma sõtkuda sain, siis kulus ikka mitu nädalavahetust salongi rookimisele. Võiks öelda, et õlu, vein ja shampanja vohasid mõnuga kasvada. Igal pool, kus nimetatud märjukese tilk või loik laiutas, vohas ka hallitus. Ime veel, et odrasaaki ei saanud koristada, üks aasta soojas seismist ja oleks pidanud juba kombaini lõikuseks laenama :P.

Postitatud: 25 Juun 2008 23:54
Postitas arvi100
Mel,sinu soovitud asi on siin:http://www.rapidshare.ru/713572
Loodan,et saad ka abi !

Postitatud: 01 Juul 2008 07:50
Postitas Mel
Arvi, suur-suur aitäh!