Liikluses lähevad trahvid karmiks.
Liikluses lähevad trahvid karmiks.
-
rRoughneck
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Juul 2006 20:55
- Asukoht: Karinu
- Autod: Lada 08
Ma saan aru, et oli rikkumine, kuid kas selleks on vaja teha trahvi, et inimesele meelde tuletada.
Ma olen selle poolt, et oleks tal olnud ennem hoiatus ja teistkorda oleks olnud tal vöö lahti. Ei oleks mingit probleemi. Tegi, sai.
Esimesel korral tarahv kohe ära. Ei arva, et see on kõige õigem lahendus inimeste puhul kes käituvad liikluses inimlikult ja hästi. Eksimine on inimlik.
Kui paljud teist paneks 100m peale vööd kinni ? Mina istun autosse ja vöö kohe kinni, kuid 100 m peale ei oleks ise ka pannud. Aga no see selleks.
Loodame, et saab see võistlus läbi ja siis läheb asi paremaks.
[Muudetud: 17-6-2008 Roughneck]
Ma olen selle poolt, et oleks tal olnud ennem hoiatus ja teistkorda oleks olnud tal vöö lahti. Ei oleks mingit probleemi. Tegi, sai.
Esimesel korral tarahv kohe ära. Ei arva, et see on kõige õigem lahendus inimeste puhul kes käituvad liikluses inimlikult ja hästi. Eksimine on inimlik.
Kui paljud teist paneks 100m peale vööd kinni ? Mina istun autosse ja vöö kohe kinni, kuid 100 m peale ei oleks ise ka pannud. Aga no see selleks.
Loodame, et saab see võistlus läbi ja siis läheb asi paremaks.
[Muudetud: 17-6-2008 Roughneck]
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Väga õige tähelepanek! Mainitud Räpina kogemust arvestades oleks minu trahv pidanud "hinnakirja" järgi olema vähemalt poole suurem! Saime konstaabliga hästi läbi, viskasime nalja ning läksime sõpradena lahku. Ei ma hakanud ei siis, ega nüüdki vaidlema. Rikkumine on rikkumine ning iga rikkumine väärib karistust. Iseasi millist! Kui essee kirjutamine või kohustuslikus korras turvavöötesti läbimine, või kohustuslik viisaka liikleja koolitus on efektiivsem - st inimene enam ei riku - siis tehkem seda, mitte trahvi.Algselt postitas: dasf
Tegelikult vaidlen teile vastu asi on kinni ikka tugevalt ametnikus ja tema maailmavaates. Alati ei karistata maksimaalselt, oleneb rikkumisest ja inimeste omavahelisest suhtlusest.
Mina olen seda meelt, et ennetada on alati mõistlikum, kui tagajärgedega tegeleda, trahvimine on aga paraku tagajärjega tegelemine. Samuse Räpina juhtumi puhul ärritas mind just see, et tegelikult passiti täpselt selle eesmärgiga, et trahvida. Pool tundi, mis kulutati minu protokolli vormistamisele, on see patrull ju sisuliselt halvatud! Ja mõjutati sellega ainult ühte inimest! Samas kui see sama auto oleks sõitnud mööda maanteed, edasi tagasi, poleks 10 juhti, kes teda parasjagu näevad kiirust ületanud.
Eks praegu ole ilmselt ka ajakirjandus teema suuremaks puhunud, kui asi väärt on. Selge on see, et ka politseinike tööd tuleb mõõta ning seda need mõõdikud, mille üle kembeldakse ka teha püüavad. Aga kui see toob kaasa selle, et igat juhtumit ei vaadata enam eraldi, vaid lajatatakse kõigile ühte moodi serviti, siis on süsteem halb.
Tegelikult meeldis mulle tänane Ain Seppiku arvamus, kes ütles, et ilmselt on tegemist kommunikatsiooniprobleemiga, ehk uute tulemusmõõdikute süsteemi pole politsei juhtkond ei avalikkusele, ega mis palju hullem ka oma töötajatele piisavalt põhjalikult ja selgelt lahti seletanud.
