1. leht 1-st

Küsimus jalgamordi ja tugilaagri kohta.

Postitatud: 08 Dets 2007 09:50
Postitas amfiibinimene
vaikselt sõites on kuulda mu mitte vaz tüüpi sõidukil vaikset kobinat. Puksid vahetatud. Kui autot tiivast õõtsutada käib kolks läbi amordi ülemise kinnitusmutri ja tugilaagri (nii vasakul kui paremal). Võtsin siis vedru ja amordi välja. Tugilaager käega katsudes ei kolise. Amorti saab vabalt kahe käe vahel kokku pressida aga vaevaliselt tõuseb ülesse. Imelik oli veel see et kui amorti kahe käe vahel kokku pressida täiesti lõpuni ja ilma läbiloogipuksita siis purskus amordi varre juurest õli välja (enne amort õline ei olnud). Et kuidas aru saada kas läbi amort või tugilaager?

Postitatud: 08 Dets 2007 10:38
Postitas olaaf
tugilaagril loks sees, kui autot üles alla liigutades kolks tugilaagris..

kui õli juba välja tuli, siis amordid ka targem ära vahetada,
ise pole kunagi kohanud korras amorti millel mingil hetkel õli välja tulema hakkab...
kas amort ise on püstaku sees korralikult kinni/ei loksu?
kas amordi vars ei loksu?

Postitatud: 08 Dets 2007 13:13
Postitas amfiibinimene
loksutasin amorti ja päris üleval käib sarnane kolks läbi kui üritada kiiremini vajutada. Mõtlen et vahetan esialgu aint amordid et neid pole ju mõtet koos laagritega vahetada kui laagrid korras? Uus tugilaager muidu 650eek/tk et kui neid vahetama ei peaks jääks 1300 alles



[Muudetud: 8.12.2007 amfiibinimene]

Postitatud: 08 Dets 2007 18:52
Postitas logman
Vabandust, et kisun sõnu välja, aga kontekstis oli selline sõnastus:
Algselt postitas: amfiibinimene
Amorti saab vabalt kahe käe vahel kokku pressida
Mismoodi kahe käe vahel? Võib-olla üks käsi all ja teine üleval, aga no et ei jääks vale arusaama, siis annan teada, et amordi korrasolekust ei saa iialgi õiget pilti, kui see pole vertikaalasendis.
Ja loomulikult, kui õlirada järel, siis sääre tihend kutu.