Midagi lugeda ja vaadata.
Midagi lugeda ja vaadata.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Midagi lugeda ja vaadata.
Sõber leidis selise huvitava lingi kus keegi eestlane pannud 06 turbo peale;)vaadake ja imetlege:D
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0
[Muudetud: 16-12-2007 logman]
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/06/MOV02005-1.MPG jooksis päris ilusti üle 180:D
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Sõber leidis jällegi midagi netist surfides ja see on ka eesti oma:rolleyes
http://www.lada.cc/board/index.php?showtopic=2249
http://www.lada.cc/board/index.php?showtopic=2249
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ainult üks pisike pilt.
plaanis 200rwhp vabalthingavana
inglaste viimane projekt - seda autot sai üleeelmisel aastal tsehhis oma käega ka katsutud
http://www.avto.co.uk/My%20lada/4AGE/DS ... Small).JPG
[Muudetud: 15/12/2007 viaccess]
plaanis 200rwhp vabalthingavana
inglaste viimane projekt - seda autot sai üleeelmisel aastal tsehhis oma käega ka katsutud

[Muudetud: 15/12/2007 viaccess]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kas see, kui märja asfaldi peal ratas pisut kraabib on nüüd hirmus jõuülejääk? Milleks siis üldse mingisugused üle 2l mootoriga autod.Algselt postitas: logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Rapla üritusel tundus tõesti, et tava masinaga oleks veidi lihtsam olnud head aega sõita. Põhiosa paneks siiski juhi sõiduoskuse ja rajakogemuse peale.
sry, OT.
-
wwilson
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 534
- Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
- Asukoht: haapsalu
- Autod: 21053
- Kontakt:
ma küll ei näinud et kuskil rajasõidul oleks su autol rattad kraabind.Näha oli vaid olematu juhitavus.Algselt postitas: miilKas see, kui märja asfaldi peal ratas pisut kraabib on nüüd hirmus jõuülejääk? Milleks siis üldse mingisugused üle 2l mootoriga autod.Algselt postitas: logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Rapla üritusel tundus tõesti, et tava masinaga oleks veidi lihtsam olnud head aega sõita. Põhiosa paneks siiski juhi sõiduoskuse ja rajakogemuse peale.
sry, OT.
oeh.
Niisuguse lahmiva vastukaja asemel võiks tulla hoopis midagi konstruktiivset.
Näiteks nii: vaadates seda, teist ja kolmandat, asja tundub, et sinu auto juhitavus võrreldes selle autoga on olematu.
Või nii: kui tahad oma autot originaalist võimsamaks teha, pead arvestama, et halva pidamisega rajal (nt jäärada või märg asfaltrada) ei pruugi sellest mingit eelist olla.
Ok, see oli puhtalt minu nägemus;). Viimased kolm postitust võib minu poolest ära kustutada või mujale tõsta.
Niisuguse lahmiva vastukaja asemel võiks tulla hoopis midagi konstruktiivset.
Näiteks nii: vaadates seda, teist ja kolmandat, asja tundub, et sinu auto juhitavus võrreldes selle autoga on olematu.
Või nii: kui tahad oma autot originaalist võimsamaks teha, pead arvestama, et halva pidamisega rajal (nt jäärada või märg asfaltrada) ei pruugi sellest mingit eelist olla.
Ok, see oli puhtalt minu nägemus;). Viimased kolm postitust võib minu poolest ära kustutada või mujale tõsta.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ei kustuta midagi. Miil, sa ajad õiget juttu 
Olemegi sinnamaale välja jõudnud, et sellise minekuga pilliga on väga raske sõita. Sirget - otsestarti kiirendusvõistlusel võib ja saabki suurepäraselt teha, aga....
Juhitavus muutub sandiks kurvides. Vahet pole siis, kas kardirajal, autodroomil või tavaliikluses linnatänavatel ja maanteel.
Su masin vajab paremaid pidureid ja neid vahendeid, millega jõudu korralikult maasse kleepida: rehvid + vedrustus.
Peale nende komponentide installeerimist ja häälestamist (kalded, jooksunurgad) saad juba edasi arendada turbo osakonna paremat, paindlikkuma tööd.
Raplas tundus kõrvaltvaatajana, nagu oleks keegi kapotialt suure hilinemisega lõõre tõmmanud.
Vaja on saada nii, et kui tarvis, vajutad ja kohe tuleb, mitte aga ei jää muljet, et sõber kuuleb küll käsku, aga ei jõua nii kiiresti bentsuämbrit kallutada ja kui kallutab, siis lajatab karbussi liiga suure koguse. Sina aga oled seniks juba sirge lõpus ja vaja pidurdama hakata.
Videos hakkas üks koht eriti silma: http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/raplas2/3.mpg
Rehv jama, pidurus natuke liiga järsk, pidamine kadus ja gaasi lasid samuti järsult maha selle asemel, et kergelt-kergelt peal hoida ja siis vajadusel tasapisi järgi lasta või vastupidi, vastavalt edasi tekkivale olukorrale õrnalt juurde vajutada. Masin läks käest.

