1. leht 1-st

21011 3,0 turbo 600hobujõudu

Postitatud: 10 Aug 2005 19:40
Postitas priit
kes on lugenud ja kes ei ole tasuks lugeda hetkel poes müügil olevat autolehte seal on päris võimas six aretatud. kolmeliitrine kuuesaja hobujõuline turbo mootor on sixile aiste vahele aetud ja 0-100 läheb u5 sekundiga ja tippkiirus oli 260km/h (kui ma õigesti mäletan). igati korralik auto on. tahaks proovisõidule!! (väga vabandan kui midagi valesti ütlesin)

Postitatud: 10 Aug 2005 20:04
Postitas Reno
Ja miks sa arvad, et huvlised sellest juba teadlikud pole? Minuarust see auto juba ammu 3.0 turbo oli ja asjahuvilised on ennast sellega juba ammu kurssi viinud? :rolleyes

Postitatud: 10 Aug 2005 21:58
Postitas kriisa
Mina näiteks ei teadnud, et see masin on värskes autolehes sees, homme kohe ostan selle, muidu poleks ostnud.

Postitatud: 10 Aug 2005 22:03
Postitas IceStorm
Keegi ehk organiseeriks mõne skänni ka?:cool:

Postitatud: 11 Aug 2005 08:51
Postitas parmhot
Täie austuse juures antud projekti suhtes jääb mulle arusaamatuks antud ümberehituse legaalsus. ARK-is ausal teel sellist ümberehitust ju vormistada ei saa. Tänaval liiklemiseks siis ainus võimalus originaaldokumendid ja ostetud ülevaatus?
Ajakirjanikud võiksid vahel ikka rahvast valgustada, mis imenippidega saavad sellised projektid (nt. Leivategija) ametlikult vormistatud?

Postitatud: 11 Aug 2005 08:53
Postitas Reno
Olen kuulnud, et Leivategijal on näiteks täitsa enda VIN koodide vahemik, seega on tema autod arvel justkui iseehitatutena. Eks ka selle kopikaga nii tehtud.

Postitatud: 11 Aug 2005 12:45
Postitas GTA
kusjuures ümberehitatuna on bürokraatia tõttu hoopis raskem dokumente korda saada, nagu ühes kunagises artiklis Leivategija seletas. palju lihtsam on esitada vajalikud dokumendid, joonised ja tellida espertiis ning asi iseehitatuna arvele võtta. samamoodi on ka eestis tehtud iseehitatud mootorrattaid, mille raam on isetehtud ja tehnika millegi muu oma. Levitegija masinad on kusjuures ka "reaalselt" sõidetavad, kuna ta kasutab tavaliselt selle auto põhja, koos rooli- ja pidurisüsteemiga, millelt pärineb ka mootor. selle fakti pärast arvan, et ka ekspertiis on suhteliselt kergem. lada originaalpiduritega näiteks ju seda 500hp-st monstrumi pidama ei saaks... (ise pole ma seda AL artiklit veel lugenud, ei tea mis seal tehnika poolel veel täiendusi on, pidurid, sillad ja rool oleks imo ju lada puhul loogiline asendada:rolleyes)

Postitatud: 11 Aug 2005 15:10
Postitas dasf
sellele autole ei saa puhtalt ülevaatust ja ka dok on nagu on kuna on ümber ehitatud nii roolimehhanism kui ka pidurisüsteem ja ark lubab siis ehitada kui jäävad veeremik ja roolimehhanism koos piduritega samaks aga sellele autole on paigaldatud bmw tagasild :kuri

Postitatud: 11 Aug 2005 17:39
Postitas Reno
Kere on veel lada oma. Enamus inimesi kes seda vaatab, vaatab: Ohooo, lada, 3.0 turbo. PÄRIS VINGE! Ega ta ei uuri, mis seal veel ümber tehtud on. Enamuste jaoks on ta siiski ikka veel kopikas võimsama mootoriga.

Postitatud: 11 Aug 2005 20:53
Postitas CozmonauT

Postitatud: 11 Aug 2005 21:34
Postitas Kristo
Minu teada on toorikuna kasutatud siiski Mitsubishi Sigma jõuallikat (3.0 V6).

Postitatud: 11 Aug 2005 22:22
Postitas Raxo

Postitatud: 12 Aug 2005 02:40
Postitas CozmonauT
sigmal ja 3000'l on samad 3liitrised mootorid..v6 pidi isegi paremini vahele istuma ladale kuna 3 silindriga plokk on lühem kui 4'ga :P

Postitatud: 12 Aug 2005 08:42
Postitas Kristo
Päris samad need mootorid ei ole. Sigmal pole tehasest turbot peal, 3000 GT'l aga on. Sealt tulevad ka need 210 kw (Sigmal on paraku kõigest 151kw).

edit: Siiski jah konkreetselt sellel Ladal on kasutatud 3000 GT mootorit, kuid väljalaskekollektorid on uued tehtud ja turbo on suurema vastu vahetatud.