Esimesed 2101-d
Esimesed 2101-d
-
yyellowboost
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mär 2004 21:31
- Asukoht: Talinn,Haapsalu
- Kontakt:
Algselt postitas: visible
Ega pole mingit infot selle auto edasise käekäigu kohta ? Et kas on kuskil alles, on ehk praegune omanik huvitatud asja müügist või on see auto juba vanarauas ?
Mina müüsin auto kuskil 3-4 a tagasi maha, aasta peale müüki nägin korra auto24s, peale seda pole näinud. Eelmine omanik ,oli ka auto ainuomanik olnud, kahjuks juppide kättesaadavus polnud vene ajal hea siis paljud osad asendatud sellega ,mis saada oli. Sees muidu olid valged turvavööd, vana makk+ kõrvalistuja juures kõlar. Orig peegli ostsin ka aga külge ei jõudnud panna. Inimene ,kes ostis tundus küll väga asjalik.
Eks ise olin ka noor ja loll kui maha müüsin, oleksin võind alles ka jätta
Rubriigist loll küsib targem vastab:D
*Kas halli(vesihalli) värvi 2101 olid vaid algus aastate omad 1970-1973.a?
*kas hallivärvi 2101 oli kasutusel ka kirsipunast sisu?
*milliseid esitulesid paigutati 1970-1973.a 2101?
Huvitaks miski foto Itaalia, Tsehhoslovakkia või poola esituledest. Mulle tuttav rääkis/arvas,et Tsehhoslovakkia esituled tollel ajal võisid olla samad, mis jawa 634 kasutatud, no ei tahaks hästi uskuda aga mine tea! kahjuks ei mäleta enam millal hakkas venelane euroopaliku hajutus süsteemiga tulesid tegema ehk keegi ütleks.
*Kas halli(vesihalli) värvi 2101 olid vaid algus aastate omad 1970-1973.a?
*kas hallivärvi 2101 oli kasutusel ka kirsipunast sisu?
*milliseid esitulesid paigutati 1970-1973.a 2101?
Huvitaks miski foto Itaalia, Tsehhoslovakkia või poola esituledest. Mulle tuttav rääkis/arvas,et Tsehhoslovakkia esituled tollel ajal võisid olla samad, mis jawa 634 kasutatud, no ei tahaks hästi uskuda aga mine tea! kahjuks ei mäleta enam millal hakkas venelane euroopaliku hajutus süsteemiga tulesid tegema ehk keegi ütleks.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Halli värvitooni kohtas ka hilisemate aastakäikudel ja oli
kasutusel ka tumepunane sisu(mitte kõigil).Punased olid ka
istmesiinide plastikkatted.Detailinumber 2101-6810048A3/
4172782.
Minu fotol on kjutatud 1970 aasta Vaz 2101 esituli.
T?ehoslovakkias toodetud esitule fotot saan näidata homme.
kasutusel ka tumepunane sisu(mitte kõigil).Punased olid ka
istmesiinide plastikkatted.Detailinumber 2101-6810048A3/
4172782.
Minu fotol on kjutatud 1970 aasta Vaz 2101 esituli.
T?ehoslovakkias toodetud esitule fotot saan näidata homme.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Carello...
...otsingusse ja hakkab kohe tulema sarnaseid reflektoreid- ja tulesi.Peaks olema Italia toodang.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Siin nüüd lubatud T?ehhoslovakkia päritolu reflektor,tootjaks
PAL.
Erinev on pirni kinnitus.Rohelisest plastikust pirnihoidik kinnitub väikste metallaasadega reflektori külge.
Niiöelda luup kinnitub kahe metallvitsaga.
Sobib Vaz 2101`le aastakäigust 1973 a lõpp ja 1974,sest
siis oli ajutiselt paigaldati parktuld suurde lampi nagu mudelil
Vaz 21011.Võidi(ainult oletus)paigaldada ka esimestele Vaz
21011`ele.
PAL.
Erinev on pirni kinnitus.Rohelisest plastikust pirnihoidik kinnitub väikste metallaasadega reflektori külge.
Niiöelda luup kinnitub kahe metallvitsaga.
