1. leht 2-st

Lada, kahe-ukseline sedaan

Postitatud: 05 Jaan 2007 18:29
Postitas Suska
Tuli selline napakas huvi, kuidas oleks kahe ukseline lada. Siin kohal ei arvestaks 08/09+

Pilt

(Tegu peaks olema VT, et ei tekiks sellel kohal vaidlusi, pilt on selleks, et saada aru millest jutt käib.)

On kellegil sellega kogemusi, mis ARK selle peale kostaks? Oleks võimalust saada selleks luba? Sõber rääkis, et mingi AUDIga oli tehtud nii ja probleeme polnud tekkinud.

Teab keegi mingit lisa informatsiooni vms välja tuua? Ise arvan, et tõmbaks pleki kortsu, kui juba ukse linkide kaotamisega see juhtub.

Ees oleks kaks sportlikut istet mis käivad ette, taga toonklaasi ring. Mõte mis paneb mul küll pea pöörlema, aga nii neid napakaid mõtteid tuleb.

Iseenesest oleks ju päris lahe Pilt

[Muudetud: 6-1-2007 Suska]

Postitatud: 05 Jaan 2007 18:39
Postitas reiner
Olen sellele isegi mõelnud, et oleks päris huvitav jne.
Aga lõppude lõpuks, kus point on?:)
Samas kui teha siis mina mõtlesin, et tuleks katuselt jupp vahelt ära võtta, see tähendab seda, et tuleks lasta teha uus tagaklaas..

Kuskil nägin ka sellise variandi VT'd(mis ma just seletasin), et tundus päris ilus..

Postitatud: 05 Jaan 2007 19:40
Postitas etz27
lihtsalt tagumine uks kinni keevitada .....siis jääks vist nõme?


muidu jah endal ka auto ehitamise järgus olex see siis ARG -is vastuvõetav

Postitatud: 05 Jaan 2007 19:52
Postitas olaaf
kui vähedada teljevahet siis läheb ju pidamine suurematel kiirustel eriti kurvis suht ennustamatuks :) kardaan ringi teha jne..
niikui midagi on siis kohe külg ees..
parem pikendada esiust ning uksepost tõsta tahapoole..
küljeklaase saab autoverist mõõtude järgi tellida ilma mingite piiranguteta.. teevad täpselt sellise nagu vaja - summadest pole siinkohal mõtet rääkida, summad väga väiksed pole...

Postitatud: 05 Jaan 2007 20:09
Postitas Valdz
Tean et hetkel üks 2106 coupe tegemine on pooleli, viimati nägin oli üks pool valmis... aga ei taha täpsustada kes see on, kui tal soov siis ise räägib. Igatahes kõva projekt tulemas...

Postitatud: 05 Jaan 2007 20:17
Postitas Suska
Algselt postitas: olaaf
kui vähedada teljevahet siis läheb ju pidamine suurematel kiirustel eriti kurvis suht ennustamatuks :) kardaan ringi teha jne..
niikui midagi on siis kohe külg ees..
parem pikendada esiust ning uksepost tõsta tahapoole..
küljeklaase saab autoverist mõõtude järgi tellida ilma mingite piiranguteta.. teevad täpselt sellise nagu vaja - summadest pole siinkohal mõtet rääkida, summad väga väiksed pole...
Samas kui keevitada lihtsalt tagumine uks kinni, kõik teha korda vinks-vonks ja paigaldada klaas, nii nagu uutel esi klaasi. Samas tulemus võib jääda suhteliselt lame, kui esi uks on ikka selline lühike.

Jällegi, kas oleks mõtet teha selles mõttes kere ümber, et esi ust ka pikemaks teha. Tekiks liigne eelarve, kui tahta juba korralikku "coupe" kuju, tuleks vaadata vast teise auto poole kus pole vaja midagi enam sellest kandist ümber teha. Minu vaate vinklist mahuks ilusa coupe kuju hulka ka 2108.

