1. leht 1-st

Aerosoolvahendid, -määrded.

Postitatud: 04 Sept 2005 21:07
Postitas logman
Võiks siia kirja panna igasuguseid tähelepanekuid aerosoolpakendis müüdavate abivahendite kohta.
Kes mida ja kus kasutab ,tähelepanekud ,head ja vead.
Värvid jätaks välja.


Alustuseks:
Maston'i Terva Spray - käiguosa poltide ja mutrite keermed (reaktiivvardad ,amordikad ,veljepoldid ,rooliotsad ,sharniirid jne.). Samuti selliste kinnitusliitmike keermed mis palju niiskust saavad ,näit. istmete kinnitused.
Ei sobi näit. Lada reaktiivvardaid läbivate poltide säärtele - kleepunud tolm takistab hiljem poldi väljavõtmist.

Vasemääre - mingit detaili pikalt läbivate poltide sääred (tagumised reaktiivvardad Ladal ,piduriklotse hoidvad vardad jne.). Olen lasknud ka sharniiride-rooliotsade koonustele ,lahti tulevad haamrita ,kangiga kangutades.

Grafiitspray MOS2 - kasutan poldiotste määrimiseks enne mutri ärakeeramist.
Paraku kuivab kiirelt ja määrib vähest aega.

Postitatud: 06 Sept 2005 16:22
Postitas PuZuP
Minul mehhaaniku parem käsi - vuss...ehk wd-40...ronib täitsa hästi keermete ning poldid/mutrid ka lahti tulevad...
Samuti firma Motip tooted nagu Copper spray ja Electro spray teevad oma tööd hästi...esimene, siis nagu nimigi ütleb pihustatav vasekiht...mõeldud antioksüdandina ja kaitsena näit. akuklemmidele jne(eeldan, et sama mida logman juba mainis)...teine siis mõeldud süütesüsteemile niiskuskaitsevahendina...pihustatakse jaga kaanele ning küünlajuhtmetele...kuhugi saab kindlasti veel ;)...tekitab kaitsva kihi...
Muidugi veel üüratus kogustes Dupli-colori sprayvärve mille iganes värvimiseks...:D

Postitatud: 07 Sept 2005 13:15
Postitas olaaf
ise soovitan roostes politde lahtivõtmiseksmotipi "valget määret tefloniga"
asi kohe sööb sisse roostesse ja mõnuga tulevad asjad lahti :)

Postitatud: 14 Nov 2005 08:26
Postitas logman
Würth'i (SaeBesto) aerosoolpakendis Bremse Reiniger'i kasutan pindade puhastamiseks enne liimimist ja samuti (väga harva) sihtotstarbeliselt e. siis piduriosade (klotsid ,trumlid ,kettad) pesuks.
Suurepärane rasva ja õli eemaldaja.
Saadaval ka 5L kanistriga. Sama asi LiquiMoly'lt on tegelikult odavam.

Eemaldab värskeid õliplekke ka istmekatetelt ,riietelt. Armatuurlaua suur rõõm. Ettevaatlik peaks olema värvitud pindadega ,näiteks pigiplekkide eemaldamisega auto kerelt ,samuti lahustitele tundlike plastdetailide puhastamisega.

Postitatud: 14 Nov 2005 11:39
Postitas arvi100
Motip`i Cocpit cleaner annab armatuurile uue läike.Niiske lapiga võtad ära
tolmu,lased kuivada.Pihustada umbes 8-10cm kauguselt terve armatuur
üle.Armatuur jääb nagu uus ja ei jäta ka näpujälgi.

Postitatud: 16 Nov 2005 15:11
Postitas rotu
ma h66run auto sisustuse läikima ja särama ja ilusax ikka Silikon sparyga, mille peale on kirjtatud S-100.. firma ei tule hetkel meelde.. mingi rasvakihi jätab peale

Postitatud: 16 Nov 2005 16:46
Postitas Sigmar
Irw..
Kusjuures Coca-Cola võtab ka roostes polte ja mutreid hästi lahti:D

Postitatud: 16 Nov 2005 22:23
Postitas allah
Roostes asjade lahtisaamiseks on väga tõhus vahend: MoS2. Dinitroli toode.
Näiteks 60 aastat keldri põranda sees seisnud ja tugevalt kinni roostetanud pressi sain sellega ilusti liikuma. Kraapisin lahtise rooste mehaaniliselt ära nii palju kui sain ja siis lasin Mos2 -ga üle, siis lasin pool kuud seista ja lasin jälle MoS2 -ga üle ja niiviisi neli korda ja sain lõpuks ilusti liikuma. (See press on nagu õunamahla press ainult väiksem.)
Automoto foorumis kiideti seda ja otsustasin proovida ja toimiski. Vähem roostetanud asjad saab kiiremini lahti.

Aga muid aerosool tooteid on kogunenud juba päris palju: vasemääre, silikonõli, salongi puhastus vahud, kivikaitse, põhjapigi, põhjavaha, ML õli ja siis loomulikult veel hunnik aerosool värve, krunte ja lakke (kuna kompressorit pole).

On olemas üks hea vahend mis väldib klaaside seestpoolt uduseks minemist: anti condense. See pole aerosool pakendis vaid pumbaga pudelis nagu klaaside puhastus vahend. Aga väga hea asi on. Terve klaasi ringi tegin sellega seestpoolt üle ja nüüd ei lähe enam uduseks. (02-l oli vihmaste ilmadega vaatamata pidevale kütmisele tagumised klaasid ikkagi udused, kuid nüüd seda muret pole). Kuid kui hästi palju seda vett sinna klaasile kondenseerub siis tekib õhuke läbipaistev veekile ja siis ei tohi seda klaasi nühkida või vastu minna kuna pärast võib klaas selle koha pealt uduseks minna.

Postitatud: 10 Veebr 2006 10:19
Postitas Ladarider
Oleks selline küsimus, et kas keegi teab mis määrdega oleks kõige parem talvel alumised karbid väljast kokku möksida ja mida saaks jälle suvel maha nühkida, kipuvad roostetama selle sodi pärast mis peale pritsib:puzzled