Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
-
fFarmer21031
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 28 Nov 2022 20:46
- Autod: Vaz 21031
Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Kui keegi oskab infot jagada vaz21031 kohta, millist reduktorit seal kasutati ja kas on müügis olnud ka Eestis sellist mudelit?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Reduktor 10/41.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Модификации:
ВАЗ-2103 легковой автомобиль с 4-х дверным кузовом типа "седан" и двигателем мод. ВАЗ-2103, раб. объемом 1,5 л.;
ВАЗ-21031 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2106, раб. объемом 1,6 л;
ВАЗ-21033 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-21011, раб. объемом 1,3 л;
ВАЗ-21035 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2101, раб. объемом 1,2 л.
Лада 2103 1.6 MT 21031 (01.1975 - 12.1975)
Объем двигателя, куб.см
1569
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин.
80 (59) / 5400
Максимальный крутящий момент, Н*м (кг*м) при об./мин.
116 (12) / 3000
Марка кузова
21031
Тип трансмиссии
МКПП 4
Главная передача
4.11
Страна сборки
СССР
Разработка ВАЗ-2106 началась специалистами Центра стиля Волжского автозавода в 1974 году как «проект 21031» (по аналогии с только что освоенным в производстве ВАЗ-21011).
Для автомобиля был подготовлен вариант двигателя 2103, у которого по образцу модификации 21011 диаметр цилиндров был увеличен с 76 до 79 мм, что позволило достичь рабочего объёма 1,57 л.
Самый первый автомобиль ВАЗ-2106 был собран на главном конвейере в канун наступающего 1976 года
ВАЗ-2103 легковой автомобиль с 4-х дверным кузовом типа "седан" и двигателем мод. ВАЗ-2103, раб. объемом 1,5 л.;
ВАЗ-21031 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2106, раб. объемом 1,6 л;
ВАЗ-21033 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-21011, раб. объемом 1,3 л;
ВАЗ-21035 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2101, раб. объемом 1,2 л.
Лада 2103 1.6 MT 21031 (01.1975 - 12.1975)
Объем двигателя, куб.см
1569
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин.
80 (59) / 5400
Максимальный крутящий момент, Н*м (кг*м) при об./мин.
116 (12) / 3000
Марка кузова
21031
Тип трансмиссии
МКПП 4
Главная передача
4.11
Страна сборки
СССР
Разработка ВАЗ-2106 началась специалистами Центра стиля Волжского автозавода в 1974 году как «проект 21031» (по аналогии с только что освоенным в производстве ВАЗ-21011).
Для автомобиля был подготовлен вариант двигателя 2103, у которого по образцу модификации 21011 диаметр цилиндров был увеличен с 76 до 79 мм, что позволило достичь рабочего объёма 1,57 л.
Самый первый автомобиль ВАЗ-2106 был собран на главном конвейере в канун наступающего 1976 года
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2501
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Selle 4,11 reduktori hammasrataste arvu tahaks teada?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Главных пар 41/10 и 37/9. Это. 4.10 и 4.11 соответственно.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Ma ühte sellist VAZ 21031 tean – oli mu kolleegist firma garaaži juhatajal.
Tal oli probleemiks siduriketaste kiire kulumine ja siduri libisemine. Autole oli paigaldatud VAZ 2103 ketas (200/142) ja korv. Lõpuks vahetas VAZ 2106 ketta (200/130) ja korvi, siis oli OK.
Kadedad kolleegid norisid teda vahel – pisike mees ja ei ulata sidurit tallata, sellepärast kuluvad kettad. Vastuseks saadeti muidugi paremasse kohta
Tal oli probleemiks siduriketaste kiire kulumine ja siduri libisemine. Autole oli paigaldatud VAZ 2103 ketas (200/142) ja korv. Lõpuks vahetas VAZ 2106 ketta (200/130) ja korvi, siis oli OK.
Kadedad kolleegid norisid teda vahel – pisike mees ja ei ulata sidurit tallata, sellepärast kuluvad kettad. Vastuseks saadeti muidugi paremasse kohta
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Mul sõbral on selline isend nagu 21031 1,6 motoga
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Mõningatel andmetel toodeti VAZ-21031 150-200tk. Venemaal on selliseid elus 6 tk.
Osa allikaid väidab, et seeriatootmisesse ei jõudnudki?
ОДИН ИЗ ПОСЛЕДНИХ ОСТАВШИХСЯ/ ВАЗ 21031/ Иван Зенкевич:
https://www.youtube.com/watch?v=Qs5RrwokYDg
Osa allikaid väidab, et seeriatootmisesse ei jõudnudki?
ОДИН ИЗ ПОСЛЕДНИХ ОСТАВШИХСЯ/ ВАЗ 21031/ Иван Зенкевич:
https://www.youtube.com/watch?v=Qs5RrwokYDg
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.