Olemegi sinnamaale välja jõudnud, et sellise minekuga pilliga on väga raske sõita. Sirget - otsestarti kiirendusvõistlusel võib ja saabki suurepäraselt teha, aga....
Juhitavus muutub sandiks kurvides. Vahet pole siis, kas kardirajal, autodroomil või tavaliikluses linnatänavatel ja maanteel.
Su masin vajab paremaid pidureid ja neid vahendeid, millega jõudu korralikult maasse kleepida: rehvid + vedrustus.
Peale nende komponentide installeerimist ja häälestamist (kalded, jooksunurgad) saad juba edasi arendada turbo osakonna paremat, paindlikkuma tööd.
Raplas tundus kõrvaltvaatajana, nagu oleks keegi kapotialt suure hilinemisega lõõre tõmmanud.
Vaja on saada nii, et kui tarvis, vajutad ja kohe tuleb, mitte aga ei jää muljet, et sõber kuuleb küll käsku, aga ei jõua nii kiiresti bentsuämbrit kallutada ja kui kallutab, siis lajatab karbussi liiga suure koguse. Sina aga oled seniks juba sirge lõpus ja vaja pidurdama hakata.
Videos hakkas üks koht eriti silma: http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/raplas2/3.mpg
Rehv jama, pidurus natuke liiga järsk, pidamine kadus ja gaasi lasid samuti järsult maha selle asemel, et kergelt-kergelt peal hoida ja siis vajadusel tasapisi järgi lasta või vastupidi, vastavalt edasi tekkivale olukorrale õrnalt juurde vajutada. Masin läks käest.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Vaadake kasvõi "kopika" esiisa-FIAT 124!Tundub teine õige madal,alumised õõtshargid lausa tagurpidi!Kindlasti oli parema juhitavusega kui VAZ!Aga Liiduaegsed teed ei võimaldanud sellega sõita,TEEOLUD!Siis tehtigi VAZ suurema kliirensiga.
Rapla kardirajal peab nii gaasiandmisele kui ka pidurdamisele auto kohe reageerima.
Ise olin hädas pidamisega,gaasipedaali vabastades tahtis taguots esiotsast mööda minna (ülejuhitav) aga kurvide lõpus gaasi andes tahtis otse minna (alajuhitav).).
Rapla kardirajal peab nii gaasiandmisele kui ka pidurdamisele auto kohe reageerima.
Ise olin hädas pidamisega,gaasipedaali vabastades tahtis taguots esiotsast mööda minna (ülejuhitav) aga kurvide lõpus gaasi andes tahtis otse minna (alajuhitav).).
Mina ei arvestaks juhitavuse sisse mootori suutlikkust. Pigem auto reageerimist sellele. Tekitab segadust, sest võimsusest võib vahest ka kasu olla.
Ok, see selleks.
Teine asi on see, et kuna auto kaalu on vähendutud, ja seda peamiselt keskelt ja tagantpoolt pärinevate asjade väljaviskamise teel, on kaalujaotus pisut ettepoole nihkund.
See juba muudab juhitavust ja annab tagaratastele halvema pidamise. Kuivades oludes kaalub väiksem mass siiski halvema pidamise üle ja auto on kiirem.
Muidu see auto polegi kurvisõiduks ehitatud. Pigem katsejänes erinevate mootoriagregaatide proovimiseks. Ja vahest lõbusõiduks. Seetõttu on veermikuosa tähelepanust üsna kõrvale jäänd ja tõenäoliselt seal enam muutusi ei tule ka. Sai teine projekt selle jaoks ette võetud.
Edit: ja videot ärge pange tähele. See oli mu esimene ring. Rohkem ei juhtund
.
[Muudetud: 22-1-2008 miil]
Ok, see selleks.
Teine asi on see, et kuna auto kaalu on vähendutud, ja seda peamiselt keskelt ja tagantpoolt pärinevate asjade väljaviskamise teel, on kaalujaotus pisut ettepoole nihkund.
See juba muudab juhitavust ja annab tagaratastele halvema pidamise. Kuivades oludes kaalub väiksem mass siiski halvema pidamise üle ja auto on kiirem.
Muidu see auto polegi kurvisõiduks ehitatud. Pigem katsejänes erinevate mootoriagregaatide proovimiseks. Ja vahest lõbusõiduks. Seetõttu on veermikuosa tähelepanust üsna kõrvale jäänd ja tõenäoliselt seal enam muutusi ei tule ka. Sai teine projekt selle jaoks ette võetud.
Edit: ja videot ärge pange tähele. See oli mu esimene ring. Rohkem ei juhtund

[Muudetud: 22-1-2008 miil]
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
http://turbo124.com/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a
Panen siia teema alla:rolleyes tore projekt aga kurb lõpp. Ja loodame et kellegil tuttaval nii lollilt ei juhtu.
Panen siia teema alla:rolleyes tore projekt aga kurb lõpp. Ja loodame et kellegil tuttaval nii lollilt ei juhtu.

Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Saksamaal tõuseb Lada`de müük 164 % ...
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 2&open=sec
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 2&open=sec
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
See kord vaadata ja kuulata ...
http://www.youtube.com/watch?v=hhKH-DF4P3E
http://www.youtube.com/watch?v=3CX7-vp47E8
http://www.youtube.com/watch?v=fZ51LDoOQS0
http://www.youtube.com/watch?v=hhKH-DF4P3E
http://www.youtube.com/watch?v=3CX7-vp47E8
http://www.youtube.com/watch?v=fZ51LDoOQS0
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
- veixx1907
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
- Asukoht: harjumaa,maidla kula
- Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
- Kontakt:
Mõndadele sakskastele meeldivad rohkem ladad kui mersud
ladade müük saksas on edukas eriti nivadel:)
http://www.youtube.com/watch?v=tsz1BiOL ... ure=fvwrel

http://www.youtube.com/watch?v=tsz1BiOL ... ure=fvwrel
7 seeria lada
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'