1. leht 1-st

Midagi lugeda ja vaadata.

Postitatud: 15 Okt 2007 22:10
Postitas kristjan92
Sõber leidis selise huvitava lingi kus keegi eestlane pannud 06 turbo peale;)vaadake ja imetlege:D

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0

[Muudetud: 16-12-2007 logman]

Postitatud: 15 Okt 2007 23:32
Postitas kristjan92
http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/06/MOV02005-1.MPG jooksis päris ilusti üle 180:D

Postitatud: 16 Okt 2007 08:33
Postitas reiner
Heh. Ma nägin neid pilte ja videoid juba kevadel. Tegu on siis mu klassivenna venna autoga.;)

Postitatud: 03 Nov 2007 15:28
Postitas joala
vot on pill...
Oleks pappi ja mõistust paneks enda kullakeselegi turbo peale :D

Postitatud: 03 Nov 2007 15:39
Postitas logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3

Postitatud: 15 Dets 2007 23:37
Postitas kristjan92
Sõber leidis jällegi midagi netist surfides ja see on ka eesti oma:rolleyes
http://www.lada.cc/board/index.php?showtopic=2249

Postitatud: 16 Dets 2007 01:08
Postitas olaaf
ainult üks pisike pilt.
plaanis 200rwhp vabalthingavana
inglaste viimane projekt - seda autot sai üleeelmisel aastal tsehhis oma käega ka katsutud :)http://www.avto.co.uk/My%20lada/4AGE/DS ... Small).JPG

[Muudetud: 15/12/2007 viaccess]

Postitatud: 13 Jaan 2008 13:22
Postitas ToM

Postitatud: 17 Jaan 2008 01:06
Postitas miil
Algselt postitas: logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Kas see, kui märja asfaldi peal ratas pisut kraabib on nüüd hirmus jõuülejääk? Milleks siis üldse mingisugused üle 2l mootoriga autod.
Rapla üritusel tundus tõesti, et tava masinaga oleks veidi lihtsam olnud head aega sõita. Põhiosa paneks siiski juhi sõiduoskuse ja rajakogemuse peale.

sry, OT.

Postitatud: 20 Jaan 2008 10:30
Postitas wilson
Algselt postitas: miil
Algselt postitas: logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Kas see, kui märja asfaldi peal ratas pisut kraabib on nüüd hirmus jõuülejääk? Milleks siis üldse mingisugused üle 2l mootoriga autod.
Rapla üritusel tundus tõesti, et tava masinaga oleks veidi lihtsam olnud head aega sõita. Põhiosa paneks siiski juhi sõiduoskuse ja rajakogemuse peale.

sry, OT.
ma küll ei näinud et kuskil rajasõidul oleks su autol rattad kraabind.Näha oli vaid olematu juhitavus.

Postitatud: 20 Jaan 2008 16:59
Postitas miil
oeh.

Niisuguse lahmiva vastukaja asemel võiks tulla hoopis midagi konstruktiivset.
Näiteks nii: vaadates seda, teist ja kolmandat, asja tundub, et sinu auto juhitavus võrreldes selle autoga on olematu.
Või nii: kui tahad oma autot originaalist võimsamaks teha, pead arvestama, et halva pidamisega rajal (nt jäärada või märg asfaltrada) ei pruugi sellest mingit eelist olla.

Ok, see oli puhtalt minu nägemus;). Viimased kolm postitust võib minu poolest ära kustutada või mujale tõsta.

