Dunlop NightRace
Dunlop NightRace
Dunlop NightRace
Tekkis selline küsimus, et kes on Tallinast või lähiümbrusest minejad ning oleks nõus mind Keilast peale korjama?
Tahaks väga minna, aga üksi Haapsallu sõita on ka natuke nüri. Olen nõus kütusekulusid osaliselt kompenseerima.
Ehk leidub kellelgi autos vaba koht?
Reiner.
Tahaks väga minna, aga üksi Haapsallu sõita on ka natuke nüri. Olen nõus kütusekulusid osaliselt kompenseerima.
Ehk leidub kellelgi autos vaba koht?
Reiner.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hull orgunn käib viimastel minutitel
.
Olin just kodunt lahkumas, kui telefon tööle hakkas
.
Hetkel ootan, millal jõuavad mulgimaale Ando ja Vao kiirenduse vabaklassi võitja..

Olin just kodunt lahkumas, kui telefon tööle hakkas

Hetkel ootan, millal jõuavad mulgimaale Ando ja Vao kiirenduse vabaklassi võitja..
Valdz käis kolmandas ajasõidus, aga selleks, et punktid kirja saada. Esimesed 60 jalga oli päris hea! Ja siis läks vist kolmanda asemel kogemata viies sisse...
Ma tulin natuke peale 11 ära sealt, siis Zajetz aretas piduripumpa külge, Valdz magas. Kui kõik hästi läks, siis tegid veel ühe demo sõidu.
Igatahes kui Valdz rajal käis, siis oli ikka suurem osa rahvast pöördes - tõusti püsti, vilistati, plaksutati, karjuti jne. VÕIMAS!
Järgmise korrani!
Ma tulin natuke peale 11 ära sealt, siis Zajetz aretas piduripumpa külge, Valdz magas. Kui kõik hästi läks, siis tegid veel ühe demo sõidu.
Igatahes kui Valdz rajal käis, siis oli ikka suurem osa rahvast pöördes - tõusti püsti, vilistati, plaksutati, karjuti jne. VÕIMAS!
Järgmise korrani!
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Masin oli hommikul nii värske, kui veel olla sai.
Öösel saadi ju alles mootor esimest korda käima. Mees tegi esimesed meetrid sõitu päeval, kui üks kiirendusvoor juba lõppenud oli.
Teise vooru aeg kulutati seadistamisele, mida homme plaanitakse jätkata.
Hea, et üldse peale algseadistust ja meie (pealtvaatajate) mangumist starti julges minna, teie siin räägite juba mingist untsuminekust. Ise oleksite julgenud kohe lapatsi põhja tallata täiesti tundmata maastikul?
Videod mul olemas nii selle "lapsukese" esimestest sammudest, kui ka esimesest stardist.
Esialgu ainult pilt:
Öösel saadi ju alles mootor esimest korda käima. Mees tegi esimesed meetrid sõitu päeval, kui üks kiirendusvoor juba lõppenud oli.
Teise vooru aeg kulutati seadistamisele, mida homme plaanitakse jätkata.
Hea, et üldse peale algseadistust ja meie (pealtvaatajate) mangumist starti julges minna, teie siin räägite juba mingist untsuminekust. Ise oleksite julgenud kohe lapatsi põhja tallata täiesti tundmata maastikul?
Videod mul olemas nii selle "lapsukese" esimestest sammudest, kui ka esimesest stardist.
Esialgu ainult pilt:

-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Untsuminek sellesmõttes, et tekkis väike viperus sõidu keskel. Aga muidu esimese võistluse kohta väga-väga hea - starditi ja fini?eeriti. Küll need ajad jõuavad veel tulla.Algselt postitas: logman
Hea, et üldse peale algseadistust ja meie (pealtvaatajate) mangumist starti julges minna, teie siin räägite juba mingist untsuminekust.
Igatahes meeliülendav oli kopikat stardis näha.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Niih, nüüd pea selgem, jalg kergem... 
Ei teagi, kumba teemasse postitada, saagu siis siia lühike kokkuvõte minu, kui kõrvaltvaataja silmade läbi.
Masin on toores ja juht samuti. Läheb veel tiba aega enne, kui need kaks kokku kasvavad ja korraliku omavahelise klapi leiavad.
Valdzil oli enne starti seljataga mitu magamata ööd, kõva pool aastat päevi täis tihedat tööd ja pingelist närvikõdi.
See kõik kulmineerus eile õhtul Kiltsi lennuväljal üheks suureks tohuvabohuks, millest mees end auga välja võitles.
Starti mineku plaanid mattis ta kohe maha, kui seadistustripilt naases.
Pidurid ei töötanud enam nii nagu kord ja kohus - pildiltki näha, et tagatuled säravad. Lisaks lüliti jamamisele ilmnes veel fakt, et pidurid jäävad peale.
Teine asi - tahhomeeter vajab veel niblimist. See üks põhjustest, miks masinat tagasi hoiti. Kõrva järgi nii kalli mootoriga elu esimest võistlussõitu teha on mõnes mõttes lausa hullumeelsus.
Kolmas asi - puudulik, viimistlemata seadistus. Kütuse pealetulek turbomootoril, eriti nii võimsa vurri juures peab olema igas töörezhiimis filigraanselt paigas, sest muidu lendab kogu töö ja vaev halvimal juhul mööda lansekaid laiali.
Kõik käisid peale, soovitasid ikkagi startida, et saada kätte esimene kogemus selliselt võistluselt. Õnneks ka mees nõustus ja tegi kõik õigesti, st. ei piitsutanud masinat üle, lõpetas sõidu ja sai omad punktid kirja.
Käiguvahetus läks nagu läks ja selline sidur tahab samuti harjumist.
Kes kohal käisid, need nägid, kui hästi mõjus sõit ja mismoodi Valdz muutus taas selliseks, nagu me teda tavaliselt nägema harjunud.
Eile purustati paar korda ka rekordeid. Omamoodi sügelemapanev on fakt, et Valdz tegi elu esimese stardi just kõrvuti värske B-klassi Eesti rekordiomanikuga
.
http://toru.ee/view/2637f6ddee68
[Muudetud: 1-6-2008 logman]

