1. leht 2-st
Siguli karpa sobivus Gaz 24 le
Postitatud: 26 Nov 2004 18:03
Postitas Laurimetall
Teema ei pruugi foorumi kohane olla ,kuid selle pärast saigi asi vaba teemasse . Avaldage arvamust Kas volgale gaz 24 sobib ziguli karpa ja kui sobib siis milline vajant ja kui on häid soovitusi siis ka düüside komplekt. Üle ültse võib igasugu arvamust avaldada.
Postitatud: 26 Nov 2004 18:12
Postitas Alex
täiesti võimalik.vaja on ainult vahetükki(ise panin Uaz-le 05 karpa)
Postitatud: 26 Nov 2004 18:29
Postitas Kutsa
aga kas mootor liiga uimasex ei jää vee:puzzled
Postitatud: 26 Nov 2004 19:55
Postitas Ardi Soovik
Kui on 4 poldiline kinnitus,siis läheb täpselt,vaid gaasihoovastik on vaja ümber teha ja kasutada siis ka Lada õhupuhastit.Eeliseks väiksem kütusekulu,eriti tühikäigul ja madalatel pööretel.Puuduseks,mootori väiksem võimsus suurtel pööretel(Lada karburaaturil ju kitsamad lõõrid).
Düüsed peavad vastama karburaatorile,st. neid muuta(vahetada) ei tohi,muidu läheb segu koostis paigast ära.Eks tuhajuhe ja motamees kommenteerivad täpsemalt.Minul on üks müüdav villis lada karbussiga ja paar karbussi on ostetud just paigaldamiseks villisele,et saavutada väiksemat kütusekulu.
Postitatud: 26 Nov 2004 20:04
Postitas Laurimetall
on jah 4 poldiline kinnitus . vaatasin ,et emexis oli mosse karpa ja siksi karpa kui põhjad kokku panna ,siis augud sobisid . Gaasi hoovastik oli kah nagu ziksil ,kuid oli veel selline hargi moodi asi ,mille tegemine ei tohiks raske olla Veel märkasin ühest raamatust seal oli mosse ja volga karpad ning oli kirjas ,et samad karpad ja erinevad vaid düüside poolest margiks siis k126 Volga karpal on veel ülevool.
Postitatud: 26 Nov 2004 22:39
Postitas tuhajuhe
Ardi jutt täitsa õige.
Gaasi hoovastik tuleb lihtsalt võlli otsast ära vahetada selle hargi vastu.
Ex lada kolvi käik ja kolvi läbimõõt on väiksem kui volgal.Seega lada karpa ei võimalda suurematel pööretel enam sellist kogust segu sisse andma.Volgale sobib väga hästi vana Nysa või Zuki karpa(ei mäleta kumba nüüd).
Postitatud: 27 Nov 2004 10:47
Postitas Laurimetall
Ardi sul on siksi karpaga uaz-sse oled kindlasti ka sõitnud nendega . Kuidas see segu lahjasus kõrgetel pööretel tunda annab . Kas 100km/h ikka tuleb normilt ära .Rohkem pole ju tegelikult vajagi . Kiirenduse kohapealt kah ? Teoreetiliselt ,kuna on väiksem lõõri läbimõõt ,siis on õhuliikumine karpas kiirem ja moodustunud segu peaks olema parem ,kui originaal karpal samade pöörete juures .
Postitatud: 27 Nov 2004 12:14
Postitas Ardi Soovik
Hea küsimus,ka eile sõitsin selle Uaziga,kuid maanteel temaga sõitnud pole(üv.kindlustus puuduvad).Kuid ma arvan,et 100km/h läheb ikka välja.Kuid samas arvan,et ka kiirendus on aeglasem kuna Uazi kiirenduspump on kindlasti tootlikum kui lada oma.
Postitatud: 27 Nov 2004 14:27
Postitas tuhajuhe
Teoreetiliselt ,kuna on väiksem lõõri läbimõõt ,siis on õhuliikumine karpas kiirem ja moodustunud segu peaks olema parem ,kui originaal karpal samade pöörete juures . [/quote]
Teoreetiliselt nagu tundub sulle küll,aga lõpp kokkuvõttes on ju kogus väiksem mida suudab selle ajaga sisse imeda.
See umbes sama mis tõmba omale gaasimask pähe ja mine jooksma.

Postitatud: 27 Nov 2004 16:47
Postitas Laurimetall
nu jah aga kui nii võtta siis volga karpaga ei kannata nii sõita ,kuidas hea on ,sest ta imeb ikka kõvasti eriti veel kui kõik normis on ja mingeid asju pole piiratud. Viimane kord oli selline jama ,et hakkas seier juba 100 näitama( originaal karpaga ) kui hakkas jõnksutama . Algul ei saanud ültse jamale pihta ,sest kui vaadata ,siis ujuki kamber oli normaalselt bena täis. Hiljem käskisin sõbral jalga pedaalil hoida ja siis oli näha kuidas natukese aja pärast tase langes ja hakaks vahele jätma ,et ikka normilt sõita tõmbasin tagasi voolu torule sõlme sisse ning jamad lõppesid . Aga see sellex käima lääb hästi . arvatavasti on juba nii säästu peale timmitud ,et kiirendus on kah puuduv .
