1. leht 1-st

Avasime uue kaasaegse pulbervärvi liini

Postitatud: 10 Jaan 2008 11:04
Postitas Photographer
Panen ka siia foorumisse teema üles:
Teatame, et firma Lipson-Z avas uue kaasaegse metalltoodete pinnakatmise tsehhi Harjumaal Laagris.

Pakume Teile koostööd ja tagame omaltpoolt usaldusväärse, kiire ja kvaliteetse töö Teie firmale vajalike metalltoodete-detailide värvimisel.

Hetkel oleme võimelised töötlema detaile maksimaalsete mõõtudega: pikkus ? 4800 mm, laius ? 1400 mm, kõrgus ? 1935 mm. Erandkorras on võimalik ka suuremate mõõtudega detailide töötlemine, olenevalt detaili eripärasustest. Konveierliin on arvestatud detaili maksimaalse raskusega 350 kg. Eritingimustel on võimalik terve auto kere ka ahju mahutada!

Täiendava informatsiooni vajadusel ja hinna küsimustes palume ühendust võtta:

www.pulbervarv.ee

Raul Kulgevee, raul@lipson.ee , +372 52 50 475

Jaan Lipson, jaan@lipson.ee , +372 50 38 696

Täpsema asukohakaardi leiate lisatud pdf failist.

[Muudetud: 10-1-2008 Photographer]

[Muudetud: 10-1-2008 Photographer]Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2008 16:11
Postitas Valdz
Mina lasin seal oma auto esisilla jupid pulbervärvida. Töö kiire ja korralik!

Enne pulbervärvimist olid jupid liivapritsitud (Männiku teel, kõik jupid mis pildid läksid maksma 320.-) ja vajalikele keermetele poldid ette keeratud või mägiaivari teibitud.

Sain photographeri käest ka hea hinna Ladaklubi inimestele.
Kiri järgmine:

----------------------------------------------------------------------------
Üks auto:

Esisillatala - õõtshoova poldid kinni kaetud, sillakinnitus polt sisse keeratud

Õõtshoovad 4 tk - kummipuksid ja ?arniir välja võetud, amordi ja stabikavarda poldid kinni kaetud

Stabikavarras - kummipuksid eemaldatud

Pidurisupordid - silindrid ja mansetid kõik eemaldatud

Piduri kaitseplekid



Tagasillatala - reduktori poldid avad kaetud

Piduri kaitseplekid

Tagasilla vardad 5 tk - kummipuksid eemaldatud

Kokku tuleb umbes 20 detaili ringi



Pakkumine oleks siis järgmine:

Korraga tuua nelja auto veermiku osad, mis on eelnevalt liivapritsis puhastatud ja avad ja poldid kinni kaetud

Kõikidele detailidele pulber-tsink-krunt ja värv kas RAL9005 ( must apelsiin), RAL7012 (tumehall) , RAL7035 ( helehall ) RAL1023 (kollane) kokkuleppel saab ka muud tooni, siis võib hind muutuda!

Kokku summa: 2500 krooni

Ühe komplekti maksumus oleks 625 krooni

Kui on pakkimise soov lisandub ühele komplekti hinnale 25 krooni kui on vaja arvet lisandub km.

Eraldi velje teema:

Ühe ahju eest tahaksin saada 3000 krooni, maximum velje kogus oleks: 48

Kõike paremat
Raul Kulgevee
Lipson-Z OÜ
www.pulbervarv.ee
Telefon taskus: +372 525 0475
Telefon laual: +372 679 6834
E-mail: raul@lipson.ee
-----------------------------------------------------------------------------
Pilt

Postitatud: 19 Veebr 2008 20:53
Postitas oxecot
Kuidas kaasaegsete seadmetega õnnestub plekkvelgede pulbervärvimine?

Probleemne koht on velje võru ja sisu vahel olev kitsas pilu kuhu pulber ei satu ning seetõttu haljaks jääb ja sellega plekkvelgede pulbervärvimise mõtetuks muudab. Mingi tehnoloogiaga satub pulber ka sinna nagu seda on näha pulbervärvitud Mangelsi plekkvelgede juures.

Postitatud: 19 Veebr 2008 21:07
Postitas logman
Ühelt teiselt firma lehelt võib lugeda:

Pulbervärvimise tehnoloogia põhineb magnetvälja põhimõttel, kus värvipulbrile antakse spetsiaalse püstoli poolt negatiivne laeng ja detailile positiivne laeng. Peale seda läheb detail kuumkambrisse, kus pulber sulab glasuuriks. Sellega erineb see tunduvalt vedela värviga värvimise tehnoloogiast. Sellepärast saab pulbervärviga värvida detaile, mis kannatavad temperatuuri 200oC. Pulbervärvi eeliseks on suur kulumiskindlus ja vastupidavus ilmastikutingi-mustele. Värvitoone saab valida RAL kataloogi järgi, mis sisaldab 205 erinevat tooni.