Peaks otsima korralikku lada pildi külje pealt, otsima inimese kes teeks sellise VT tuuningu kus esi ust pole pikendatud. Kaaluda, mõelda. (Hetkel proovin selle võtta enda peale, inimese leidmise siis)

Põhimõtteliselt kui lihtsalt teha uks kinniseks, siis vaevalt selle auto käitumisest sõidu ajal midagi muutub, või mis?

No mis oleks selle mõte? Vastus ka päris lihtne ja konkreetne, mis on üldse ümberehitamise ja tuuningu mõte? Minu puhul võib-olla stiil ja teistest erinemine.

Kuid kuidas ei tea jääks ARKiga? Ise arvan, et e-maili teel tuleb kindlasti eitav vastus. Tuleb luurata..

Postitatud: 05 Jaan 2007 20:43
Postitas oxecot
-

[Muudetud: 5-1-2007 oxecot]Pilt

Postitatud: 05 Jaan 2007 22:07
Postitas masuurik
tollel riistapuul on ukseposti tahapoole viidud.uks pikemaks tehtud tagaukse arvelt ja tagauks üldse kokku keevitatud. kere pikkust pole muudetud

Postitatud: 05 Jaan 2007 22:22
Postitas Suska
Algselt postitas: zigulimasuurik
tollel riistapuul on ukseposti tahapoole viidud.uks pikemaks tehtud tagaukse arvelt ja tagauks üldse kokku keevitatud. kere pikkust pole muudetud
Juttu oli teises teemas et tegu oli kohe alguses VT, ei mina tea mis õige on. Isegi kui on VT, siis tehnilise poole pealt on õige kõik.

Kasutatud on Ladaklubi liikme auto pilti, loodan et ei pahanda. Lisan sellega ühe näite, minu arvates on nii väga pro.

Pilt

Lisatud valuveljed, 5min töö. Ei hakanud viimistlema ja jätsin kummi samaks :)


[Muudetud: 6-1-2007 Suska]

Postitatud: 05 Jaan 2007 23:28
Postitas masuurik
ei see ei ole vt see valge lada. see on ukrainast ja selle ehitusest oli ühel ukraina leheküljel pikemalt juttu ja pildimaterjali.

Postitatud: 06 Jaan 2007 01:32
Postitas CozmonauT
Algselt postitas: zigulimasuurik
ei see ei ole vt see valge lada. see on ukrainast ja selle ehitusest oli ühel ukraina leheküljel pikemalt juttu ja pildimaterjali.
irrrrrrrrw, äkki see ukraina oma oli ehk kollast värvi. see valge on VT, sest sellest levib isegi originaal pilte netis. Ja sellest valgest on veel mitmeid pilte "kupeena" ning osadelt on väga ilusti näha vt jäljed, ala läbi akna on teiselpool uksepost tahapoole viimata jne.

Kusjuures, eestis tehakse praegu ühte 21011't millel viidi katus madalamaks. esi ja tagaklaas lõigati lihtsalt madalamaks, mis neid küljeklaase siis lõigata on, need puhta sirged ju.

Postitatud: 06 Jaan 2007 12:33
Postitas roim88
See ka mingi kahe ukseline venemaal tehtud.

[Muudetud: 6-1-2007 roim88]Pilt

Postitatud: 06 Jaan 2007 17:47
Postitas arvi100
Siin piltidel nähtu ei ole ju minuarust kupee,vaid kahe-ukseline sedaan.
Siin saab lugeda täpsemalt:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style

Pilt

Postitatud: 06 Jaan 2007 18:23
Postitas Suska
Algselt postitas: arvi100
Siin piltidel nähtu ei ole ju minuarust kupee,vaid kahe-ukseline sedaan.
Siin saab lugeda täpsemalt:http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style
Tegelikult täitsa õigus ju, teema pealkiri muudetud.

