Hirmus nutune on neid skeemidel toodud värve tegelikkusega võrrelda.
Kuradima germaanid peavad kõike nii kiirelt muutma

, iga uuem masin juba teiste värvidega tähistatud. Päris oma ei olegi leidnud.
Aga tänud sellegipoolest. Venelaste lehe leidsin juba eile ise kaevates ka kätte.
Imelik on see, et kui Polol anduri juhtmete klemmid (kaks tükki neid ongi) kokku panin, siis seier lendas ülesse ja temperatuuri lamp läks ka põlema. T4 juures seda ei juhtunud. Sama lamp annab märku ka vedeliku madalast tasemest.
Polol on klemmide vahel pinge miski ~10V tuuris, T4-l aga stabiilselt 3,85V.
Kogu see märgutule ja seieri süsteem peab olema kuskile kokku viidud (arvan, et kaitsmeplokki) ja kui seal nüüd mõni diood või mõni muu peenem vidin otsa on saanud, siis on minu mõistus vaikselt lõppemas. Montaazhiploki võin ju laiali kiskuda, aga pistikute tagasipanek saab olema hullem kui peavalu
Ma kahtlustan esialgu, et viga on ikkagi ühenduses, sest aeg-ajalt tahab armatuuri minev pistik kah nõksa logistamist, et kütusenäidik (kõik ühes pistikus kenasti kõrvuti) õigesti näitaks.
Eks kisun uuesti lahti, kui taas aega leian, et otsimist jätkata.
Siiani sõitsin vaid väga lühikesi otsi linnavahel ja nii ei märkanudki, millal krempel pekki läks. Aga reedel kolistasin pisut lõunas metsades, jäin liiva sisse kergelt kinni ja siis oli küll hirm nahas, et kas saab seekord radikas kaanesuppi keeta või mitte. Vent ei taha kah alati tööle minna...
Läks seekord õnneks - ei saanud

.
[Muudetud: 8-6-2008 logman]