Sobib Vaz 2101`le aastakäigust 1973 a lõpp ja 1974,sest
siis oli ajutiselt paigaldati parktuld suurde lampi nagu mudelil
Vaz 21011.Võidi(ainult oletus)paigaldada ka esimestele Vaz
21011`ele.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Suured tänud kannatlikkuse ja selgitus töö eest.
Mulle üks vanem mees rääkis,et tema 1970.a VAZ 2101, kirispunane olid moskvast ostes peal Itaalia süüteküünlad ja generaator ning süütelukk olevat? ka saksalase oma olnud??? Pigem usun,et Tsehhoslovakkia või itaalia oma?
Kas see on vanamehe:D fiktsioon või ka on selles jutus reaalsuse kilde?
to:hautz, ma arvan,et selle esitule lõhkuja on teadatuntud tegelane Elvas:D:sein
Mulle üks vanem mees rääkis,et tema 1970.a VAZ 2101, kirispunane olid moskvast ostes peal Itaalia süüteküünlad ja generaator ning süütelukk olevat? ka saksalase oma olnud??? Pigem usun,et Tsehhoslovakkia või itaalia oma?
Kas see on vanamehe:D fiktsioon või ka on selles jutus reaalsuse kilde?
to:hautz, ma arvan,et selle esitule lõhkuja on teadatuntud tegelane Elvas:D:sein
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2503
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Turult leitu.
Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris.
[Muudetud: 26-2-2009 SexSix]
[Muudetud: 26-2-2009 SexSix]
-
tTaruvaras
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
- Asukoht: Pärnu
- Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.
Esimesel pildil olevad 4 1/2 " ümarate avadega veled kuuluvad 2102 perekonnale. Harva olid "eksinud" ka juba tehasest mõne 2101 alla.Algselt postitas: arvi100Välisel vaatlusel saab aru millega tegemist on.Algselt postitas: logman
Samas tasub tähele panna fakti, et alati ei ole ümmargustega avadega velg viietolline. On endale isiklikult näppu jäänud ka nelja-poole tolliseid paar tükki.
4 1/2" velje ümmargused avad on natuke väljapoole kummis.
Tavalaiusega 03/06 velje avade servad on järsud,nagu augu-
rauaga löödud.
Fotol on üks tüüp,ilukilbi kinnitusega on ka velje mis on mõeldud kasutamiseks ilma õhukummita,randi lõpus on soon.
Kolmas variant oli ilma kilbi kinnitustetta.
Sa mõtled selliseid ?Algselt postitas: Mel
Hõbedane ei ole originaal. Sinakas-hallid on õige!
Mul on üle 400 reklaambro?üüri skanneeringu ja mitte
ühelgi Lada`l ei ole seal sellise värvitooniga velgi all.
Kõik on sellise värvitooniga nagu fotol näha.
Õige vastuse saame teada siis kui Via läheb "helesinisega"
musta numbrit taotlema.
-
tTaruvaras
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
- Asukoht: Pärnu
- Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.
Ka sellel esitulel on aimatav Carello või sarnane kiri hajutil. Ka mu 1972 a. 2101-l on küljes sellise kolme varda abil kinnituva varjestuskulbiga laternad. Kahjuks on originaalsed hajutiklaasid asendatud CCCP toodanguga, kuid peegeldid on ise hästi säilunud ning on Itaalia päritoluga, mida tõendab peegeldi välispinnale värvitud vapikujuline TORINO kirja sisaldav märk, ilmselt tehasemärk.Algselt postitas: iisak
Sellised esituled 01.01.1972 a. kopikal. Keretöid tehtud pole, ise ainult värviparandusi tehtud.
Sellise laternaga reklaambuklett on ka ju Ladaklubi mudelitutvustuslehel!
-
vVarblane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 217
- Liitunud: 12 Nov 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn,Nõmme
- Autod: 2103
Jah mossel ka sellised aga enda valduses on üks 03 mis aastast 79 ja samasugused kroomitud ääred on küljes.Algselt postitas: viaccessKuuluvad pigem moskvitchile.... 2140 armatuuris olid sellised.Algselt postitas: SexSix
Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris.
-
aallah
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 282
- Liitunud: 23 Okt 2003 18:48
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 02, 013, 083
Kuni mis aastani see nii oli? (03-e tootma hakkamiseni?)Algselt postitas: Taruvaras
... 4 1/2 " ümarate avadega veljed kuuluvad 2102 perekonnale.
