1. leht 2-st
Q: Opel Calibra
Postitatud: 21 Okt 2006 15:47
Postitas larei
On küll levinud kõvasti selliseid väljendeid naq "Ennem vana naine kui Opel".
Aga kas see on lihtsalt miski pärast ainult mõnitamiseks või siis on ka tegelik tõepõhi asjal all?
Lugesin ommikotsa auto24 foorumit ja calibra foorumit ja muidugi seal kiitsid omanikud taevani. Ja mõned jälle laitsid nii et tekst ei kannataks trükimusta.
Aga kas siinsed foorumi elanikud ei oskaks natuke erapooletut infot jagada. Tüüp viga oli ikka kere ju vist neil. Aga kui selle eest hoolitseda? Peaks ju midagi ikka olema kah? Odav liikur see Calibra ja tudub selline sportlikum ja kena silmale vaadata.
Postitatud: 21 Okt 2006 16:19
Postitas zikz
kere suht nutune jah kui kehvalt hooldatud, seest mage disain, nagu vectra, tagaiste väga pisike. kere jupid kallid, palju muud sama mis vectra on odav hooldada, remontida, 2,0 85kw ei liiguta teda eriti hästi, nagu tavaline pereauto, eriti kui automaat, kuid mootor ise lihtne ja odav(110kw veits parem aga ka kallim hooldada ja mitte nii töökindel). eks oleneb kõik millise isendi saad ja kui hästi hooldatud. a esituled ka väga sitad
Postitatud: 21 Okt 2006 20:13
Postitas wilson
oluneb palju kellelt ostad!enamus sõidavad noored calibradega ja nad eriti end tagasi ei hoia!kere on jama.kiirelt hakkavad enamus tulukesi armatuuris põlema.seda olen näinud siis tuttavate autodest!
Postitatud: 21 Okt 2006 20:16
Postitas logman
Calibra.
Välimuselt päris kenake ,paneb end vaatama küll. Sisusse pole olnud võimalust süüvida. Ja ei süüvi kah. Vist. No peaaegu ,et kindlasti mitte. Las jääb noorte käruks edasi.
Opelit ,kui marki ei laida. Safiraga olen sõitnud ,päris hea ,samas ei oska teiste "mullidega" võrrelda ,sest puuduvad kogemused.
Pean tasapisi plaani värske Corsa soetamiseks ,eks näis ,mis saab ,vaja proovida ,kas TM'is kirjeldatu ka tõele vastab. Aega on......
Postitatud: 21 Okt 2006 20:21
Postitas larei
Samamoodi oli kusagil AutoBildi kvaliteedi tabel kus obljaa oli 9ndal kohal. ja edestas nii mõndagi. Ja kas siis 85 kW ei ole tõesti mootor mis teda edasi tõukaks? Ei ole kiirendus pilli ka just mõttes osta. Kui kere korras siis kõige muuga saab ise akkama? Seest saab kunagi asja ilusaks teha.
Aga kas siis mossel on midagi häda?:D minule meeldib:P
Postitatud: 22 Okt 2006 00:07
Postitas zikz
Algselt postitas: larei
Samamoodi oli kusagil AutoBildi kvaliteedi tabel kus obljaa oli 9ndal kohal. ja edestas nii mõndagi. Ja kas siis 85 kW ei ole tõesti mootor mis teda edasi tõukaks? Ei ole kiirendus pilli ka just mõttes osta. Kui kere korras siis kõige muuga saab ise akkama? Seest saab kunagi asja ilusaks teha.
Aga kas siis mossel on midagi häda?:D minule meeldib:P
liigub ikka aga nagu enamvähem tavaline pereauto, saab hakkama ilusti aga sportlikust mootorist on asi kaugel, kuigi manuaal tsipa etem kui automaat.
