Lada revolution
Lada revolution
Lada revolution
Sobrasin internetis ja leidsin ühe lehe kus on mingid kenad ladad. Sealjuures Lada Revolution.
http://blegs.online.fr/newdoc/Revolcp.jpg
leht ise:
http://blegs.online.fr/Ladafutur3.htm
Kui need tootmises ja müügis ka oleks siis võiks täitsa sõita:rolleyes:puzzled?!. Eelkõige huvitavad tunduvad revolution, priora sedan, silouet.
Mida rahvas lehel olevatest autodest arvab ka?
http://blegs.online.fr/newdoc/Revolcp.jpg
leht ise:
http://blegs.online.fr/Ladafutur3.htm
Kui need tootmises ja müügis ka oleks siis võiks täitsa sõita:rolleyes:puzzled?!. Eelkõige huvitavad tunduvad revolution, priora sedan, silouet.
Mida rahvas lehel olevatest autodest arvab ka?
-
rraitsraisk
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ah et miks ei arva midagi?
Sest need autod jõuavad tootmisse heal juhul alles viie kuni kümne aasta pärast. Seniks on nad moraalselt ja tehniliselt totaalselt vananenud.
Ühe mudeli seeriatootmisse paigutamine võtab aastaid aega. Avtovaz peaks pead murdma juba ammu-ammu tulevikutehnoloogiate kallal ,mitte elama eilses päevas.
Kõik need mudelite katseeksemplarid on enam-vähem võrdväärsed autodega ,mida lääne tootjatelt selsamal ajal tuli konveieritelt nagu saiu. Venemaa esitles Vaz'i concept'e alles Pariisis ,kui lääne inimesed ostsid oma toodangut juba lettidelt. Tänaseks päevaks on tulnud sajandi alguse autodele uued faceliftid ,mootorid ,el.täiustused jne... ,st. lääne markide seas on toimunud põlvkonna vahetus ,Avtovaz ei ole tootmist alustanudki.
Vaadake ja võrrelge:
Lada Silouet concept 2000:

Volkswagen Passat 1998:

Passat 2006:

Sest need autod jõuavad tootmisse heal juhul alles viie kuni kümne aasta pärast. Seniks on nad moraalselt ja tehniliselt totaalselt vananenud.
Ühe mudeli seeriatootmisse paigutamine võtab aastaid aega. Avtovaz peaks pead murdma juba ammu-ammu tulevikutehnoloogiate kallal ,mitte elama eilses päevas.
Kõik need mudelite katseeksemplarid on enam-vähem võrdväärsed autodega ,mida lääne tootjatelt selsamal ajal tuli konveieritelt nagu saiu. Venemaa esitles Vaz'i concept'e alles Pariisis ,kui lääne inimesed ostsid oma toodangut juba lettidelt. Tänaseks päevaks on tulnud sajandi alguse autodele uued faceliftid ,mootorid ,el.täiustused jne... ,st. lääne markide seas on toimunud põlvkonna vahetus ,Avtovaz ei ole tootmist alustanudki.
Vaadake ja võrrelge:
Lada Silouet concept 2000:

Volkswagen Passat 1998:

Passat 2006:

