Esimesed 2101-d
Esimesed 2101-d
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Pöörake tähelepanu uksekohal olevale kinnihoidmise sangale - selle kruvikatted on "kroomitud"Algselt postitas: SexSix
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17359277
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Turvavööd.
Esiistmetel on kõigil VAZ 2101-tedel turvavööd. Aga kunas hakati paigaldama tagaistmele turvavöösi? Ostsin turvavööd (toodetud 07.78) aga need mõeldud tagaistmele. Huulekestega lukusti on turvavööga ja peaks kinnituma tagaistme alla põhjapleki külge.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Sai loetud raamatuid ja käidud vaatamas autosi.
Reduktori korpus ja reduktori otsaflants muutusid 11.1972.
Radiaatori alumine punn ja mootoriploki jahutusveedeliku väljalaskmispunn muutusid 07.1973.
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.
Klaasipesuvedeliku anum oli ülevalt äärest laineline autodel millel oli pumbaks armatuurlauas olev kummilutt. Hiljem jalgajamiga klaasipesuga oli klaasipesuvedeliku anum ülevalt äärest sile.
Pidurivedeliku potsikud olid algupärasena kaks eraldi. Hiljem tuli üks anum aga ilma pidurivedeliku taseme andurita.Ja lõpuks üks anum koos pidurivedeliku taseme anduriga.
Rootsis ja Soomes autosi vaadates (VAZ 2103-75,VAZ 2101-76 ja VAZ 21023-77) olid kõigil esiklaas kandilise templiga.
Radiaatori alumine punn ja mootoriploki jahutusveedeliku väljalaskmispunn muutusid 07.1973.
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.
Klaasipesuvedeliku anum oli ülevalt äärest laineline autodel millel oli pumbaks armatuurlauas olev kummilutt. Hiljem jalgajamiga klaasipesuga oli klaasipesuvedeliku anum ülevalt äärest sile.
Pidurivedeliku potsikud olid algupärasena kaks eraldi. Hiljem tuli üks anum aga ilma pidurivedeliku taseme andurita.Ja lõpuks üks anum koos pidurivedeliku taseme anduriga.
Rootsis ja Soomes autosi vaadates (VAZ 2103-75,VAZ 2101-76 ja VAZ 21023-77) olid kõigil esiklaas kandilise templiga.
Ehk siis vasakpoolne:Algselt postitas: SexSix
Reaktiivvarraste kummipuksid olid kaheosalised ja ääristatud seibidega kuni 1975 aastani. Hiljem kummipuksid ühes tükis ja ilma seibideta.
Peaks kunagi veel esimeste kopikate asjadest pilti tegema. Ntx. tagasilla korpus ja flants ja karteti kaitse(kaitsmed)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Ukselukusti vasted.
Need siis kinnitatakse uksepostile või tagaporikoopa plekile kolme 6mm poldiga. Esimesed olid võllil pöörleva metall liblikaga(pildil), edasi olid võllil jooksva metalltrapetsiga ja lõpuks muutus metalltrapets plastmassiks. Muide see osa eemaldatakse, et uksi paremini käima saada aga sellega kaasneb uste nihelemine sõidu ajal. Nagu oleks kere pehme.
[Muudetud: 30-8-2009 SexSix]
[Muudetud: 30-8-2009 SexSix]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
VAZ 2101- e tagaluugi ja tagapaneeli...
...vahelt puuduvad kummipadjad. Esimestel autodel ei olnud aga hilisematel on kummipadjad tagapaneeli otstes tagaluugi otste kohal.
Päikesesirmidel oli kandur peeglipoolses otsas metallist hiljem plastmassist (varras mis ulatus päikesesirmist välja ja toetus sisetahavaatepeegli all olevale kandurile).
Ühe fanatiku projekt; pildid. http://photofile.ru/users/volovelsky/3699523/
[Muudetud: 28-12-2009 SexSix]
Päikesesirmidel oli kandur peeglipoolses otsas metallist hiljem plastmassist (varras mis ulatus päikesesirmist välja ja toetus sisetahavaatepeegli all olevale kandurile).
Ühe fanatiku projekt; pildid. http://photofile.ru/users/volovelsky/3699523/
[Muudetud: 28-12-2009 SexSix]
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 481
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Vbljaa
sinna on ikka väga pikk tee
Togliatist nimelt ka kaugel eluase ,et korraga siuke pill teha ,oiginaali.
Samas ta isend oli komfek.
