1. leht 1-st
mis rehv jäärajale?
Postitatud: 14 Jaan 2008 22:40
Postitas carl93
oleks küsimus mis rehviga jäärada kõige parem sõita on?
Postitatud: 14 Jaan 2008 22:51
Postitas reiner
Algselt postitas: carl93
oleks küsimus mis rehviga jäärada kõige parem sõita on?
Jääpiigiga.
Postitatud: 14 Jaan 2008 22:52
Postitas kristjan92
nael rehviga või piigiga:D
Postitatud: 14 Jaan 2008 23:29
Postitas GTA
Liimitud naelad ka nt selline vahepealne variant.
Rehv peaks ka ise asine olema, värske kumm ja korralik muster.
Postitatud: 14 Jaan 2008 23:29
Postitas MuKi14
Sutsu tühjem naelkumm ei tee ka paha!:D
Postitatud: 14 Jaan 2008 23:30
Postitas olaaf
samas peab kindel olema, et liimitud naelad reeglitega lubatud on.
paljud korraldajad neid keelama on hakanud!
Postitatud: 14 Jaan 2008 23:34
Postitas logman
Postitatud: 14 Jaan 2008 23:46
Postitas Hulkur
logman kaua ühele rehvile kruvide keeramine aega võttis?
Ja kaua need rehvis püsivad? Kui sõita nt külmunud järvel?
Kui need on juhuslikult sinuomad?
[Muudetud: 14-1-2008 Hulkur]
Postitatud: 14 Jaan 2008 23:59
Postitas siim789
Minul näiteks Master Nordic 2 all, kahjuks ka tänavasõiduks needsamad, mis jäärajal. Võiksid ikka eraldi olla. Need siis need Nokian Hakkapeliita mustriga proti rehvid, 13" maksis midagi 400eeku tk.
[Muudetud: 14-1-2008 siim789]
Postitatud: 15 Jaan 2008 07:22
Postitas logman
Ei ole need minu tehtud leiutised. Pole selliste lolluste jaoks viitsimist, kuigi proovida ju võiks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7092
Postitatud: 15 Jaan 2008 19:40
Postitas carl93
ma sain õnneks nokian hakkapeliita nael rehvid 500.-komplekt kasutaud aga naela on veel;)
Postitatud: 16 Jaan 2008 12:13
Postitas karel
Kuskohas seda naastude liimimist keelama on hakatud? Kuidas kontrollitakse? kas kisuvad naela kummist välja ja otsivad liimijälgi:D. Keelatakse minuarust neid nn. pakiauto naaste, sest need kipuvad olema tavalisest natuke jämedama südamikuga (reeglites max 2,5mm) ja pikemad (reeglites max 2mm kummi välispinnast kõrgem). Muidugi rehvid, millesse naaste panna peavad olema uued ja praktika näitab, et pakiauto naastu tasub panna ainult koos liimiga. Ise lasin teha 2 rehvi pakiauto naastudega ja ilma liimita, sest ei leidnud kummimeest, kes selle töö ette võtaks. Järgmised 2 (sama põhi, 155/80 R13 Tehnicsi prott) said juba liimitud naastud, ning vahe oli nagu öö ja päev. Nimelt pikem naast hakkab naastupesa venitama, kui ta pole täielikult pesaga seotud, samas liimiga on naast ja mustriklots on monoliitne tervik, mis surub korralikult naastu aluspinda, mitte ei keera viltu. Arvestada tuleks ka seda, et liimitud naastudega rehv vajab mõnda aega kuivamiseks. Endal seisid liimitud naastudega rehvid natu üle kuu ja naelad püsivad sees hoolimata sellest, et antud rehvid on saanud hagu nii jääl kui kruusal, teritab ainult naelaotsad ära ja keerab lamellid peeti, KÕIK naastud on rehvis senini alles. Sõber tegi liimitud pakiauto naastud paar päeva enne võistlust ja võistlusel jäi neist vaid loetud arv alles.
Postitatud: 16 Jaan 2008 12:48
Postitas logman
Siis oli mingi jura liimiga tegemist.
Loctite 406 kuivab mõne minutiga. Kuivamisprotsess vajab sel liimil niiskust ja seda on lumisel teel küllalt.
Postitatud: 24 Jaan 2010 19:30
Postitas m6mm
http://www.best-grip.eu./
Viimases Autolehes oli pisike artikkel kuivnaastudest, mida iga mees ise enda rehvi keerab trelliga. Valik on jalgratta naeltest kuni nn. rallil kasutavate naelteni. Idee on minu meelest väga hea, kui need ka rehvis püsivad. Võti pidi maksma 120.- ja naelad 9-10.- tükk. Kui hakata ilma naelteta rehvi naelutama ~120x10.-= 1200.-x4tk päris kirveks läheb kätte, aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad

), saaks päris ägedad jääraja rehvid.
Kas kellelgi on juba kogemust sellise tootega?
Postitatud: 25 Jaan 2010 14:08
Postitas pavlik
Algselt postitas: m6mm
... aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad

), saaks päris ägedad jääraja rehvid.
Vaatasin ise ka mõtliku näoga neid kruvinaaste, just selle mõttega, et olemasolevaid jalavarje "üle tallutada". Aga minu loogika ütleb, et juurde kruvitavad naelad ei tohiks olla oluliselt pikemad kui olemasolevad. Esiteks saab üksik teistest pikem nael kõvemat vatti ja lahkub seetõttu peatselt rehvist (need kruvitavad peaks vähe kõvemini püsima kui tavalised, aga ikkagi). Ja teiseks võib ka juhtuda, et (eriti praeguste külmadega, kui jää on kõva nagu betoon) pikema naela kõrvalt ei ulata lühemad maani ja pidamine võib isegi halveneda. Võib-olla ma eksin.