Ei teagi, kumba teemasse postitada, saagu siis siia lühike kokkuvõte minu, kui kõrvaltvaataja silmade läbi.
Masin on toores ja juht samuti. Läheb veel tiba aega enne, kui need kaks kokku kasvavad ja korraliku omavahelise klapi leiavad.
Valdzil oli enne starti seljataga mitu magamata ööd, kõva pool aastat päevi täis tihedat tööd ja pingelist närvikõdi.
See kõik kulmineerus eile õhtul Kiltsi lennuväljal üheks suureks tohuvabohuks, millest mees end auga välja võitles.
Starti mineku plaanid mattis ta kohe maha, kui seadistustripilt naases.
Pidurid ei töötanud enam nii nagu kord ja kohus - pildiltki näha, et tagatuled säravad. Lisaks lüliti jamamisele ilmnes veel fakt, et pidurid jäävad peale.
Teine asi - tahhomeeter vajab veel niblimist. See üks põhjustest, miks masinat tagasi hoiti. Kõrva järgi nii kalli mootoriga elu esimest võistlussõitu teha on mõnes mõttes lausa hullumeelsus.
Kolmas asi - puudulik, viimistlemata seadistus. Kütuse pealetulek turbomootoril, eriti nii võimsa vurri juures peab olema igas töörezhiimis filigraanselt paigas, sest muidu lendab kogu töö ja vaev halvimal juhul mööda lansekaid laiali.
Kõik käisid peale, soovitasid ikkagi startida, et saada kätte esimene kogemus selliselt võistluselt. Õnneks ka mees nõustus ja tegi kõik õigesti, st. ei piitsutanud masinat üle, lõpetas sõidu ja sai omad punktid kirja.
Käiguvahetus läks nagu läks ja selline sidur tahab samuti harjumist.
Kes kohal käisid, need nägid, kui hästi mõjus sõit ja mismoodi Valdz muutus taas selliseks, nagu me teda tavaliselt nägema harjunud.
Eile purustati paar korda ka rekordeid. Omamoodi sügelemapanev on fakt, et Valdz tegi elu esimese stardi just kõrvuti värske B-klassi Eesti rekordiomanikuga

http://toru.ee/view/2637f6ddee68
[Muudetud: 1-6-2008 logman]
Mõned klõpsud mis sai tehtud...
http://nagi.ee/photos/hendu/sets/98163/
Klõpsud Kopikast:
http://nagi.ee/photos/hendu/sets/98187/
[Muudetud: 1-6-2008 hendu]
http://nagi.ee/photos/hendu/sets/98163/
Klõpsud Kopikast:
http://nagi.ee/photos/hendu/sets/98187/
[Muudetud: 1-6-2008 hendu]
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Jõudsin liiga hilja kohale ja Valdzu sõitu ei näinud, kuid auto:):):):):)
Kui üks pilt räägib rohkem kui 100 sõna, seda autot nähes pole lihtsalt sõnu ja pilti... ah mis neist piltidest, seda pea ikka ise nägema
Vähemalt on kiirendusvõistlustel nüüd koht olemas, kus teisi klubilisi trehvata.
Ainult edu ja kogemusi!
Üldse oli vägev võistlus, tasus Haapsallu ja tagasi kihutamist ära.
Kui üks pilt räägib rohkem kui 100 sõna, seda autot nähes pole lihtsalt sõnu ja pilti... ah mis neist piltidest, seda pea ikka ise nägema
Vähemalt on kiirendusvõistlustel nüüd koht olemas, kus teisi klubilisi trehvata.
Ainult edu ja kogemusi!
Üldse oli vägev võistlus, tasus Haapsallu ja tagasi kihutamist ära.