Omaette teema on see, et riigieelarve kärbete tuhinas on meie siseminister lubanud kusagilt leida täiendavad paarsada miljonit "muid tulusid" mis tähendab, et trahvimaratoni surve ei alga mitte politseiametist vaid hoopis siseministeeriumist. Konstaablid ja inspektorid on siinkohal ainult käsutäitjad.
Liikleja jaoks tuleb siinkohal mitu asja lihtsalt ühel ajal. Tegelikult tahaks ühineda Olku üleskutsega, et keegi ei käse ju rikkuda! Liikleme korralikult ning probleeme pole. Samas lisaks omalt poolt, et igaüks saab ju ka oma kodanikualgatust üles näidata, ehk kui politseinike poolt käib ikkagi selge "peetimine"siis sellest võib ju kohalikele prefektuuridele teada anda. Sest tulemusmõõdikutes on oluline osakaal ka kohalike elanike arvamusel ja suhtumisel politsei töösse!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Trahvid karmiks või mitte, aga see on ikkagi igaühe enda teha kas liigelda natuke kiiremini lubatust või mitte. Isiklikult hoian igal maanteel ikkagi 100 kuni 110 sees, sest liiklus on selline, ma ei pruugigi kellestki näiteks Tallinn-Pärnu peal selle kiirusega mööda sõita (v.a. veokad). Kui tuleb trahv siis tuleb, õnneks on siiamaani toiminud ka kaasliiklejate sõbralik suhtumine.
Ja ma ei pea end mingiks liiklushuligaaniks.
Ja ma ei pea end mingiks liiklushuligaaniks.
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
kiirmenetlusega polnud nõus,kuna Valga politsei ütles mulle SILMAJÄRGI,et mul peab selle haagisega KINDLALT e-kat olema. vedasin passatiga respo haagisega lada 07t. väga kahtlane otsus tehti mulle
OTSUS
Juhtis mootorsõidukit,mille haakes vedas haagist Respo reg.numbriga **** ja puudus vastava kategooria juhtimisõigus,haagise kasutamise dokument (haagise registreerimistunnistus).Menetlusalune isik rikkus seega liikluseeskirja &70p1;&&70p3nõudeid, pannes sellega toime väärteo,milline on kvalifitseeritav Liiklusseaduse & 74`1lg;&74`35 lg. 1 järgi
vastulauset menetlusalune isik ei ole
Karistust raskendavad asjaolud : puuduvad
Karistust kergendavad asjaolud : puuduvad
Väärteomenetluse käigus selgus, et haagise Respo registreerimisemärgiga ****registrimass on 1450 kg. Seega ei ületa autorongi registrimass 3500 kg ning ei ole nõutav BE kategooria
Võttes arvesse ülaltoodut ja lähtudes KarS &56 lõikest 1, määran:
Liiklusseaduse & 74`35 lg.1 alusel Andr*** ***** karistuseks rahatrahvi 25 trahviühiku ulatuses, s.o 1500 krooni.
Liiklusseaduse & 74`1 lg 1 alusel lõpetada menetlus VTMS &29 lg 1 p1 järgi.
OTSUS
Juhtis mootorsõidukit,mille haakes vedas haagist Respo reg.numbriga **** ja puudus vastava kategooria juhtimisõigus,haagise kasutamise dokument (haagise registreerimistunnistus).Menetlusalune isik rikkus seega liikluseeskirja &70p1;&&70p3nõudeid, pannes sellega toime väärteo,milline on kvalifitseeritav Liiklusseaduse & 74`1lg;&74`35 lg. 1 järgi
vastulauset menetlusalune isik ei ole
Karistust raskendavad asjaolud : puuduvad
Karistust kergendavad asjaolud : puuduvad
Väärteomenetluse käigus selgus, et haagise Respo registreerimisemärgiga ****registrimass on 1450 kg. Seega ei ületa autorongi registrimass 3500 kg ning ei ole nõutav BE kategooria
Võttes arvesse ülaltoodut ja lähtudes KarS &56 lõikest 1, määran:
Liiklusseaduse & 74`35 lg.1 alusel Andr*** ***** karistuseks rahatrahvi 25 trahviühiku ulatuses, s.o 1500 krooni.
Liiklusseaduse & 74`1 lg 1 alusel lõpetada menetlus VTMS &29 lg 1 p1 järgi.
