Kuidas naisi saada
Postitatud: 26 Mär 2005 01:17
420 SEL Auto24 Foorumist kirjutas:
Turunduse põhiprintsiibid selgitatuna nii, et nad oleksid lihtsalt
arusaadavad ja meeldejäävalt:
KANALID:
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa lähed tema juurde ja ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas
oleks sellega?"
See on Otseturundus (Direct Marketing)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa annad oma sõbrale 100 EEKu. Sinu sõber läheb tüdruku juurde ja ütleb:
"Hei! Mu sõber seal on voodis suurepärane. Kuidas oleks sellega?"
See on Reklaam (Advertising)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa uurid kiiret välja tema telefoninumbri ning helistad talle ja alustad
sundimatut vestlust
Ja siis äkki ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?"
See on Kaugturundus (Tele-Marketing)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa annad kahele oma naissõbrale 100 EEKu. Nad lähevad ja seisavad tütalapse
kuulmiskaugusse ja hakkavad rääkima sellest, kui suurepärane sa voodis ja
kui kuuma sa ikkagi oled.
See on näide PR-st.
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa
tunned ta ära.
Sa lähed tema juurde, tuletad ennast talle meelde ja saad ta lõpuks naerma
ja kihistama ning siis soovitad: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas
oleks?"
See on Kliendisuhte haldus (Customer Relationship Management.)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa
paned jalga lakkkingad ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Hõivatut. Sa manad
ette oma parima naeratuse ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Sünnipärast. Sa
tuletad meelde kogu oma leksikoni ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Viisakat.
Sa seisad sirgelt, räägid vaikselt ja ladusalt, avad uksi daamidele,
naeratad nagu unelmate mees ning lood enda ümber täiueliku aura mängides Mr.
Dzhentelmeni. Ja siis lähed sa tüdruku juurde ja lausud:
"Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?"
See on Müügisurve (Hard Selling).
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
TEMA tuleb SINU JUURDE ja ütleb: "Hei! Ma kuulsin, et sa oled voodis
suurepärane. Kuidas oleks sellega?"
Ja SEE on juba Kaubamärgi jõud (Power of Branding).
Jõudu teile kaubamärgiks saamisel!
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=47264
Turunduse põhiprintsiibid selgitatuna nii, et nad oleksid lihtsalt
arusaadavad ja meeldejäävalt:
KANALID:
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa lähed tema juurde ja ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas
oleks sellega?"
See on Otseturundus (Direct Marketing)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa annad oma sõbrale 100 EEKu. Sinu sõber läheb tüdruku juurde ja ütleb:
"Hei! Mu sõber seal on voodis suurepärane. Kuidas oleks sellega?"
See on Reklaam (Advertising)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa uurid kiiret välja tema telefoninumbri ning helistad talle ja alustad
sundimatut vestlust
Ja siis äkki ütled: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?"
See on Kaugturundus (Tele-Marketing)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
Sa annad kahele oma naissõbrale 100 EEKu. Nad lähevad ja seisavad tütalapse
kuulmiskaugusse ja hakkavad rääkima sellest, kui suurepärane sa voodis ja
kui kuuma sa ikkagi oled.
See on näide PR-st.
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa
tunned ta ära.
Sa lähed tema juurde, tuletad ennast talle meelde ja saad ta lõpuks naerma
ja kihistama ning siis soovitad: "Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas
oleks?"
See on Kliendisuhte haldus (Customer Relationship Management.)
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas. Sa
paned jalga lakkkingad ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Hõivatut. Sa manad
ette oma parima naeratuse ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Sünnipärast. Sa
tuletad meelde kogu oma leksikoni ning kõnnid ringi ja mängid Mr. Viisakat.
Sa seisad sirgelt, räägid vaikselt ja ladusalt, avad uksi daamidele,
naeratad nagu unelmate mees ning lood enda ümber täiueliku aura mängides Mr.
Dzhentelmeni. Ja siis lähed sa tüdruku juurde ja lausud:
"Hei! Ma olen voodis suurepärane. Kuidas oleks?"
See on Müügisurve (Hard Selling).
* Sa lähed peole ja näed väga atraktiivset tütarlast teises ruumi otsas.
TEMA tuleb SINU JUURDE ja ütleb: "Hei! Ma kuulsin, et sa oled voodis
suurepärane. Kuidas oleks sellega?"
Ja SEE on juba Kaubamärgi jõud (Power of Branding).
Jõudu teile kaubamärgiks saamisel!

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=47264