Postitatud: 21 Jaan 2008 00:07
Postitas logman
Ei kustuta midagi. Miil, sa ajad õiget juttu :cool:
Olemegi sinnamaale välja jõudnud, et sellise minekuga pilliga on väga raske sõita. Sirget - otsestarti kiirendusvõistlusel võib ja saabki suurepäraselt teha, aga....
Juhitavus muutub sandiks kurvides. Vahet pole siis, kas kardirajal, autodroomil või tavaliikluses linnatänavatel ja maanteel.
Su masin vajab paremaid pidureid ja neid vahendeid, millega jõudu korralikult maasse kleepida: rehvid + vedrustus.
Peale nende komponentide installeerimist ja häälestamist (kalded, jooksunurgad) saad juba edasi arendada turbo osakonna paremat, paindlikkuma tööd.
Raplas tundus kõrvaltvaatajana, nagu oleks keegi kapotialt suure hilinemisega lõõre tõmmanud.
Vaja on saada nii, et kui tarvis, vajutad ja kohe tuleb, mitte aga ei jää muljet, et sõber kuuleb küll käsku, aga ei jõua nii kiiresti bentsuämbrit kallutada ja kui kallutab, siis lajatab karbussi liiga suure koguse. Sina aga oled seniks juba sirge lõpus ja vaja pidurdama hakata.
Videos hakkas üks koht eriti silma: http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/raplas2/3.mpg
Rehv jama, pidurus natuke liiga järsk, pidamine kadus ja gaasi lasid samuti järsult maha selle asemel, et kergelt-kergelt peal hoida ja siis vajadusel tasapisi järgi lasta või vastupidi, vastavalt edasi tekkivale olukorrale õrnalt juurde vajutada. Masin läks käest.

Postitatud: 21 Jaan 2008 08:39
Postitas SexSix
Vaadake kasvõi "kopika" esiisa-FIAT 124!Tundub teine õige madal,alumised õõtshargid lausa tagurpidi!Kindlasti oli parema juhitavusega kui VAZ!Aga Liiduaegsed teed ei võimaldanud sellega sõita,TEEOLUD!Siis tehtigi VAZ suurema kliirensiga.
Rapla kardirajal peab nii gaasiandmisele kui ka pidurdamisele auto kohe reageerima.
Ise olin hädas pidamisega,gaasipedaali vabastades tahtis taguots esiotsast mööda minna (ülejuhitav) aga kurvide lõpus gaasi andes tahtis otse minna (alajuhitav).).

Postitatud: 22 Jaan 2008 15:25
Postitas miil
Mina ei arvestaks juhitavuse sisse mootori suutlikkust. Pigem auto reageerimist sellele. Tekitab segadust, sest võimsusest võib vahest ka kasu olla.
Ok, see selleks.

Teine asi on see, et kuna auto kaalu on vähendutud, ja seda peamiselt keskelt ja tagantpoolt pärinevate asjade väljaviskamise teel, on kaalujaotus pisut ettepoole nihkund.
See juba muudab juhitavust ja annab tagaratastele halvema pidamise. Kuivades oludes kaalub väiksem mass siiski halvema pidamise üle ja auto on kiirem.

Muidu see auto polegi kurvisõiduks ehitatud. Pigem katsejänes erinevate mootoriagregaatide proovimiseks. Ja vahest lõbusõiduks. Seetõttu on veermikuosa tähelepanust üsna kõrvale jäänd ja tõenäoliselt seal enam muutusi ei tule ka. Sai teine projekt selle jaoks ette võetud.

Edit: ja videot ärge pange tähele. See oli mu esimene ring. Rohkem ei juhtund :).

[Muudetud: 22-1-2008 miil]

Postitatud: 24 Jaan 2008 23:22
Postitas atzkarik
http://turbo124.com/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a

Panen siia teema alla:rolleyes tore projekt aga kurb lõpp. Ja loodame et kellegil tuttaval nii lollilt ei juhtu.:sein

Postitatud: 29 Mär 2009 19:20
Postitas arvi100
Saksamaal tõuseb Lada`de müük 164 % ...
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 2&open=sec

LADA Priora. odav pidada.

Postitatud: 03 Juun 2010 09:11
Postitas SexSix

Postitatud: 05 Nov 2011 10:34
Postitas kristjan92

Postitatud: 19 Dets 2011 03:24
Postitas veixx1907
Mõndadele sakskastele meeldivad rohkem ladad kui mersud :D ladade müük saksas on edukas eriti nivadel:)

http://www.youtube.com/watch?v=tsz1BiOL ... ure=fvwrel

Postitatud: 21 Veebr 2012 16:08
Postitas kristjan92