-
vvussvillem
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 151
- Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
- Asukoht: valga
- Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Tänasest läheb asi veel karmimaks...
http://uudised.err.ee/index.php?06149170
... ja kui karmiks,loeme siit lisaks:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13087219
http://uudised.err.ee/index.php?06149170
... ja kui karmiks,loeme siit lisaks:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=13087219
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Varem oli 600 küll selline summa, mida ei tasunud tegema hakata, 1800 on juba märksa tasuvam. 
Seoses uute nõuete ja kiiruskaamerate tulekuga saan ma aru nõudest, et pead teadma, kellele oled auto andnud. Aga keeruline saab see olema - ma ei mäleta isegi, millise autoga ma üleeile sõitsin. Rääkimata sellest, kes pereliikmetest millegagi sõidab. Tuleb mingi register asutada vist:(
Samas ma olen märganud, et liiklus on pühade ajal (tegelt juba nii paar nädalat olen seda märganud) üllatavalt aeglane (loe: normaalne:)) - väga paljud sõidavadki 50-55 km/h. Ka maanteedel on kiirus 90 km/h ümber. Samas seda enam torkavad silma üksikud "meistersportlased" oma tegutsemisega.

Seoses uute nõuete ja kiiruskaamerate tulekuga saan ma aru nõudest, et pead teadma, kellele oled auto andnud. Aga keeruline saab see olema - ma ei mäleta isegi, millise autoga ma üleeile sõitsin. Rääkimata sellest, kes pereliikmetest millegagi sõidab. Tuleb mingi register asutada vist:(
Samas ma olen märganud, et liiklus on pühade ajal (tegelt juba nii paar nädalat olen seda märganud) üllatavalt aeglane (loe: normaalne:)) - väga paljud sõidavadki 50-55 km/h. Ka maanteedel on kiirus 90 km/h ümber. Samas seda enam torkavad silma üksikud "meistersportlased" oma tegutsemisega.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 915
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
Liikluseeskirjad on selgelt kirjas. Kes neid eirab, saab karistatud, ka väga vähe rikkumise eest. On lihtsalt häid politseinikke ja on mitte nii häid, kellele meeldib kiusata (olen ise saand mölemasugustelt trahve). Minu arust on politsei ikka veel liialt leebe. Vaadake endi ümber, liiklus kubiseb rikkumistest, ?okiteraapia on töesti parim et inimesed normaalseks hakkaksid liikluses. Teie kodanlik kohustus on seadusi teada ja täita. Kui te ei taha, minge aafrika elama.
Turvavööd ... minge jalutage 17:00-18:00 paiku möne lasteaia lähedal, vaadake kuidas vanemad omi lapsi autodesse panevad. 3 aastne julmalt esiistmele ja turvarihma ei mainitagi.
Enne 27.12.2008 puudus Kuressaares valestiparkijate trahvimise vöimalus, teisaldusautot meil ka pole. Inimesed pargivad kuhu tahavad, kuidas tahavad. Peatumiskeelumärk ... see on muutunud parkimismärgiks.
Kes rikub eeskirju saab karistatud, ja ärgu kobisegu.
[Muudetud: 28-12-2008 overspeed]
Turvavööd ... minge jalutage 17:00-18:00 paiku möne lasteaia lähedal, vaadake kuidas vanemad omi lapsi autodesse panevad. 3 aastne julmalt esiistmele ja turvarihma ei mainitagi.
Enne 27.12.2008 puudus Kuressaares valestiparkijate trahvimise vöimalus, teisaldusautot meil ka pole. Inimesed pargivad kuhu tahavad, kuidas tahavad. Peatumiskeelumärk ... see on muutunud parkimismärgiks.
Kes rikub eeskirju saab karistatud, ja ärgu kobisegu.
[Muudetud: 28-12-2008 overspeed]
Arrogance diminishes wisdom.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Rikkusin seadust.
Rikkusin seadust a,la Valesti koostatud autorong.Erakas võttis maha.Seaduse järgi kuni 6000.- Kiirmenetluse käigus sain väiksema numbri.
VAZ-iga treileri vedamise "karjäär" läbi!
VAZ-iga treileri vedamise "karjäär" läbi!