1. leht 2-st
Korraliku Lada õnnetu lõpp.
Postitatud: 23 Nov 2006 20:36
Postitas motamees
Tõin Tallinnast omale osadeks Lada 2103-e. See lõppes õnnetult ühe sugulase käes.
Auto on aastast 78. Viimased 4 aastat on alles talvi näinud. Kere on heas konditsioonis. Masina läbisõit 71 000 km. Üle elanud kaks õnnetust. Eeelmisel õnnetusel sai viga (külgripse) tagauks ja poritiib. Raamid jäid puutumata, ainult katteplekid said viga. Teine mats oli nüüd, auto jaoks kabelimats.
Kõigepealt sai auto sleppimiseks ette valmistatud. Tahtsin sõidu ajaks mootori käima saada (salongisoojendus). Selleks oli vaja katkine radikas eest kätte saada.

Postitatud: 23 Nov 2006 20:39
Postitas motamees
Tuli lõigata/paenutada ka esirattad vabaks.
Radika kättesaamisel selgus, et olemasolevate vahenditega salongisoojenduse töölesaamine ei õnnestu.
Auk oli mootorisse tekkinud.

Postitatud: 23 Nov 2006 20:41
Postitas PuZuP
Raamid puruks/kõverad?
Sugulane Sul millegi alla sõitnud?
Postitatud: 23 Nov 2006 20:43
Postitas motamees
See ei olekski seda plaani seganud. Piisas kortsutatud kiletüki ettetoppimisest.
Suurem probleem oli genekas. See nimelt ei tahtnud pöörelda. Raam oli niipalju paendunud, et pressis tugevati vastu rihmaseibi. Sealsete vahenditega seda eemaldada ei õnnestunud (kodus lõin eemale)
Pildil ongi kodune variant. Näha ka alumise lõdviku "pime".

Postitatud: 23 Nov 2006 20:46
Postitas motamees
Selline nägi siis välja tulemise algul.

Postitatud: 23 Nov 2006 20:49
Postitas motamees
Nina vales kohas ette toppimine annab sellise tulemuse. Tallinnas viiakse see kohe minema.
Ja teiselt poolt.

Postitatud: 23 Nov 2006 20:52
Postitas motamees
Juhhuuu. 2/3 teest läbitud.

Postitatud: 23 Nov 2006 20:54
Postitas fanatt
kas toomise ajal politseile silma ei jäänud?
Postitatud: 23 Nov 2006 20:54
Postitas motamees
Nii kõverad just raamid ongi.

Postitatud: 23 Nov 2006 20:58
Postitas motamees
Miks ma politseid peaks kartma? Autol ülevaatus just umbes kuu aja eest tehtud. Kindlustus ka olemas. Pukseerimise reeglid täidetud (isegi vilkur oli katusel, ohutulesid 03-el pole).
Siin üks põhjustest, miks ei tasu asja taastada.
See on lonseka lõpp, tulemüüri vastas.

Postitatud: 23 Nov 2006 21:02
Postitas motamees
Aku mahtus vaevu oma kohale ära.
Energijaallikat sai teepeal mitu korda Overiga vahetatud. Vedukauto peal laadis jälle täis.

Postitatud: 23 Nov 2006 21:03
Postitas fanatt
Neid ikkagi huvitavad avariilised autod.
Palju sa raha välja käisid selle eest?
Postitatud: 24 Nov 2006 13:06
Postitas Mel
Välimuselt meenutab vanaisa 03-e, mille ta krooniaja algul ostis. Ostes oli autol poolraam tagasi löödud. Lisaks oli veel keskmise ukseposti kohal katuses mõlk ja uks ei liikunud. Aga kuna siis oli inimestel rohkem viitsimist jännata, tehti auto korda ja sõitis teise 300 tuhat eelmisel veel lisaks. (just enne avariid oli mootorile kap. rem tehtud).
Lisaks sellele olen ka ise ühel siksil lanseka vahetanud. Kui praegu peaks veel mõni sellises korras auto ette sattuma läheks see samuti varuosadeks või emexisse - lihtsalt ei viitsi enam jännata.
Postitatud: 24 Nov 2006 13:19
Postitas motamees
Algselt postitas: Mel
Kui praegu peaks veel mõni sellises korras auto ette sattuma läheks see samuti varuosadeks või emexisse - lihtsalt ei viitsi enam jännata.
Nii ta paraku on. Odavam on otsida mõni korralik masin. Iseasi, kui on tahtmine lihtsalt fännata.
Alles mõned kuud tagasi oli mul terve 03 uus nina olemas. Õnneks (muidu oleks äkki tegema hakanud) saatsin selle ära vanarauda.


Postitatud: 24 Nov 2006 21:56
Postitas gigull
Kuskohast selline `detail` õnnestus saada või see pärit veneajast.
Postitatud: 24 Nov 2006 22:31
Postitas motamees
Algselt postitas: gigull
Kuskohast selline `detail` õnnestus saada või see pärit veneajast.
Sellise "detaili" ostsin umbes 1,5 aastat tagasi mandrilt. Siis oli ta terve Lada põhi. Osa põhjast läks kastika ehitamisel kasutusse, osa läks niisama katsetusteks.
Täna lõikusin selle koleda osa eest ära. Nii võtab ta hoovis ka vähem ruumi. Sellises konditsioonis masin on veel väga edukalt võimeline sõitma pikemaid vahemaid (muidugi nüüd hakkaks politsei juba kurjustama).

Postitatud: 25 Nov 2006 00:42
Postitas Roughneck
Sellises konditsioonis masin on veel väga edukalt võimeline sõitma pikemaid vahemaid (muidugi nüüd hakkaks politsei juba kurjustama).
Seljuhul pead küll radika katusele panema, et õhk liiguks

Postitatud: 25 Nov 2006 01:04
Postitas motamees
Algselt postitas: Roughneck
Seljuhul pead küll radika katusele panema, et õhk liiguks
Pole siin naerda midagi. Radikas on ju küljes. Soojendusradikaga saab sellise ilmaga sõita vabalt 70-80km/h. Välisõhk jahutab mootorit ümbert ka väga intensiivselt.
Postitatud: 25 Nov 2006 01:05
Postitas Raxo
Siit-sealt veel lõikuda ja ongi hea kerge "tehniliste seadmete rakis"

Postitatud: 25 Nov 2006 01:33
Postitas logman
No siit saaks avatud mootoriga "hotrodi" teha

Sõiduks küll kõlbmatu ,aga maketi või skulptuuri moodi asja vähemalt kuskile postamendile. Võib veel lisaks kabrioks lõikuda....
Paned oma tänava ja Tln.maantee ristmikule reklaamiks.