Samas lisaks ka ühe VT, tagant poolt külg jääb kuidagi selline väga lage. Sooviks kuulda lahendusi mida muuta, õhuvõtu ava, kleepsu tuuning või mõni muu variant. Ei sooviks küll hakata selles mõttes kere lõikama, et ukse posti edasi viia vms.
Endale tuli pähe, et võiks teha mingis vanas vfts stiilis koopad, päris palju läheks selles mõttes võtaks tagumise tiiva juurest ruumi ja jääks veidi kobedam.

Midagi sellist:
Pilt
Pilt

Virtual Tuuning:
Pilt

Samas vaadake kuidas kirju lahendus ära petab, ei jää kuidagi imelik:
Pilt


[Muudetud: 7-1-2007 Suska]

[Muudetud: 7-1-2007 Suska]

Postitatud: 08 Jaan 2007 12:19
Postitas wilson
ja mis mõte kogu sel asjal oleks? Põnevam oleks siis juba kõik uksed kinni panna ja hoopis katuselt hakata sees käima!

Postitatud: 08 Jaan 2007 12:58
Postitas reiner
Selle esimese pildi kohta mis Suska postituses on, siis see on VT. Keegi ütles, et ei ole. On. Vaata näiteks tagumise ukse akna posti (see mis selle kolmnurga ja allakäiva akna vahel käib). Selgelt nähe, et lihtsalt mingi must joon sinna tõmmatud..

Pildil siis kellegi tundmatu poolt tehtud VT. See on siis see variant kus katuselt tükk vahelt ära võetud.

[Muudetud: 8-1-2007 reiner]

[Muudetud: 8-1-2007 reiner]Pilt

Postitatud: 09 Jaan 2007 12:34
Postitas olaaf
asja ainuke mõte oleks siis, kui ette panna kupee istmed, ja teha esiuks pikemaks.. ark-iga on nii, et ilmselt tuleb ümberehitus luba asjale sebida..
asi ju selles, et kui tavalise pisikese esiuksega asja lahendate, siis tagaistmele ei saa ju ronida - siis peab ark-is 2 kohaliseks tegema auto...

olen päris kindel, et kõike korralikult tehes ei tohiks takistusi teha..

Postitatud: 09 Jaan 2007 13:26
Postitas krister

Postitatud: 09 Jaan 2007 17:02
Postitas Suska
Algselt postitas: olaaf
asja ainuke mõte oleks siis, kui ette panna kupee istmed, ja teha esiuks pikemaks.. ark-iga on nii, et ilmselt tuleb ümberehitus luba asjale sebida..
asi ju selles, et kui tavalise pisikese esiuksega asja lahendate, siis tagaistmele ei saa ju ronida - siis peab ark-is 2 kohaliseks tegema auto...

olen päris kindel, et kõike korralikult tehes ei tohiks takistusi teha..
Täpselt, ust kinni panna ei oleks tegelikult eriline probleem. Ukse post, no kui hästi punnida saaks ehk hakkama. Aga ust pikemat sebida oleks vast kõige suurem probleem. Usun samas, et ei tohiks ARKiga eriti probleeme tekkida.

Asi jääb tegelikult esimeste uste taha. Muidu võib jah tekkida kitsas olukord taha ronimisega. Kupee istmed muidu olemas (Saab 99), aga ega need hädast välja ei päästa.

..hetkel ma ei oskaks ise midagi töötegijale kaasa aidata, tuleb ise omandada oskusi. Mul oma vanuse suhtes selleks ju aega on, ei juhtu midagi kui võtta kunagi uus projekt ette, nt 25 aastaselt. :spin

Postitatud: 16 Jaan 2007 00:36
Postitas zajetz
Kuna coupee ehitaja igapäeva töö on autode tuunimine. Siis talvel on suured ja pikaajalised siis eriti aega ei ole enda autot teha, samas ka garaasis ei ole ruumi siksi jaoks, klientide kalleid sportautosi ei saa ka välja niisama jätta. Pilte niipea ei tule seda võin teile lubada. Kuid ehitus vaikselt areneb. :D