Esimesed 2101-d
Esimesed 2101-d
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
See seik on jäänud tõesti kahe silma vahele. Lisaks aukude tihedusele on ka värvitoon pisut erinev. Vanem on hall, uuematel on kollakas.Algselt postitas: MuKi14
Avastasin 70 ja 79 aasta 01 ja 011-ne vahel veel ühe huvitava erinevuse... Nimelt laepolstri muster, 70 a. autol olid augud hõredalt 79 aga tihtihetalt...
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
http://www.eastcars.ee/index.php?page=14
Vaadates seal asuvaid pilte kerkis 2 küsimust.
Kas klapikambrikaas ja õhupuhasti on ka tehasest tulnuna mustad olnud? Mina olen seni arvanud, et ainult tumehallikat tooni on kasutatud.
Kojamehed ja kojameeste varred peaksid ka ikka kroomitooni olema?
Siis meenus veel, et 01del on esimeste uste käetoed lühemad kui 011-l. Kas käetugede pikkus muutus ka 01-tedel mingist ajast?
Vaadates seal asuvaid pilte kerkis 2 küsimust.
Kas klapikambrikaas ja õhupuhasti on ka tehasest tulnuna mustad olnud? Mina olen seni arvanud, et ainult tumehallikat tooni on kasutatud.
Kojamehed ja kojameeste varred peaksid ka ikka kroomitooni olema?
Siis meenus veel, et 01del on esimeste uste käetoed lühemad kui 011-l. Kas käetugede pikkus muutus ka 01-tedel mingist ajast?
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ja õieti arvad,need on kindlalt üle värvitud.KarterituulutuseAlgselt postitas: Mel
http://www.eastcars.ee/index.php?page=14
Vaadates seal asuvaid pilte kerkis 2 küsimust.
Kas klapikambrikaas ja õhupuhasti on ka tehasest tulnuna mustad olnud? Mina olen seni arvanud, et ainult tumehallikat tooni on kasutatud.
voolik on ka vale.Siin fotol on õige värvitoon koos õhu-
puhasti kaane peal oleva sinise kleepsuga.Ka voolik on õige.
Ja muidugi peavad kojamehed olema kroomitud.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Tosoolivoolikud.
Näiteks tosoolivoolikutel on peal valmistamise kuu ja aasta?!Nendel jämedamatel,plokist radikasse,radikast termostaati ja termostaadist olokki tagasi.
-
kkrister
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 249
- Liitunud: 09 Aug 2004 12:53
- Asukoht: Tallinn, Lilleküla
- Autod: 2101 '80
Veel õhupuhastaja ja klapikambrikaane jms värvitoonidest.
Klapikambri kaan ja õhupuhasti peaksid jah olema tumehallid.
Küsimus aga järgmine: Mis värvi on radiaatori paagid, jahutus ventilaatori tuulesuunamise plekk, põhjaplekk, karteri põhi? Kas kõik mustad?
Küsimus aga järgmine: Mis värvi on radiaatori paagid, jahutus ventilaatori tuulesuunamise plekk, põhjaplekk, karteri põhi? Kas kõik mustad?
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Klapikambrikaante erinevused.
Typ 1.Oli kasutuses autodel 1970-1973.Suurendusena tõin
välja huvitava plokikaane markeeringu aastast 1970.
Typ 2.Selline variant sobib autodele tootmisaastatega 1973-
1979.Kas just 79`da aastani,võibolla sõltuvalt laojääkidest
monteeriti ka hilisematele autodele.
Typ 3.Lühikese kaelaga õlivalamisava,kasutusel 1980- . . . .
Miks neli punkti ?Sest on olemas veel neljas tüüp kus on ka
madal õlivalamisava,kui klapikambri "lael" on kaks lohukest
ühe asemel.Selle vahetusaega ei oska pakkuda.
[Muudetud: 30-5-2008 arvi100]
Typ 1.Oli kasutuses autodel 1970-1973.Suurendusena tõin
välja huvitava plokikaane markeeringu aastast 1970.
Typ 2.Selline variant sobib autodele tootmisaastatega 1973-
1979.Kas just 79`da aastani,võibolla sõltuvalt laojääkidest
monteeriti ka hilisematele autodele.
Typ 3.Lühikese kaelaga õlivalamisava,kasutusel 1980- . . . .
Miks neli punkti ?Sest on olemas veel neljas tüüp kus on ka
madal õlivalamisava,kui klapikambri "lael" on kaks lohukest
ühe asemel.Selle vahetusaega ei oska pakkuda.
[Muudetud: 30-5-2008 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
sSiim105
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 21 Apr 2008 15:55
- Asukoht: Räpina
- Autod: Vw JettaTX mk1 83a. korda tegemisel
ma märkasin ühel lada pildil mis sõber andis mulle (kunagine sõbra vanaisa lada pildil). vaatasin et pildil ju 011 ja kroom liist tulede ja võre vahel .
tegin oma seebikarbiga mõned pildid tõestuseks.
sellel lehel , esimesed 11 pilti (hoolega tuleb neid pilte vaadata siis saab aru )http://s242.photobucket.com/albums/ff22 ... _my_albums
[Muudetud: 14-7-2008 Siim105]
tegin oma seebikarbiga mõned pildid tõestuseks.
sellel lehel , esimesed 11 pilti (hoolega tuleb neid pilte vaadata siis saab aru )http://s242.photobucket.com/albums/ff22 ... _my_albums
[Muudetud: 14-7-2008 Siim105]
Minu üks tuttav tegi tähelepaneku 1971.a 2101 osas. Nimelt oli süüteluku põhi portselanist?! ja tehtud Tsehhis! Süütelukk oli käinud alates 1971a.-kuni 2005.a kui süütelukuga mingi jama tuli (kahjuks ei tea mis täpselt)
Süütelukk peaks tal alles olema kui võimalik panen ka mõne pildi üles.
Süütelukk peaks tal alles olema kui võimalik panen ka mõne pildi üles.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971