-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui Siluet läheks kohe praegu tootmisesse, siis poleks veel häda midagi. Aga venelased mõtlevad alles, et priorat võiks millalgi tootma hakata. Priora pole ju uus mudel, tegemist on ju ainult 110 faceliftiga ja 110 on toodetud juba 10 aastat.
Aga samas on see Siluet ilusam kui 1998 Passat:D
Ja kui tavaliselt räägitakse, et 110 ja co on aegunud ja koledad autod, siis võrdluseks samast hinnaklassist uus ja moodne Logan on lausa koledus kuubis. Renault Clio Thaliast ma üldse ei räägigi:regan Vat selle tootmine ja müük tuleks kohtulikult karistatavaks muuta:D
Tegelikult on kahju, et näiteks UAZ Hunterit või Chevy Nivat siin registrisse ei saa. 100 - 150 tuhta maastikuauto eest oleks ikka väga hea pakkumine. Turul sisuliselt pole mõistliku hinnaga väikest maasturit, s.t siin müüdavad wanna be kastid ei lähe arvesse ju.
Aga samas on see Siluet ilusam kui 1998 Passat:D
Ja kui tavaliselt räägitakse, et 110 ja co on aegunud ja koledad autod, siis võrdluseks samast hinnaklassist uus ja moodne Logan on lausa koledus kuubis. Renault Clio Thaliast ma üldse ei räägigi:regan Vat selle tootmine ja müük tuleks kohtulikult karistatavaks muuta:D
Tegelikult on kahju, et näiteks UAZ Hunterit või Chevy Nivat siin registrisse ei saa. 100 - 150 tuhta maastikuauto eest oleks ikka väga hea pakkumine. Turul sisuliselt pole mõistliku hinnaga väikest maasturit, s.t siin müüdavad wanna be kastid ei lähe arvesse ju.
Algselt postitas: Mel
Kui Siluet läheks kohe praegu tootmisesse, siis poleks veel häda midagi. Aga venelased mõtlevad alles, et priorat võiks millalgi tootma hakata. Priora pole ju uus mudel, tegemist on ju ainult 110 faceliftiga ja 110 on toodetud juba 10 aastat.
Aga samas on see Siluet ilusam kui 1998 Passat:D
Ja kui tavaliselt räägitakse, et 110 ja co on aegunud ja koledad autod, siis võrdluseks samast hinnaklassist uus ja moodne Logan on lausa koledus kuubis. Renault Clio Thaliast ma üldse ei räägigi:regan Vat selle tootmine ja müük tuleks kohtulikult karistatavaks muuta:D
Tegelikult on kahju, et näiteks UAZ Hunterit või Chevy Nivat siin registrisse ei saa. 100 - 150 tuhta maastikuauto eest oleks ikka väga hea pakkumine. Turul sisuliselt pole mõistliku hinnaga väikest maasturit, s.t siin müüdavad wanna be kastid ei lähe arvesse ju.
sorri et küsin aga mix neid UAZ Hunterit või Chevy Nivat registrisse ei saa:)?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Puudub tüübikood.
Mis on tüübikood? Selle kohta Auto24-st leitud seletus meeldib mulle kõige rohkem.
"Lihtinimese mõistes on tüübikood selline mõttetu asi nagu kohalike automüüjate kartelli kokkuleppe seadusemeestega milletaha pugedes ei lubata inimestel tuua väljamaalt uuemaid, odavamaid ja vähemkasutatud autosid vaid pead ostma kohapeal kallilt 300k läbisõitnud sakslasi ja jaapanlasi. Räägitakse igast turvalisusest jne.aga samas kui auto on vanem kui 97 aasta siis saad arvele ilusti kuna selline masin on piisavalt vana ja ei ohusta kohapealset turgu."
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=88894
Mis on tüübikood? Selle kohta Auto24-st leitud seletus meeldib mulle kõige rohkem.
"Lihtinimese mõistes on tüübikood selline mõttetu asi nagu kohalike automüüjate kartelli kokkuleppe seadusemeestega milletaha pugedes ei lubata inimestel tuua väljamaalt uuemaid, odavamaid ja vähemkasutatud autosid vaid pead ostma kohapeal kallilt 300k läbisõitnud sakslasi ja jaapanlasi. Räägitakse igast turvalisusest jne.aga samas kui auto on vanem kui 97 aasta siis saad arvele ilusti kuna selline masin on piisavalt vana ja ei ohusta kohapealset turgu."
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=88894
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:

http://www.englishrussia.com/?p=329
Oskajaid paistab seal olema, aga tehasedisainerid on ärajoonud kõõrdsilmad

