[Muudetud: 6-2-2007 1w]
Külma väljas päris ohtralt
Külma väljas päris ohtralt
-
11w
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 05 Jaan 2007 19:26
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 1985a 21013
- Kontakt:
Minul läheb suht hästi isegi käima , läksin maale (auto oli 2 nädalat seisnud koha peal, paksu lume kihi all) , keerasin võtit, starterit lasin 5sek ja asi käis. oleks kiireminigi saanud kui oleks viitsinud käsitsi bensiini pumbaga üles lüüa.Kohe töötasid 4 silindrit.
[Muudetud: 6-2-2007 1w]
[Muudetud: 6-2-2007 1w]
Ziguli on sõiduriist, mitte riistapikendus.
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Nii ise sain kah proovitud mingi 10min tagasi.
Käiasin alguses natuke. No mingi 15sec läks käima saamiseks. Sest pena pump laseb vist bensiinil tagasi.
Olex bena üles pumbanud olex vist kohe läinud.
Aga ega tegelt aku kh nii täis enam ei olnud. Vaiksemalt käulas.
Panin aku laadima nüüd. Las laeb ennast nüüd korralikult täis.
Käiasin alguses natuke. No mingi 15sec läks käima saamiseks. Sest pena pump laseb vist bensiinil tagasi.
Olex bena üles pumbanud olex vist kohe läinud.
Aga ega tegelt aku kh nii täis enam ei olnud. Vaiksemalt käulas.
Panin aku laadima nüüd. Las laeb ennast nüüd korralikult täis.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mul on üks Niva poolepöördepill ka -30 juures,kui starter natukenegi jõudis väntvõlli liigutada läks käima vähem pöördega.Eelnevalt tuleb tooreklapp kinni tõmmata ja 2-3 korda gaasipedaalile vajutada.
Et siis täna hommikul 07.02. külma vist -26 auto käivitus poolest pöördest,peal 35ah aku,mida ma müün 250kr/tk.
[Muudetud: 2-7-2007 Ardi Soovik]
Et siis täna hommikul 07.02. külma vist -26 auto käivitus poolest pöördest,peal 35ah aku,mida ma müün 250kr/tk.
[Muudetud: 2-7-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Tänane hommik siis, kella 7 paiku, -25 kraadi... Ei oodanud suurt midagi, aga tooreklapp kinni, pumpasin jalaga 5 korda bensiini kiirenduspumbast, 5 sekundit käiasin ja läkski müraki käima. Kõiki silindreid korraga järgi ei võtnud aga mõnekümne sekundiga käisid juba kõik. Käigukasti õli tundus küll tsemendisegu moodi olevat:D
4km pärast lükkasin tooreklapi sisse ja tühikäik kõik olemas ja puha:)
Ainult, et osad silindrid hakkasid sõidul tagant ära hüppama, süütejuhtmed läbi?
[Muudetud: 7.2.07 GTA]
4km pärast lükkasin tooreklapi sisse ja tühikäik kõik olemas ja puha:)
Ainult, et osad silindrid hakkasid sõidul tagant ära hüppama, süütejuhtmed läbi?
[Muudetud: 7.2.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
lLadarider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 212
- Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
- Asukoht: Tallinn/Õismäe
- Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d
Ega on jah nii, mäletan mul eelmine aasta 2103 läks käima ikka päris kenasti selle -27 külmaga, aga mersu käima ei läinud.Ja ega see talv ka kui nüüd isegi -12 siis diisel ei taha eriti minna.Ladat pole nüüd proovind, sest seisab juba kaua ja pole võimalus praegu parandada ka ei hakka torkima parem sellise külmaga:puzzledAlgselt postitas: Marek
Ega viga mersudes polegi... Diiselmootorid on need kes ikka enamasti külma kardavad oma tööpõhimõtte pärast. Aga kõik oleneb sellest kuidas ehitatud ja kui töökorras nad on.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Täna oli vaja jälle samaari liigutada, kiire Taagepera sõit seisis ees. Ei võtnud starterit järgi. See starterijama muidugi teine ooper. Nagu akus pinget tiba vähem, nii ei lase enam pendiks "jämedat" voolu läbi. See selleks....
Sain masina käivitusjuhtmetega kenasti käima, plärtsus küll pikast seismisest ja öösiti külmetamisest, aga vene tehnika on ikka vene tehnika
ei vedanud seegi kord alt.