Lõug ripakil ja pisik sees
samas küsiks ka kiirelt ,et kui kellegil oma valduses neid kroom kaari mis käivad tulede ja võre vahel oleks käpp.
privasse
sinna on ikka väga pikk tee
Togliatist nimelt ka kaugel eluase ,et korraga siuke pill teha ,oiginaali.
Samas ta isend oli komfek.
Lõug ripakil ja pisik sees
samas küsiks ka kiirelt ,et kui kellegil oma valduses neid kroom kaari mis käivad tulede ja võre vahel oleks käpp.
privasse
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Teema ise.
Kodaniku teema siin. Kahjuks ei leia algupärast teemat (Seal oli palju pisiasju, mis tulid välja ehituse käigus. Kõik õpetasid ja virisesid kui midagi valesti oli!) Aga kes saab vene keelest aru leiab nii mõndagi kõrvataha panekuks.
http://vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?f=64&t=27475
http://vaz2101.ru/forum/viewtopic.php?f=64&t=27475
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Riia automuuseum.
Uurisin Riia automuuseumis Vaz 2103-e aastast 1973 ja VAZ 2102-te aastast 1974. Molemal esiklaas kandilise templiga. ja tundub, et esiklaasi pole kummalgi autol vahetatud.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kuskil kirjutasin.
Kuskil kirjutasin, et algusaastatel oli tungraua kronstein paksemast plekist hilisematel autodel õhukesest plekist. Vaevalt hoiab tungrauda omal kohal.
Lisaks näidikute plokis algusaastatel oli: Km/h peale 1973 aga KM/H. See siis kiiruse numbrite järel olevad tähed, ja peavad olema vene keeles.
Veel on vahe spidomeetriklaasi all olevate joonte arvus 6 või 7 joont.
[Muudetud: 2-1-2010 SexSix]
Lisaks näidikute plokis algusaastatel oli: Km/h peale 1973 aga KM/H. See siis kiiruse numbrite järel olevad tähed, ja peavad olema vene keeles.
Veel on vahe spidomeetriklaasi all olevate joonte arvus 6 või 7 joont.
[Muudetud: 2-1-2010 SexSix]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Varuosade kataloog.
Kellel on olemas varuosade kataloog, seal lõpus on tabel, et millal ja kuidas muudeti autodetaile.
Näiteks põrandal asus gaasipedaal juulini 1975.
Näiteks põrandal asus gaasipedaal juulini 1975.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
VAZ 2101, 2102 ja 21011.
Minu andmed siis VAz 2101, 2102 ja 21011 kohta. Tuleb vaadata VAZ 2103-e kataloogist.
Lisan omalt poolt täiendusi siia teemas, konkreetne masin oli juba siit teemast läbi jooksunud aga tegin täna täpsustavaid fotosid:
Originaal ukse polester koos käepidemega, lootsin täna,et polster polnud küljes ja oleks saanud foto teha ukse sisemehhanismidest, mis olid tehtud Made in West-Germany!!!:o Eile oli polester maas aga kahjuks fotoaparaat jäi kodu, tänaseks oli juba omanik jõudnud selle polstri tagasi sättida aga mehhanismid kandsid tõepoolest selliseid kirjasid, kuidas targemad kommenteeriksid?
Originaal laepolster
Kere nr see VAZ 2101 oli Rõngus väidetavalt esimesi Ladasid 1971.a
Auto ise ka 1971 tehtud, birka läks meelest pildistada
Mootoriruum
Relee selle auto algne osa, üks selline relee sai kasutajale Iisak.
Vanatüübi "Fiatilikud" lülitid.
EI olnud aega väga täpselt kõike uurida aga seda annab veel tulevikus teha.
[Muudetud: 16-2-2010 MAZ]
Originaal ukse polester koos käepidemega, lootsin täna,et polster polnud küljes ja oleks saanud foto teha ukse sisemehhanismidest, mis olid tehtud Made in West-Germany!!!:o Eile oli polester maas aga kahjuks fotoaparaat jäi kodu, tänaseks oli juba omanik jõudnud selle polstri tagasi sättida aga mehhanismid kandsid tõepoolest selliseid kirjasid, kuidas targemad kommenteeriksid?
Originaal laepolster
Kere nr see VAZ 2101 oli Rõngus väidetavalt esimesi Ladasid 1971.a
Auto ise ka 1971 tehtud, birka läks meelest pildistada
Mootoriruum
Relee selle auto algne osa, üks selline relee sai kasutajale Iisak.
Vanatüübi "Fiatilikud" lülitid.
EI olnud aega väga täpselt kõike uurida aga seda annab veel tulevikus teha.
[Muudetud: 16-2-2010 MAZ]
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971