1. leht 1-st
K:LADA SAMARA CABRIO
Postitatud: 04 Aug 2007 12:20
Postitas SexSix
Kas eestis on kunagi olnud,nähtud lada samara cabrio?Autol eemaltatud ukseposti tagant katus ja klaasid.Auto ise olnud algupäraselt 2108.
Postitatud: 04 Aug 2007 13:11
Postitas logman
Mina olen ainult Motorexil näinud. 90... millegagi. Siis, kui esimesed pritsungid samaaridele pandi ja neid seal reklaamiti.
Ajaloost on teada nimetused Natasha, Bohemia ja Cabrio. Sellest saab lugeda lehelt
http://www.avtomarket.ru/scripts/info/r ... ?model=505
Huvitav on see, et ei leia midagi nende tootmise kohta Venemaal, "originaaltehases". Võib-olla olen ka vilets otsija ja ausalt öelda, suurt ei huvitagi, aga tollest eelnevast artiklist selgub, et vaid välismaal ehitati tavalised plekk-katused lahtikäidavateks ja loomulikult tugevdati ka keresid.
Ka kodulehe artiklis olen neist katuseta samaaridest poole sõnaga maininud:
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?id=42,0,0,1,0,0
Mis kus toimus, sellest saab lugeda näiteks siit:
http://zhurnal.lib.ru/k/kostin_k_a/waznedljanas.shtml
Kel huvi, eks uurigu edasi, mul jääb üle vaid natuke suud vesistada kahes asjas.
Esiteks, et elan viletsas kliimas, teiseks, kui elaksingi paremas kliimas, siis ostaksin ehk nii pullipärast sellise isendi:
Nagu piltidelt näha, on tegemist saksas Deutsche Lada poolt ümberehitatud samaariga, millel lisanimeks Fun.
Peaaegu sõitmata masin ja maksab ainult pea 80 000 eeki hetkel.
http://www.mobile.de/SIDoiiCeQqa8IV-7jq ... 1271061427&
Ja veel: see ei ole kabrio, tegemist K.Kostini väitel landoo'ga. Ees kõvakatus, seljatagune lahtine ja taga lihtsalt plate või kast. Oleks seljatagune kinnine, saaks pikapi.
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
Postitatud: 04 Aug 2007 15:28
Postitas fanatt
krt see on üks õnnestunuma kujuga sikse mida mina näinud olen. tagumine ots on väga kena

siit saaks asjaliku auto:)
Postitatud: 04 Aug 2007 15:54
Postitas logman
Postitatud: 04 Aug 2007 17:49
Postitas SexSix
Kuidas teha ametlik järelpärimine ARK-i?Et auto eestisse jõudes ka arvele saaks.Mis kontor esmaspäeval lahti on?
Postitatud: 04 Aug 2007 19:12
Postitas logman
http://www.ark.ee/atp/?id=199
Tallinn (Mäepealse tn.), Maardu, Võru, Jõgeva ja Kärdla.
Krt., kõik uuri sinu eest välja...
Läheb hirmsaks kabrio ostuks vä?
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
Postitatud: 04 Aug 2007 19:18
Postitas masuurik
küsija käis siiski leedu turul.Ju ta sealt midagi sai:D.
Postitatud: 04 Aug 2007 19:38
Postitas SexSix
Kui enne ei ole ark-is samasugust arvel olnud,peavad olema tüübikinnitus ja vastama ehituslikult eestis kehtivatele nõuetele!
Postitatud: 04 Aug 2007 19:49
Postitas tuhajuhe
Mina olen Kose ja Kuimetsa vahel sellist analoogi liikumas näinud.
Postitatud: 04 Aug 2007 20:25
Postitas ToM
Raplamaal, Purila endise saeveski väravas seisis vanasti pidevalt üks sellise poolkinnise katusega punane samara. Niiet eestis neid ikka liigub;)
Postitatud: 04 Aug 2007 20:55
Postitas SexSix
TÄNAN!!! Nüüd teemast mööda aga naerame seda siiamaani!!!
Üks lause "bauska" leedukast piirika suust;pl... estontsõ na ziguuli priehali!
Postitatud: 04 Aug 2007 20:59
Postitas siim789
Olen samuti, seda poolkinnise katusega masinat mitmeid kordi Rapla vahel näinud. Ja minu meelest parkis too sama masin kusagil Juuru kandis, vähemalt mõnel korral seda seal näinud, ühe ja sama maja ees.
Postitatud: 04 Aug 2007 21:32
Postitas logman
Selle tüübikinnitusega on kah nagu on... Nagu paljude asjadega siinsinatses europersselakkumise riigis (vabandan väljendi pärast, aga mõte jääb samaks).
Copy-paste ARK-i
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=34392 lehelt:
Riiklik tüübikinnitus
Riiklikule tüübikinnitusele tuleb esitada:
1. kõik Eestis valmistatud sõidukid, mida soovitakse kanda liiklusregistrisse;
2. alates 1. jaanuarist 1998.a esmakordselt kasutusele võetud Eestisse sissetoodud sõidukid, mida soovitaks kanda liiklusregistrisse, ja trollibussid;
3. sõidukid pärast tema komplektsuse astme muutmist, olenemata sellest, kas järgmine kopmlektsuse aste on vahe- või lõppaste;
4. alates 1. jaanuarist 1998.a esmakordselt kasutusele võetud sõidukeid pärast nende ümberehitamist.
Ja veel üks huvitav leht suurema segaduse tekitamiseks ja asjade "vabaks" tõlgendamiseks:
http://www.ark.ee/atp/index.php?id=314

Ja kui tutkida tähelepanelikult sellega siin:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=990526 ,siis aeg-ajalt tekib mulje, et kui auto on toodud suurest ja vägevast euroliidust, siis nagu pole tüübikinnituse juttu vaja enam ajama hakatagi.
Ühesõnaga - on, mida lugeda, enne ARK-ist nõuküsimist.
[Muudetud: 4-8-2007 logman]
Postitatud: 05 Aug 2007 05:37
Postitas Ardi Soovik
Selle punase kabrio 08 omanik on Ahlberg (eesnimi ei tule hetkel meelde) ja elab Atla külas,Juuru-Kaiu tee ääres.
Postitatud: 05 Aug 2007 09:49
Postitas tiit
Mina olen kabrio samarat näinud Lada salongis siis kui see asus veel kadaka teel. Aastaks pakuks 91. Niiet neid müüdi siin
Postitatud: 05 Aug 2007 22:46
Postitas Mel
Mina mäletan Samara kabriot ka Kadaka salongist, kuid seda ajast, kui siia jõudsid uuenenud Nivad (uue tagaosaga ja 1,7 mootoriga). Seega aastaks pidi olema vähemalt 1993.
Kuni 1997. aasta lõpuni toodetud autode arvele saamine on lihtne - tuled ja muud vidinad peavad olema "E" märgistusega, mis Euroopas juba kord registreeritud Ladadel on kindlasti. Seega 1997 ja varasema aasta Ladade arvele saamine ei tohiks probleem olla.
Samas mõnes teises EL riigis juba registreeritud auto regitreerimine Eestis ei pruugi olla võimalik. Näiteks raskusi võib olla Leeduga, kus tagaveolised Ladad olid müügil kuni EL astumiseni. Eestisse tagaveolise Lada arvele saamine, mis on uuem kui 1997. aasta 31. detsember unustage ära. Samara, Niva ja 110, mis on uuemad, kui see kuupäev ei tohiks probleemi põhjustada.