Voltmeetri lükkas ähvardavalt põhja. Asusin kohe akut kontrollima, see oli ära külmunud. Panin teise masina aku peale ja samara oma sulas õhtuks toas kenasti lahti, hoian hommikuni laadija otsas, eks hiljem paistab, kas jäi seekord ellu või läks sama kaduvikuteed kui eelminegi. Tollel surus möödunudaastane külm ikka plaadid looka, üks anum kukkus suvel vahelt ära.
Nii et ettevaatust, kui autot ei kasutata, siis tasub praeguste külmadega aku mõneks ajaks soojemasse ruumi tuua.
Sain masina käivitusjuhtmetega kenasti käima, plärtsus küll pikast seismisest ja öösiti külmetamisest, aga vene tehnika on ikka vene tehnika
Voltmeetri lükkas ähvardavalt põhja. Asusin kohe akut kontrollima, see oli ära külmunud. Panin teise masina aku peale ja samara oma sulas õhtuks toas kenasti lahti, hoian hommikuni laadija otsas, eks hiljem paistab, kas jäi seekord ellu või läks sama kaduvikuteed kui eelminegi. Tollel surus möödunudaastane külm ikka plaadid looka, üks anum kukkus suvel vahelt ära.
Nii et ettevaatust, kui autot ei kasutata, siis tasub praeguste külmadega aku mõneks ajaks soojemasse ruumi tuua.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 708
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Jah..
Mul endal 06 oli kah hommikul nii kange
Auto oli nädalaega seisnud õues liikumatuna. Mootoriruum oli nii ära härmanud. Tosool oli paisupaagi plögaks tõmmanud
. Proovisin, et kas saab käega veepumpa ringi ajada. (Sai JESS
) Nii siis keerasin massi sisse, seejärel süüde. Toore klapp kinni jonn jonn ja käis (Sttasti aga käis
) Sidurit hoidsin muidugi all. Käigukastis oli õli nii tahke. Käigukang oli jubedalt kange:D 10 Minutit lasin poole toorega käia. Siis istusin pukki ja sõitma.
Suht hea on see vene tehnika ikka! 
Mul endal 06 oli kah hommikul nii kange
Auto oli nädalaega seisnud õues liikumatuna. Mootoriruum oli nii ära härmanud. Tosool oli paisupaagi plögaks tõmmanud
-
mmhku
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 73
- Liitunud: 23 Mär 2006 12:12
- Asukoht: Viljandimaa, Abja vald
- Autod: vaz2103-78a, Opel omega-92a, BMW 525tds-97a, MB 190d- 1986
Sai ka siis oma 063 käivitatud. Auto oli seisnud 2nädalat ja vahepeal oli mitu ööd olnud külma üle 27kraadi. Keerasin siis võtit aga ei võtnud ültse starterit järgi. Sai siis starteri tõmbeka juhe lahti võetud ja otse akult pandud ja läks küll. Hiljem sai siis sõbra fordile täkku antud. Vene raud ikka selles suhtes hea.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1410
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Minul igahommik jama käivitamisega. Kuna bensiinipump laseb bensiini tagasi siis pean seda iga hommik ülesse tagasi pumpama. Aga pump ei võta ennem vaakumit taha kui pean ta kuuma veega üle valama.
Nii võtab hommikul auto käivuts u 5-10 minutit
Nii võtab hommikul auto käivuts u 5-10 minutit
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
ccarl93
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 487
- Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
- Asukoht: loo alevik
- Autod: vaz 2103
klepane radika ette pappi tükk ise panin ka kuid eile teda käima ei saanudAlgselt postitas: robi
07 käivitub ja sõidab normaalselt, õli valvoline 10w-40,
käigukast on raske ja rooli keerata tuleb jõuga (ise keerasin rooliloksu paar päeva tagasi liiga palju maha ka).
Lõbus avastus on aga see, et salongisoojendusradikas on umbes. Kui eelnevate 0 ja + ilmadega läks lihtsalt natuke aega, et auto soojaks läheks, siis nüüd sõida nagu kabrioletiga tuulevaikuses. Radikat vahetada enne järgmise nädala keskpaika ei jõua ja siis saab seda ka eriti lõbus teha olema garaa?ikülmikus. Kus suvi kadus?
carl-steven berg