Postitatud: 22 Okt 2006 00:58
Postitas virus
Eks nii palju kui tean et kered lagunevad laiali aga mootorid pidid suht hästi edasi tiksuma eks jah maha tehtud suht se auto aga noh ei tea kui ise pole proovinud
OPEL
Oleks Parem Eemaldada Liiklusest

:D:D
Postitatud: 22 Okt 2006 01:10
Postitas veiko
Samas mul tööauto Opel praegu, eks paistab kuidas võrreldes Citroeniga on. Muidu autod üsna sarnased ja samast hinnaklassist. Seda võib nüüd öelda küll, et uus Opel on parem kui 2002 a Citroen oli, uus ikka uus, aga eks 4 a pärast näeb mis seisus Opel on ja milliseid rikkeid vahepeal ette tuleb.

Postitatud: 22 Okt 2006 01:31
Postitas siim006
Papsil on 2002a vectra(uus mudel siis),auto elab väga rasket elu, kogu aeg rasked järelhaaked ja sitad teed. Siiamaani on kenasti vastu pidand. Kaks korda on matsu pandud ja ää uputatud aga siiski liigub hästi ja köik lisad töötavad. Esisild on nati nörguke ja jupid maksavad palju kuna on tehtud alumiiniumist.
Emal oli 99a astra caravan ja see oli viimane peldik. 1,6 ja 55kw peaks olema töökindel mootor aga pidevalt murdusid klapid ja tyhikäik ei olnud see mis oleks pidand olema(kohati), lambist jäid pöörded peale olenemata aastaajast, mootori temperatuurist.
Endal oli 92a vectra 85kw. Iga kevad sai teha rooste törjet ja plokikaane tihendi vahetus(probleem teadmata). Soovitan ka teistel teha koopa ääred ja pagassi luugi alumine äär roostevabast terasest, säästate oma närve.
Aga jah jupid on odavad ja auto ise lihtsa ehitusega nii et pole muud öelda midad.
Postitatud: 22 Okt 2006 03:27
Postitas pedrox
Kui Calibrast rääkida siis ainuke tore asi tema puhul on välimus. Sobib kindlasti alaealiste ja tiba blondi mõtlemisega naissoost isikute lantimiseks.
Mootorit nagu on aga ei liiguta seda pilli edasi.
Kere on nii nagu Opelite puhul ikka, roostetab kiiresti.
Postitatud: 22 Okt 2006 10:10
Postitas Rocky
Välimusel e. disainil pole viga. Kaliiber siiamaani tuuletakistuse poolest üks õnnestunumaid autosid-isegi sportautode klassis (kuhu Cali tegelikult ei kuulu). Mootorid on muidu keskpärased, mis seal salata, kui korras, siis ökonoomsed. Koostekvaliteet kindlasti kehvem kui japsidel. Koopaservad KÕIGIL läbi või just parandatud. Enda peletas Cali ostu plaanidest eemale sellepärast, et Calil sellise vaesemehe sportauto maine juures. Noh selline maakoha superstaari/wannabe auto. Tehnilise külje pealt.....kui siin üks eeskõneleja ütles et mis moskvitshil-gi viga, siis sinu jaoks on cali lausa purunematu ja pommikindel auto, millega sõidad sina ja sinu lapselapsedki!:)
Postitatud: 22 Okt 2006 13:28
Postitas larei
Mind see maine preagu ei peleta. Muidugi võib olla algul mingit oigamist aga mida v***u nad karjuvad kui näevad, et auto liigub samamoodi. Ja kui kerele natuke suuremat tähelepanu pöörata siis on tulemuseks täiesti 5+ ma loodan. Ja Cali kui puberteedi eas neidude lantimiseks ja üleüldiselt nolgi auto? Eih! Samas võiks öelda ka bumeri kohta sama moodi... Ja iga muu auto kohta ju samamoodi. Calil on natuke erinev välimus. Mis muudab ta selle poolest natuke sportlikumaks. Ja sportlik=puberteetlik viimasel ajal! Siiski arvan, et kui cali't hästi otsida saab ka väga kena masina. Odav; ökonoomne ja mida nooremal autojuhil veel vaja on kui sõidetakse kõhu kõrvalt. Lugesin ommik otsa teksti Cali kohta ja öeldi, et hoolitse ja sõidab kui tank! Ma loodan, et kui selle auto soetan siis mitte lühikeseks ajaks! Loodame, et kestab.
