Korraliku Lada õnnetu lõpp.

Korraliku Lada õnnetu lõpp.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Korraliku Lada õnnetu lõpp.

Postitus Postitas motamees »

Tõin Tallinnast omale osadeks Lada 2103-e. See lõppes õnnetult ühe sugulase käes.
Auto on aastast 78. Viimased 4 aastat on alles talvi näinud. Kere on heas konditsioonis. Masina läbisõit 71 000 km. Üle elanud kaks õnnetust. Eeelmisel õnnetusel sai viga (külgripse) tagauks ja poritiib. Raamid jäid puutumata, ainult katteplekid said viga. Teine mats oli nüüd, auto jaoks kabelimats.

Kõigepealt sai auto sleppimiseks ette valmistatud. Tahtsin sõidu ajaks mootori käima saada (salongisoojendus). Selleks oli vaja katkine radikas eest kätte saada.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tuli lõigata/paenutada ka esirattad vabaks.
Radika kättesaamisel selgus, et olemasolevate vahenditega salongisoojenduse töölesaamine ei õnnestu.
Auk oli mootorisse tekkinud.Pilt
C
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Raamid puruks/kõverad?
Sugulane Sul millegi alla sõitnud?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

See ei olekski seda plaani seganud. Piisas kortsutatud kiletüki ettetoppimisest.
Suurem probleem oli genekas. See nimelt ei tahtnud pöörelda. Raam oli niipalju paendunud, et pressis tugevati vastu rihmaseibi. Sealsete vahenditega seda eemaldada ei õnnestunud (kodus lõin eemale)
Pildil ongi kodune variant. Näha ka alumise lõdviku "pime".Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Selline nägi siis välja tulemise algul.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nina vales kohas ette toppimine annab sellise tulemuse. Tallinnas viiakse see kohe minema.

Ja teiselt poolt.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Juhhuuu. 2/3 teest läbitud.Pilt
C
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

kas toomise ajal politseile silma ei jäänud?
pidur = kiiruse surm
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nii kõverad just raamid ongi.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Miks ma politseid peaks kartma? Autol ülevaatus just umbes kuu aja eest tehtud. Kindlustus ka olemas. Pukseerimise reeglid täidetud (isegi vilkur oli katusel, ohutulesid 03-el pole).

Siin üks põhjustest, miks ei tasu asja taastada.
See on lonseka lõpp, tulemüüri vastas.Pilt
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Aku mahtus vaevu oma kohale ära.
Energijaallikat sai teepeal mitu korda Overiga vahetatud. Vedukauto peal laadis jälle täis.Pilt
C
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

Neid ikkagi huvitavad avariilised autod.
Palju sa raha välja käisid selle eest?
pidur = kiiruse surm
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1391
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Välimuselt meenutab vanaisa 03-e, mille ta krooniaja algul ostis. Ostes oli autol poolraam tagasi löödud. Lisaks oli veel keskmise ukseposti kohal katuses mõlk ja uks ei liikunud. Aga kuna siis oli inimestel rohkem viitsimist jännata, tehti auto korda ja sõitis teise 300 tuhat eelmisel veel lisaks. (just enne avariid oli mootorile kap. rem tehtud).
Lisaks sellele olen ka ise ühel siksil lanseka vahetanud. Kui praegu peaks veel mõni sellises korras auto ette sattuma läheks see samuti varuosadeks või emexisse - lihtsalt ei viitsi enam jännata.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Mel
Kui praegu peaks veel mõni sellises korras auto ette sattuma läheks see samuti varuosadeks või emexisse - lihtsalt ei viitsi enam jännata.
Nii ta paraku on. Odavam on otsida mõni korralik masin. Iseasi, kui on tahtmine lihtsalt fännata.
Alles mõned kuud tagasi oli mul terve 03 uus nina olemas. Õnneks (muidu oleks äkki tegema hakanud) saatsin selle ära vanarauda. :PPilt
C
g
gigull
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 14 Juul 2006 01:29
Asukoht: saku vald
Autod: VAZ 2105

Postitus Postitas gigull »

Kuskohast selline `detail` õnnestus saada või see pärit veneajast.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: gigull
Kuskohast selline `detail` õnnestus saada või see pärit veneajast.
Sellise "detaili" ostsin umbes 1,5 aastat tagasi mandrilt. Siis oli ta terve Lada põhi. Osa põhjast läks kastika ehitamisel kasutusse, osa läks niisama katsetusteks.

Täna lõikusin selle koleda osa eest ära. Nii võtab ta hoovis ka vähem ruumi. Sellises konditsioonis masin on veel väga edukalt võimeline sõitma pikemaid vahemaid (muidugi nüüd hakkaks politsei juba kurjustama).Pilt
C
r
Roughneck
Foorumi kasutaja
Postitusi: 85
Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
Asukoht: Karinu
Autod: Lada 08

Postitus Postitas Roughneck »

Sellises konditsioonis masin on veel väga edukalt võimeline sõitma pikemaid vahemaid (muidugi nüüd hakkaks politsei juba kurjustama).
Seljuhul pead küll radika katusele panema, et õhk liiguks :lol
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: Roughneck
Seljuhul pead küll radika katusele panema, et õhk liiguks :lol
Pole siin naerda midagi. Radikas on ju küljes. Soojendusradikaga saab sellise ilmaga sõita vabalt 70-80km/h. Välisõhk jahutab mootorit ümbert ka väga intensiivselt.
C
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Siit-sealt veel lõikuda ja ongi hea kerge "tehniliste seadmete rakis" :D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No siit saaks avatud mootoriga "hotrodi" teha :D
Sõiduks küll kõlbmatu ,aga maketi või skulptuuri moodi asja vähemalt kuskile postamendile. Võib veel lisaks kabrioks lõikuda....
Paned oma tänava ja Tln.maantee ristmikule reklaamiks.
Vasta