1. leht 1-st

VAZ autode crash testid

Postitatud: 19 Mär 2003 17:02
Postitas Landy

Postitatud: 19 Mär 2003 21:11
Postitas olaaf
Lada ikka mõeldud sõitmiseks..
Kes tahab avariid teha võtku parem mõni teine auto..
Kokkuvõtteks võiks öelda siis, et peab istuma roolist hääästi kaugel ja pool lösakil.. siis oht veidigi väiksem..

kurb küll!

Postitatud: 19 Mär 2003 22:24
Postitas Landy
Originaali postitas olaaf
Kokkuvõtteks võiks öelda siis, et peab istuma roolist hääästi kaugel ja pool lösakil.. siis oht veidigi väiksem..
Võiks öelda, et jääd siis ainult jalgadest ilma..:o:regan

Jubedad surmarelvad on küll.

Postitatud: 21 Mär 2003 01:29
Postitas Landy
Neil, kes vähekenegi meie suure naabri keelest aru saavad soovitan kindlasti tähelepanelikult kuulata videode taustaks olevaid kommentaare.
2107 puhul on kommentaarid ikka päris sarakastilised:o:wow

Postitatud: 21 Mär 2003 09:13
Postitas 2107
Ja mina tahtsin kunagi veel uut 2110-t osta.Venemaal liiguvad asjad ikka aeglaselt.

Postitatud: 22 Mär 2003 10:54
Postitas Mel
Paneme 110 "oma aega", millal ta planeeriti, nii 94 või 95 oli ta juba tootmis valmis. Selle järgi võttes polegi nii halb - tulemus ju parem, kui Almeral ja Escortil näiteks.
Aga jah, Venemaal liigub aeg ikka aeglasemalt kui mujal maailmas.

Postitatud: 23 Mär 2003 19:21
Postitas Landy
Euroopas tuleb turvaetalonideks võtta siiski Volvo ja Saab. Nende turvalisus oli juba enne 110 projekteerimist oluliselt kõrgem.

Niva omaikuna plaanin esimesel võiamlusel "taparelavast" varuratta kapoti alt ära võtta ja taha luugile tuua.

Postitatud: 23 Mär 2003 20:14
Postitas 2107
Aga väiksel Volvol on ju ka varuratas kapoti all.

Postitatud: 23 Mär 2003 23:38
Postitas Mel
Kas kuskil on näiteks ka Euroopa ja USA autosid võrreldud. Ma mõtlen siiski enne kõike sedaane. Näiteks caddy vs volvo vs lincoln vs mesa vs buick jne. Kummad on turvalisemad?
See küll ladast mööda jutt, aga äkki keegi teab mõnda linki või midagi?

Postitatud: 26 Mär 2003 08:49
Postitas fibo
pole see lada ühti nii nörk auto vaadake neid tagajärgi ja siis rääkige edasi
http://www.auto.ur.ru/crash/

lootke lihtsalt et keegi teile ette vöi otsa ei söidaks

Postitatud: 08 Veebr 2006 00:29
Postitas jinx
Veelkord siis crash-testidest.

Eesti ajakirjandus, eriti aga slohtulehe ajakirjanik OTS üritab näidata Ladasi eriti halvas valguses. Tema sulest on ilmunud mitmeid artikleid, kus ladadele kogu maailma hädad külge pandud on. Tõde on aga kuskil vahepeal. Ühes artiklis halvustas ta ladade turvalisust. Lada ei ole tank, kuid turvalisusele on venelased siiski kuigipalju mõelnud. Mõned näited siis.

Lada 2106
http://www.cartest.omega.kz/crash/vaz_2106.html

Ncap testis tervelt üks tärn, mis on sama hea tulemus kui 1997 aasta bmw'l, sama vanadel escortitel, suzuki balenol jne... Ainult et 06 hakati tootma 70'el.

Lada 2107
http://www.cartest.omega.kz/crash/vaz_2107.html

Millegipärast ostutus 07 kere 06 omast palju nõrgemaks ja 07 ei saanud ühtegi tärni. Samas 1993 aasta corolla ei saanud samuti mitte ühtegi tärni.

Lada 2109
http://www.cartest.omega.kz/crash/vaz_2109.html

Veel 1997 aasta Samara ei saanud mitte ühtegi tärni. 2002 aasta samara, mida ka meilgi müüdi sai aga juba tervelt 2 tärni. Oleks autol turvapadi, siis oleks ühe tärni vabalt juurde võinud lisada.

Lada 2110

http://www.cartest.omega.kz/crash/vaz_2110.html

Samuti 2 tärni auto. 2 tärni on saanud veel Audi A4 1997, ford escort 1998, 1997 aasta 3 seeria bmw näiteks ei saanud niigi palju, olgugi, et neil kõigil võrdlusse toodud autodel olid airbagid. Ladal seda aga ei olnud. Nii et turvapadjaga päris kindlasti 3 tärni auto.

Lada 2123 uus Niva
http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... nivy/1.htm

2003 aasta test ja tulemuseks väga head 4 tärni. Bmw x5 sai samuti 4 tärni nagu enamus maastureid. Siiski päris paljudel konkurentidel testis veel 3 tärni.

Lada Kalina

http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... rash/1.htm

3 tärni auto. Näiteks sama tulemus nagu ?koda superbil, või siis Dacia loganil.

Otsa artikkel siis. Kusjuures selliseid halvustavaid kirjutusi ladade kohta on teisigi. Huvitav, milline autofirma teda palgal hoiab.

http://sloleht.ee/2003/01/21/auto/134448/