Ok, Hunter on täitsa norm, retro ikkagi.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
See jahimees on ju 40,loe:nelikümmend aastat vana ja temaAlgselt postitas: logman
Gdaa.....:rolleyesG-merss või mis?
2,4 liitrine mootor on on ju veel vanem,nimelt 1948 aastast,
kui algas Pobeda tootmine.Ja siis veel kurdetakse miks meie
autod ei müü.
Ehe näide:millega sõidab praegu Venemaa president,
igatahes mitte soomustatud ZIL 41047-ga,mis on võimeline
vastu võtma PAK`i lasu.Gorbat?ovi aeg pandi limusiinide
ehitus seisma ja nii ta seisab tänapäevani.
Moskvitchi ehk Lihhat?ovi nim.autotehas on juba laiali tassitud.Nüüd jahutakse kas Volga kaubamärk jääb alles või
mitte.
Sellel fotol on reinkarnatsioon Gaz 69 baasil.Ise nad kutsuvad seda Kombat`iks ehk bataljoni komandör.

Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
...ja läinud just sinna ,kus teda väga tarvis oli 
Keegi nutikas jagas matsu. Keegi ,kellel masinat tarvis oli ja kes oli nõus maksma ka sellist hinda.
Muide ,uue ladaga saab ju täpselt samamoodi vangerdada ,kui vaid vajadust ja tegelemiseks viitsimist on.
Ja nii ongi kaks teed. Kas raiskad aega ,raha ,riskid korralikult ja saad uue vene auto või ostad pingutamata poest mingi lääneka. Ei pea olema hiromant arvamaks ,millist võimalust kõik kasutavad.

Keegi nutikas jagas matsu. Keegi ,kellel masinat tarvis oli ja kes oli nõus maksma ka sellist hinda.
Muide ,uue ladaga saab ju täpselt samamoodi vangerdada ,kui vaid vajadust ja tegelemiseks viitsimist on.
Ja nii ongi kaks teed. Kas raiskad aega ,raha ,riskid korralikult ja saad uue vene auto või ostad pingutamata poest mingi lääneka. Ei pea olema hiromant arvamaks ,millist võimalust kõik kasutavad.
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
auto 24's oli alles müüa ports 05-07meid 96-98 aasta omi. minuteada neid ka enam arvele ei saa, aga näed, need olid täitsa eesti uute numbritega ja väga viisaka olemusega. ega jah, vene autotööstus on ajast maas, ja "klassikuid" toodetakse senini.
aga kas venest annab üldse tuua poeuut 2107't eestisse treila peal vm ?
aga kas venest annab üldse tuua poeuut 2107't eestisse treila peal vm ?
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Kuni “97. aasta alguseni toodetud masinaid saab küll arvele, Soomest neid Eestisse tuleb. EL sisene asi, Venemaalt ei saa tuua.Algselt postitas: CozmonauT
auto 24's oli alles müüa ports 05-07meid 96-98 aasta omi. minuteada neid ka enam arvele ei saa, aga näed, need olid täitsa eesti uute numbritega ja väga viisaka olemusega. ega
Iga ilmaga aktsioonis!
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Arvi100:
ee jahimees on ju 40,loe:nelikümmend aastat vana ja tema
2,4 liitrine mootor on on ju veel vanem,nimelt 1948 aastast,
kui algas Pobeda tootmine.Ja siis veel kurdetakse miks meie
autod ei müü.
Tegelt nii hull see pole. Hunter kasutab 2,7 liitrist 16 klapilist sissepritsemootorit tähisega ZMZ 409.10.
Ja mõnus retro tõesti;)
ee jahimees on ju 40,loe:nelikümmend aastat vana ja tema
2,4 liitrine mootor on on ju veel vanem,nimelt 1948 aastast,
kui algas Pobeda tootmine.Ja siis veel kurdetakse miks meie
autod ei müü.
Tegelt nii hull see pole. Hunter kasutab 2,7 liitrist 16 klapilist sissepritsemootorit tähisega ZMZ 409.10.
Ja mõnus retro tõesti;)