1. leht 1-st
kas kellegil on pilte ja muud infot 2105 T-16 kohta
Postitatud: 30 Okt 2005 21:43
Postitas priit
Üliväikestes kogustes valmistati ka 1800cm3 turboga varustatud 240hj rallimootorit, mudelitähisega 2105 T-16.
kas keegi oskab öelda kus müüjakse selliseid autosi ja milline ta välja näeb.(äkki lisaks keegi pildi)
Postitatud: 31 Okt 2005 00:12
Postitas Kytt
välja näeb ta enamvähem nagu tavaline VFTS, pilte sellest isendist olen ka mina otsind - siiamaani pole leidnud
nagu sa (arvatavasti minu t6lgitud) artiklist välja loed, on seal tootmismahuks märgitud "yliväike kogus"; ning kogu see lause on öeldud minevikus - seega v6in ma sulle suht julgelt öelda, et eestist sa seda ei leia
ps. oma teema pealkiri muuda nyyd kyll palun reeglitele vastavaks
Postitatud: 31 Okt 2005 17:54
Postitas GTA
niipalju kui mina teada sain olid mõnedel veel alumiiniumist kapoti ja pagasiluugi katteplekid. suurematel rallidel ka teadaolevat osalemist ei tuvastanud. võib olla vabalt ka väikeseerias, 5 või mõni rohkem toodetud. kindlasti vääga rariteetne. brundzal kindlasti vähemalt üks onl

Postitatud: 01 Nov 2005 01:02
Postitas Moss
Just ükspäev lappasin kodus kolme Za Ruljomi, mis ühest konteinerist päästsin

Seal väiksed pildid nii tollest turbomootorist kui ka ühes teisest, vabalthingavast DOHC kaanega mootorist.
Uurin homme, kes sisse viitsib skännida need.
Postitatud: 02 Nov 2005 22:09
Postitas PuZuP
Ei olnud...hoopis 85-nda 4-jas oli...
Kui keegi teksti osa ära tõlgiks oleks ka peale minu üsna palju inimesi tänulikud...

Postitatud: 02 Nov 2005 22:10
Postitas PuZuP
Postitatud: 02 Nov 2005 22:28
Postitas PuZuP
Postitatud: 03 Nov 2005 15:13
Postitas Moss
Oh-oh, juba pildid üleval
Nüüd võiks veel keegi lahke inimene, kel venekeel suus, selle jutu kõik ära ka tõlkida.
Postitatud: 03 Nov 2005 15:24
Postitas arvi100
Algselt postitas: priit
Üliväikestes kogustes valmistati ka 1800cm3 turboga varustatud 240hj rallimootorit, mudelitähisega 2105 T-16.
Jäme tõlge punktist 6 ja 7.
6. Vaz 2105 T16 VFTS.Loodud Vilniuse autorem. tehase
sportautode ettevalmistuskeskuses.
Mootor:töömaht 1772,5 cc,surveaste 7,8.Klapimehanism valemiga 2 OHC,4 klappi silindrile,2 nukkvõlli.Toitesüsteem
koosneb karburaatorist ja ülelaadekompressorist.Võimsus
240 hj,kiirendus 0-1 kilomeetrini 25,5 s.
Käigukast 5-e käiguline,otsehambumusega.Sidur metall-
keraamiline firmalt Fixtel & Sach.Peaülekanne 5,3.
7. Turbo lisamisel saavutati 50% võimsuse kasvu.
Minu lisatud piltidel 1588cc mootoriga Lada Sport VFTS.


Postitatud: 07 Nov 2005 02:57
Postitas Kytt
See kysimus oleks olemata olnud, kui ka teistel kasutajatel oleks teada kus asub pikemat aega kasutusel olnud LK koduleht - seal ralliteema täiesti olemas(juttu ka T-16 kohta):
http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?ralli
Postitatud: 07 Nov 2005 20:38
Postitas Tegija
Mosse kapoti all on 1820cm3 110kw/150hj mosse mootor.
Postitatud: 08 Nov 2005 13:26
Postitas Moss
Algselt postitas: Tegija
Mosse kapoti all on 1820cm3 110kw/150hj mosse mootor.
Lisaks veel tähelepanu sellele, et Lada umbes sama töömahuga mootoril veidi suurema surveastmega 145 hj. Mosse mootoris on potensiaali
Mossel alumiiniumist kerekatmikud ka.