Raamatus ?Sõiduauto "?IGULI" ekspluatatsioon ja hooldamine? U. Soodla, K. Vainola Tallinn 1975, lk. 8 Tehniliste andmete tabeli järgi:
- 01-e veljed: 4 1/2 J-13
- 02-e veljed: 5J-13
- 03-e veljed: 5J-13
Veljed on tavaliste ümmarguste "augurauga löödud" aukudega.
-
tTaruvaras
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
- Asukoht: Pärnu
- Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.
Võib olla tõesti kuni 03 tootmisse tulemiseni. Homme vaatan numbrid oma 02 velje pealt uuesti üle, aga mälu järgi peaks olema 4 1/2 BA3 12-71 . Avade servad on väljapoole punnis.Algselt postitas: allahKuni mis aastani see nii oli? (03-e tootma hakkamiseni?)Algselt postitas: Taruvaras
... 4 1/2 " ümarate avadega veljed kuuluvad 2102 perekonnale.
Raamatus ?Sõiduauto "?IGULI" ekspluatatsioon ja hooldamine? U. Soodla, K. Vainola Tallinn 1975, lk. 8 Tehniliste andmete tabeli järgi:Minu 1974 aasta 02-e velgede sisse on kirjutatud: 5J-13 BA3-05-74.
- 01-e veljed: 4 1/2 J-13
- 02-e veljed: 5J-13
- 03-e veljed: 5J-13
Veljed on tavaliste ümmarguste "augurauga löödud" aukudega.
-
tTaruvaras
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 24
- Liitunud: 02 Apr 2009 16:02
- Asukoht: Pärnu
- Autod: 2101 1972, 2102 1971, 2103 1973, 21011 1975, 2106 1976, 2105 1980.
See teema siin puudutab varajaste 2101 mudeli erinevusi, sestap ma uue kasutajana ei tea, kas siia ongi sobilik ka 2102 eripärasid postitada või oleks pidanud uue teema tegema. Moded tõstavad ehk sobivama kohapeale ringi. Aga siiski...
Täna sai kindlustus tehtud ja homsest ajan siiani talvitunud 2102-e liikvele.
Auto ise on nõuka ajal trikotaa?itootjafirma tootmiskoondise "Marat"poolt toodetud kuuma kauba, meeste sooja aluspesu värvi helesinine, aastast 1971.
Kui klubi kodulehe mudelitutvustuse andmed on õiged, siis on ta üks 185-st VAZ- 2102-st, mida jõuti1971. aastal välja lasta. Enda arvamus, et ta peaks olema vanim 02 Eestis, kere nr. 007####. Et ta aga nii vana on, siis on ka sellel masinal omapärad.
Erinevused:
Mitmedki kinnituspoldid Fiat kirjadega.
Süütepool, jagaja, jagaja kaas, pingerelee "Sdelano v Bolgarij" kirjaga.
Generaator firmalt FEMSA, millel veel initsiaalid CZ (T?ehhoslovakkia ?), selle pinguti on vertikaalne, hilisematel VAZ- idel ju horisontaalne, mutriga pealt kinnitatav.
Süütelukk Ungari päritolu, võtit on võimalik eemaldada ka horisontaalasendis ilma roolilukku kasutamata.
Näidikublokk ka Ungarist.
Välismaiste kirjadega tagumised ukseklaasid ja tagaluugi klaas(SECURIT), "kuudi" küljeklaasidel tiba teise märgistusega millel suurem kiri ITALIA
Tagatuled täielised itaallased, klaasidel firma STARS kirjad, sama ka numbrivalgusti, hilisemad vene toodangu tuled on täielik koopia nendele, ei erine millegi poolest, ka tuleklaaside muster on sama, ainult peal on siis kiri "Sdelano v SSSR".
Hallis BA3 kirjaga tööriistakarbis on võtmed ja kruvikeeraja ning ka tilluke galiiber-võti ladinatähtedega TANG, suuremate tööriistadekott on presendist nagu ka varajastel "kopikatel", aga umbes 1/3 pikkuselt lühem. Kolmas kunstnahast ja kahe keel-pandlaga tööriistakott on analoogne, nagu veneaegse ohukolmnurga kott aga mõõtmetelt tublisti suurem. Selles asuvad tungraud, pump ja kandelamp.