Postitatud: 27 Nov 2004 17:56
Postitas tuhajuhe
Kui sedasi jõnksutama hakkab on bensupumba klappide häda ka
Postitatud: 27 Nov 2004 23:36
Postitas Laurimetall
ex ta vist ole jah pole eriti jõudnud süveneda sellesse karpasse ja toitesüsteemile. Kui aega saab siis proovin ära vahetada ,ex ma annan teada ,kuidas see karpa seal tööle hakkab . Aa veel Kumba siis eelistada ,kas 05 või 01 karpat minumeelest erilist vahet pole ,kuid päris kindel kah ei ole ( 05 omal on süüte jaoks vaakum regulaator )
Postitatud: 28 Nov 2004 13:32
Postitas 2107
Mina olen kasutanud 05 karpat, kuna aasta oli 1991`ja see sattus lihtsalt kätte.Aga sisse sai pandud jämedamad düüsid, nähtavasti 06 komplekt. Auto oli 24-01 st. deforsseeritud mootoriga isend (85 hj., A-76 bensiin). Külmaga läks palju paremini käima kui originaal karpaga. Kiirendust ei mõõtnud aga tippkiirus oli u.130 km/h.
Postitatud: 28 Nov 2004 13:36
Postitas revolutsionäär
naljamehed.
gaz 24'le pange ikka gaz24 karpa ja ziguli karpa ziguli omale.
milleks sellist peavalu
Postitatud: 28 Nov 2004 16:36
Postitas Laurimetall
ehe igal asjal ikka on mingi mõte . Arvan ,et volga ei kannataks ziguliga mingit erilist võrdlust. pea aegu kõik on peajagu kehvem kui sigulil, aind mass ja suurus on suuremad . See pärast tulebki kõik ,mis vähegi ( odavalt) vahetada annab ära vahetada .
Postitatud: 28 Nov 2004 16:39
Postitas Laurimetall
21 07 Räägi ,kuidas see volga sul soojalt ka käima läx ,kui sul siksu kapa peal oli . ( sama nagu originaal karpaga ?) või tahtis rohkem käijata . Muidu originaal karpa lääb hetkel ikka ( soojalt ) pool pööret ja käib.
Postitatud: 28 Nov 2004 20:47
Postitas RG
peaks minema isa uazil six karpa 05 oma ainuke mitte orginaal jupp
Postitatud: 29 Nov 2004 19:14
Postitas Laurimetall
Küsimus? Kuna 05 karpal on vaakumiga teise lõõri avamine ,siis mind huvitab ,mille järgi seda teist lõõri avatakse ,kas õhuvoolu kiiruse järgi ,või kui tekib mingi suurem hõrendus ( Probleem siis selles ,et kui panna 05 karpa peale ,siis äkki hakkab teine lõõr ennast juba varakult ise avama. mehaanilise avamise puhul ei saa lihtsalt rohkem midagi avaneda. Palun avaldage arvamust..
Postitatud: 29 Nov 2004 21:47
Postitas tuhajuhe
Võta ja vaata natuke selle 05 karpa hoovastikku.Ise ei ava seda teist kambert kuidagi.
Postitatud: 30 Nov 2004 15:25
Postitas Laurimetall
Tuli meelde jah ( sai mõtlematult postitatud) ega ma ei mõtlegi ,et nüüd päris kohe lahti lööb. Kui esimest kambrit natsa avada . Nimelt asi on nii vist ,et teisel lõõril on nagu 2 mehanismi vaakumiga on täiesti eraldi ja rakendub aind siis ,kui esimese lõõri klapp on nii palju avanenud ,et saab liikuda ka teise lõõri klapp ja seda sujuvalt . ( kui vaakum oleks koguaeg rakendatud ,siiis oleks karpa justkui mehaanilise avamisega ) Muuseas lugesin raamatust "Sõiduautod" autoritex K.Aleksius ja A. Palu Lugesin 05 karpa uuendusi ja seal hakkas ilusti silma ,kuidas oli räägitud ,et 05 karpal on kütusekulu 1-1.2 l võiksem ,kui 01 omal . Räägitud oli veel mingist automaat toore klapist sooja veega ,kuid ma pole sellist näinud 05 karpal ( keegi võiks kommenteerida) Siis oli veel automeetne külma, kuuma õhu võttur ja veel igasugu huvitavaid asju .