Otsin VW Transporteri T4 2,4D '92 elektriskeemi.

Otsin VW Transporteri T4 2,4D '92 elektriskeemi.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Otsin VW Transporteri T4 2,4D '92 elektriskeemi.

Postitus Postitas logman »

Kui kellelgi on mingisugunegi allikas nimetatud skeemist, siis olen väga tänulik, kui seda minuga jagate.

Lisan täpsustuseks, et maadlen temperatuuri näidikuga.
Sel kuramusel mitu süsteemi peal - "üks tõmbab, teine tõukab" niiöelda :D (kõrgsurvepumba tööd juhib ka jahutusvedeliku temperatuur).
Leidsin omaarust õige anduri praktilises võrdluses kõrvaloleva VW Pologa, aga lihtsalt otsi kokku ühendades armatuuris seier ei mõtlegi liikuda.
Seieri "osakond" peaks korras olema, sest süsteemist lahtiühendatuna 12V sappa lükates ta liigub.

Vaja nüüd täpselt teada et kus millised juhtmed ikkagi jooksevad...



[Muudetud: 7-6-2008 logman]
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hirmus nutune on neid skeemidel toodud värve tegelikkusega võrrelda.
Kuradima germaanid peavad kõike nii kiirelt muutma :kuri, iga uuem masin juba teiste värvidega tähistatud. Päris oma ei olegi leidnud.
Aga tänud sellegipoolest. Venelaste lehe leidsin juba eile ise kaevates ka kätte.
Imelik on see, et kui Polol anduri juhtmete klemmid (kaks tükki neid ongi) kokku panin, siis seier lendas ülesse ja temperatuuri lamp läks ka põlema. T4 juures seda ei juhtunud. Sama lamp annab märku ka vedeliku madalast tasemest.
Polol on klemmide vahel pinge miski ~10V tuuris, T4-l aga stabiilselt 3,85V.
Kogu see märgutule ja seieri süsteem peab olema kuskile kokku viidud (arvan, et kaitsmeplokki) ja kui seal nüüd mõni diood või mõni muu peenem vidin otsa on saanud, siis on minu mõistus vaikselt lõppemas. Montaazhiploki võin ju laiali kiskuda, aga pistikute tagasipanek saab olema hullem kui peavalu :P

Ma kahtlustan esialgu, et viga on ikkagi ühenduses, sest aeg-ajalt tahab armatuuri minev pistik kah nõksa logistamist, et kütusenäidik (kõik ühes pistikus kenasti kõrvuti) õigesti näitaks.
Eks kisun uuesti lahti, kui taas aega leian, et otsimist jätkata.

Siiani sõitsin vaid väga lühikesi otsi linnavahel ja nii ei märkanudki, millal krempel pekki läks. Aga reedel kolistasin pisut lõunas metsades, jäin liiva sisse kergelt kinni ja siis oli küll hirm nahas, et kas saab seekord radikas kaanesuppi keeta või mitte. Vent ei taha kah alati tööle minna...
Läks seekord õnneks - ei saanud :).

[Muudetud: 8-6-2008 logman]
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

AutoDatas- mida ma pole aega saanud peale arvuti vahetust installida- leiab ka andurite defekteerimise juhendi. Järgmise nädala teine pool olen kodumaal tagasi, siis ehk installin. Siis on muidugi vaja teda mis mootoriga täpselt tegu. Vaja 3 tähelist mootori koodi millega alga ka mootori number, selle leiab ka hooldusraamatust ning sõidukatel tagavararatta kõrval olevalt klepsult.
p
põletaja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 363
Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
Asukoht: järvamaa
Autod: 2105 vs 21213

Postitus Postitas põletaja »

autodata 2004-jas igatahes pole sellisele masinale elektriprobleemide ravi
ostsid siis sõida
k
kopec
Foorumi kasutaja
Postitusi: 314
Liitunud: 17 Mai 2003 21:32
Asukoht: Kui kodus,siis Rakvere!
Autod: japs

Postitus Postitas kopec »

autodata 2007 ka mitte.
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa!-Al Bundy
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin logmani teemas ka Renaulti kohta.

Kas keegi oskab anda vihjet, kust saaks Renault Kangoo remondimanuaali? Täpsemalt tegemist 2003. aasta mudeliga, mille mootoriks 1,2 16V. Eelistatud keeleks oleks inglise, aga saan ka vene ja prantsuse keelega hakkama.
Vaja oleks lahata esisilda ja vahetaks ka hammasrihma ise ära. Aga pole eriti kokku puutunud esiveoliste ja taoliste uuemate autodega. Seega tahaks ikka teooria ka selgeks teha.

Netis on korralikud manuaalid olemas, kuid leitud kohtadest ei tunnistata ostukohana sellist riiki nagu Estonia. (What, where?!!? Ethiopia? Estonia!!!?? In Africa? No ei ole naljakas kui britid nii küsivad:sein) Läbi Eesti müüjate tellides pole veel peale lubaduste midagi toimunud.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Algselt postitas: Mel
Kas keegi oskab anda vihjet, kust saaks Renault Kangoo remondimanuaali?
Mul on ta olemas.Mõeldud küll autoteeninduste jaoks,aga
võibolla aitab seegi.Maht 33,0 MB,laiend PDF,vene keeles.
Lahtipakkides läheks sul vaja faili MR 325-3.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No see asi sai siis korda.
Oligi viga ühenduses. Juhtmed "helistasin" testriga läbi, kõik kompu, ainult kaitsmeplokis on kuskil miskit nende teedega juhtunud. Võtsin ploki lahti kah, see oli seest nagu herilasepesa - hullumoodi eri tasapindades vaskribasid täis. Lausa pea võttis märjaks. Õnneks igasugune elektroonika puudus.
Ei hakkanud rohkem aega viitma, vedasin plokiväliselt uue juhtme kahe klemmi vahele. Päris õige teguviis kohe kindlasti ei ole, sest kui varem kustus eelsüüteküünla märgulamp vastavalt mootori temperatuurile mingi aja tagant ära, siis nüüd põleb ta nii kaua, kui ükskord süütevõtme starteri lülitamise asendisse keeran. Peab lihtsalt tähelepanelik olema.
Plokk on vana, oli näha juba oksüdeerumise märke. Miskit solki olid ka eelmised sellid, kes autot kasutasid, sinna oskanud sisse valada.
Ma ei imesta selle masina juures enam millegi üle, sest kui sügisel ta oma sõtkuda sain, siis kulus ikka mitu nädalavahetust salongi rookimisele. Võiks öelda, et õlu, vein ja shampanja vohasid mõnuga kasvada. Igal pool, kus nimetatud märjukese tilk või loik laiutas, vohas ka hallitus. Ime veel, et odrasaaki ei saanud koristada, üks aasta soojas seismist ja oleks pidanud juba kombaini lõikuseks laenama :P.
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Mel,sinu soovitud asi on siin:http://www.rapidshare.ru/713572
Loodan,et saad ka abi !
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Arvi, suur-suur aitäh!
Vasta