Ehk siis sõltub värvija tahtmisest ja viitsimisest, kas ta katab korralikult või mitte. Niimoodi vist.

Postitatud: 19 Veebr 2008 21:16
Postitas JX
oleks kevadel plaanis värvida 02 kere( puhas ja värvida tahaks nii seest kui ka väljast)+ igasugused detailid... ei tea mis see maksma võiks minna...

Postitatud: 19 Veebr 2008 22:34
Postitas oxecot
Algselt postitas: logman
Ühelt teiselt firma lehelt võib lugeda:

Pulbervärvimise tehnoloogia põhineb magnetvälja põhimõttel, kus värvipulbrile antakse spetsiaalse püstoli poolt negatiivne laeng ja detailile positiivne laeng. ..
Plekkvelgede värvimise probleem ongi selles, et negatiivse laenguga pulber ei jõua kitsa ja sügava prao põhjani kuna positiivselt laetud serv tõmbab ta enne enda külge. Prao põhjas on laeng ka väiksem või puudub hoopis kuna nagu 7. klassi füüsikatunnis plekis sfääridega sai katseliselt tõestatud koguneb elektrilaeng keha välispinnale.

Postitatud: 20 Veebr 2008 08:39
Postitas Photographer
Tänapäeva tribo-värvidel saadakse laeng voolikus, kus laengu tekitavad värviosakeste hõõrdumine. Vene plekkvelje värvimimine moodsate seadmetega ei ole absoluutselt probleem, katab 100% liselt ja ühtlaselt (värvime palju keerulisemaid detaile, kuhu pilu põhja lastakse 60-80 mikroniline kiht! Üks parandus veel eelnevale jutule, kui 5 aastat tagasi räägiti 200 kraadi 20 minutit, siis täna on juba värvid 160 kraadi 10 minutit, ei ole veel kõiki toone aga see aja küsimus!
Kere värvimine:
kere peab olema 100% puhas, mitte ühtegi mastiika ega muu kõntsa kohta ei tohi olla! Tuba, pagasiruum ja kapotialune saab küll väga ilusa kihiga kaetud, mis on väga hea, küsimus on ainult väljast, võime juu pulbri peale panna, aga mis saab pahtlist - pahtlit alla panna ei saa, aga lada ilma pahtlita?? Kui sa teed mingit võidusõidu või projektautot siis seest võime küll ära värvida! hinna klassi peaks hakkama arvutama palju värvi läheb, kui huvi on siis võin teha!

[Muudetud: 20-2-2008 Photographer]

Postitatud: 20 Veebr 2008 10:09
Postitas mess
Projektikatest rääkides, siis kas on mõeldav, näiteks, et ajad kere täitsa haljaks, lased tsink krundi pulbriga tervele kerele peale ning pärast pahteldad ja mööbeldad edasi juba tava värvidega. Point oleks siis kere kaitsmine kollitava roosteussi eest meie suurepärastes kliimaoludes.

Või need kaks asja kokku ei käi? On see pulber tsink krunt rooste vastu etem kui tavaline roostevastane krunt?

Postitatud: 20 Veebr 2008 10:15
Postitas robi
Algselt postitas: Photographerküsimus on ainult väljast, võime juu pulbri peale panna, aga mis saab pahtlist - pahtlit alla panna ei saa, aga lada ilma pahtlita??
Kuidas on lood tinapahtliga, vanasti kui polümeerpahtleid polnud toimuski kogu pahteldus tinaga. Kas pulbervärv tinutatud pinna külge jääb. Autokere üleni pulbervärviga katta on muidugi midagi uut.

Teine küsmus oleks väljalaske kollektor, kas seda annab katta pulbervärviga, nii et see maha pragunema ei hakka.
Minu jaguari väljalaskekollektorid olid ka kunagi mingi musta värviga kaetud, kui mäletad, ja värv pargunes maha.

Kolmas küsmus, kuidas on lood alumiiniumiga, näiteks volga mootoriplokk+ igasugused kaaned.

Postitatud: 20 Veebr 2008 11:01
Postitas JX
huvi oleks jah kere värvimisega... hea oleks kui saaks teada mingisuguse hinnaklassi... pahtlit tuleb natu mõelda ja uurida...

Postitatud: 19 Nov 2012 10:26
Postitas Mel
Pole varasemalt pulbervärvitud detailidega pikemat kogemust.
Seega plekkvelgede puhul kumb on vastipidavam, kas tavaliselt krunditud ning värvitud velg või pulbervärvitud?
Täpsemalt oleks tegemist Niva velgedega, st otseselt vajalik vastupidavus sopaga hõõrdumisele, kriimustustele (oksad, kivid, lumekoorik jms).
Näiteks eelmisest talvest kogemus, kus lumekoorik "sõi" velje keskosalt värvi täiesti maha.