Praegu rohkem ei tule meelde. Edaspidi ehk õpin siia pilte laadima, praegu ei ole veel pihta saanud. Paljas jutt ilma pildita on ju väga "kuiv".
Ah jaa, seda siin teemas veel ei ole kajastatud, et esimesel paaril- kolmel aastal oli kastuses vanematüübiline kapotialune valgusti, mille pirn "vaatab" paremale ja sirm on jäik korpusega ühes tükis. Hilisematel teatavasti asetseb pirn sõidusuunas ja valget (enamasti) sirmi on võimalik keerata, vastavalt kumbat poolt rohkem valgustada on vaja.
Täna sai kindlustus tehtud ja homsest ajan siiani talvitunud 2102-e liikvele.
Auto ise on nõuka ajal trikotaa?itootjafirma tootmiskoondise "Marat"poolt toodetud kuuma kauba, meeste sooja aluspesu värvi helesinine, aastast 1971.
Kui klubi kodulehe mudelitutvustuse andmed on õiged, siis on ta üks 185-st VAZ- 2102-st, mida jõuti1971. aastal välja lasta. Enda arvamus, et ta peaks olema vanim 02 Eestis, kere nr. 007####. Et ta aga nii vana on, siis on ka sellel masinal omapärad.
Erinevused:
Mitmedki kinnituspoldid Fiat kirjadega.
Süütepool, jagaja, jagaja kaas, pingerelee "Sdelano v Bolgarij" kirjaga.
Generaator firmalt FEMSA, millel veel initsiaalid CZ (T?ehhoslovakkia ?), selle pinguti on vertikaalne, hilisematel VAZ- idel ju horisontaalne, mutriga pealt kinnitatav.
Süütelukk Ungari päritolu, võtit on võimalik eemaldada ka horisontaalasendis ilma roolilukku kasutamata.
Näidikublokk ka Ungarist.
Välismaiste kirjadega tagumised ukseklaasid ja tagaluugi klaas(SECURIT), "kuudi" küljeklaasidel tiba teise märgistusega millel suurem kiri ITALIA
Tagatuled täielised itaallased, klaasidel firma STARS kirjad, sama ka numbrivalgusti, hilisemad vene toodangu tuled on täielik koopia nendele, ei erine millegi poolest, ka tuleklaaside muster on sama, ainult peal on siis kiri "Sdelano v SSSR".
Hallis BA3 kirjaga tööriistakarbis on võtmed ja kruvikeeraja ning ka tilluke galiiber-võti ladinatähtedega TANG, suuremate tööriistadekott on presendist nagu ka varajastel "kopikatel", aga umbes 1/3 pikkuselt lühem. Kolmas kunstnahast ja kahe keel-pandlaga tööriistakott on analoogne, nagu veneaegse ohukolmnurga kott aga mõõtmetelt tublisti suurem. Selles asuvad tungraud, pump ja kandelamp.
Praegu rohkem ei tule meelde. Edaspidi ehk õpin siia pilte laadima, praegu ei ole veel pihta saanud. Paljas jutt ilma pildita on ju väga "kuiv".
Ah jaa, seda siin teemas veel ei ole kajastatud, et esimesel paaril- kolmel aastal oli kastuses vanematüübiline kapotialune valgusti, mille pirn "vaatab" paremale ja sirm on jäik korpusega ühes tükis. Hilisematel teatavasti asetseb pirn sõidusuunas ja valget (enamasti) sirmi on võimalik keerata, vastavalt kumbat poolt rohkem valgustada on vaja.
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Ja see näidikuplokk näeb välja nii,pärit 1973 aasta autolt.Algselt postitas: SexSix
Siin siis huvitav uksepostis olev salongivalgustus tuli.See on raamitud läikiva metalliga nagu kelladeplokk armatuuris...
Erinevusi on veelgi,näiteks tööriistakottide värvused ja
materjalid.Ülemised neli on dermatiinist ja alumine presendist
Kuues värvitoon on hele hall,oli kaasas 1973 aasta Vaz
2101`el.
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili