Palve:pildid roostest.
Palve:pildid roostest.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Palve:pildid roostest.
Paljud meist ehitavad LADA-si üles.Sellejuurde kuulub ka lammutamine-lõikamine.
Palve selline:tehke pilte ja näidake teistele kust ja kuidas on rooste teinud oma tööd.Just sellistest kohtatest kuhu pääseb ligi vaid mingi kereosa eemaldades(karbid,kirved,lanseronid jne).Siis teab neid kohti "uputada"roostetõrje vahenditega!!!
Umbes sellised pildid nagu nymmik,u 2106 teemas.
[Muudetud: 15-3-2008 SexSix]
Palve selline:tehke pilte ja näidake teistele kust ja kuidas on rooste teinud oma tööd.Just sellistest kohtatest kuhu pääseb ligi vaid mingi kereosa eemaldades(karbid,kirved,lanseronid jne).Siis teab neid kohti "uputada"roostetõrje vahenditega!!!
Umbes sellised pildid nagu nymmik,u 2106 teemas.
[Muudetud: 15-3-2008 SexSix]
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Nagu näha koguneb küljekarpi tohutult tolmu (pea ämbri täis). Märjaks saades muutub tolm poriks. See ka suureks rooste põhjuseks. Kui kuidagi saaks seda läbi pesta aeg ajalt, oleks roostet vähem.
Näha ka tüüpiline uksenurga rooste. Seda kohta saab survepesuriga hästi pesta (uksematt muidugi vaja lahti võtta). Pesta pole mõtet enam siis, kui rooste väljas. Roostetõrje on ennetav töö.
Näha ka tüüpiline uksenurga rooste. Seda kohta saab survepesuriga hästi pesta (uksematt muidugi vaja lahti võtta). Pesta pole mõtet enam siis, kui rooste väljas. Roostetõrje on ennetav töö.

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Vaheleht ei ole sellel isendil nii läbi, aga vahetada tuleb ikkagi.
Suur roostekoguja on tungraua pesad. Sellepärast lõikasin oma autodel need üldse maha. Kõik kahekordsed osad ka. Palju kindlam on tõsta trapetstungrauaga karbi alt. Lauatükiga (10-15cm) laotan tõstejõu mööda karpi laiali (ei aja ka värvi maha).
Suur roostekoguja on tungraua pesad. Sellepärast lõikasin oma autodel need üldse maha. Kõik kahekordsed osad ka. Palju kindlam on tõsta trapetstungrauaga karbi alt. Lauatükiga (10-15cm) laotan tõstejõu mööda karpi laiali (ei aja ka värvi maha).

C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2864
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Korrosioonitõrje osas võib sul õigus olla. Taga porikoopas olev korrosioonitõrje sissepritsimise ava oli vist suunatud vahelehe sisemise poole peale. Kui sealt mingi pritsiga lihtsalt sisse lasta ongi tõrje tehtud ainult seespool lehte ja ainult tagaosas. Sealt tuleb ikka pika voolikuga lasta etteotsa välja. Vajalik nikerdada ka voolik läbi vahelehe ava väljapoole. Teine võimalus karpi laskmiseks oli ka esiistuja jalgade juures olevast avast. Olen ka puurinud piki karpi auke juurde.Algselt postitas: SexSix
Motamees:kas näen õieti , et vahelehest seestpoolt (pildil tagant) on tehtud korrosiooni tõrje aga väljapoolt ei ole?
Tolm korjab igale poole (ka sinna, kus sa mitte ei usu teda sattuvat). Tolmust saab niiskusega kokku sattudes pori. Isegi laepolstri pealne on paksult tolmu täis.
Kui ikka väga autost hoolid, siis tuleb aeg ajalt teda väga hoolikalt pesta. Vee sisse ja väljalaskmiseks tuleb teha juurde auke. Aukude asukoht vastavalt vajadusele. Neid auke ei maksa karta. Puuritud auk on oluliselt parem, kui roosteauk.
Korralik pesu kestab 3-4 tundi (selle alla ei käi auto eelnev lahtivõtmine). Eriti paksult on tolmu täis maapiirkondades (kruusateed) sõitvad autod. Väga hea näide selle kohta oli Overspeedi 07 ja ka seesama valge 04. 04 oli postiautoks maapiirkonnas.
Pildil on pildistatud tagaluugi nurka. Ega pildipealt hästi pointi ei jagagi. Asi oli selles, et luugile oli tehtud roostetõrje läbi puuritud aukude (ainult). Täpselt augu kõrvalt on kõik roostes. Kaugemalt nagu uus plekk. Prits laseb ju sisse survega ja mitte nurga taha. Oleks viitsitud eemaldada ka luugi polster ja sealt teispidi sisse lastud, oleks olukord hoopis ilusam.
Roostetõrjet tehes peab olema väga hoolas ja laskma ikka mitme kandi pealt. Ka oleks soovitav tõrjet teatud aja tagant korrata. Kordusel kaetakse (ehk) ka eelnevalt vahelejäänud kohad.

C