Postitatud: 22 Okt 2006 14:32
Postitas larei
Jah ütleme siis, et normaalne eesti mees on vaene! Ja ei suuda Porche't osta ja peab siis leppima selle opljaaga. Aga ikka on siin ka sisendatud poistele juba väiksest peale, et Opel pole tehtud selleks, et sõita:D
Postitatud: 22 Okt 2006 15:34
Postitas logman
Samasugust sitta juttu kuuleb päevast päeva Lada kohta.....
Räägivad tavaliselt pasakotid ,kes tehnikast mõistusega üle ei ole ja teavad vaid ,kuhu tanklapüstol käib. Las mulisevad edasi.
Postitatud: 22 Okt 2006 15:52
Postitas larei
olen täiesti päri logman'iga:)
Eesti noorus on niivõrd hukas, et masin mis pole bumer, ei kõlba eesti tänavatele liikuma. Ja ometigi muutub nende jutt väga kiiresti!:D
No muidugi pean ise ka tunnistama, et kui vanust oli ikka eriti vähe siis muidugi Audi Quatrost mööda minnes lohises lõug vastu maad ja ilanäärmed töötasid 200'ga. Ja samamoodi kiruti Ladasid. Aga siin kohal on vaja reaalset mõtlemist!; )
Aga no see Coba lisatut postitus on mulle täiesti arusaamatu!? Nagu puuga pähe. Aga eks lapse väljalaske aasta seletab ka nii mõndagi!
Postitatud: 22 Okt 2006 15:59
Postitas 3way
ei ütle küll opeli kohta ühtegi halba sõna, omasin astrat 9 kuud ja ainukesed asjad mida pidin välja vahetama oli hammasrihm ja genekarihm, roostetas küll nati aga see juba loomulik, kõige parem oli see, kui -30C külmaga tuttava 96.aasta audi a4 ei käivitunud, samal ajal kui astra läks paugust käima.
Postitatud: 22 Okt 2006 16:37
Postitas reigo
isa sõidab opel zafiraga, väljalaskeaasta 2001. 2 liitrine turbodiisel ja halba pole midagi öelda. edasi liigub sellise pereauto kohta hästi. roostet pole täheldanud. sõidab põhiliselt kruusateedel ja läbisõit varsti juba 200k. oma kogemuste põhjal opelit ei laidaks.
Postitatud: 22 Okt 2006 17:10
Postitas larei
nii ongi, et kellel kogemused puuduvad kukuvad kisama kooris teiste samasugustega: ) Aga poisid kes on asja näppinud ja veidikenegi uurinud ei kipu teda ni väga mustama midagi!; )
Postitatud: 22 Okt 2006 18:38
Postitas arvi100
Opel Calibra osales ka aasta auto valimisel 1991,ja saavutas seal
kolmanda koha 183-me punktiga.Esikoht Renault Clio 312 p ning teine koht
Nissan Primera 258 punktiga.
Ka on ta kiireim "street-legal" auto(kone big-block Chevrolet V8) sellel aastal,omanik Steve Pateman,ajaga 1.25 second 0 to 60 mile ja 8.14 second quarter-mile time.
Postitatud: 22 Okt 2006 21:16
Postitas olaaf
vali bmw - ei eksi kunagi - unusta ära igasugune jutt et rullnokk jne. varustuse kohapealt teeb 94 aasta bmw kaliibrile iga nurga pealt ära kui just spetsiaalselt eriti planku versiooni ei vali...
318is normaalne küttekulu ja piisav minek ja meeletult töökindlam...
samas 320 ja 325 kui minekut tahad...
korraliku rehviga on tulemus oluliselt parem kaliibrist...
ja calibra-l ju nii mootor valepidi, kui ka valed rattad veavad:spin