Külma väljas päris ohtralt

Külma väljas päris ohtralt

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Algselt postitas: CozmonauT
ma küsiks seda, et mis siis saab kui mul tutikas aku külmakäes on ? sai ostetud tutikas aku ning sõidetud sellega miska 20kilti ja siis autolt maha ja "tuppa" (maja on ehitusjärgus ning seest samaküklm kui väljast). et kas täis akuga juhtub ka midagi kui ta suurt külma saab ja mida peaks vaatama selle aku peale panemisel ja auto käivitamisel külma ilmaga nüüd ?
Ei tohiks midagi hullu juhtuda.

Ennist oli jutt aku tühjaks käitamisest ja siis külma kätte jätmisest.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Niih...minu paranoia osutus alusetuks...algselt visuaalsel vaatusel selgus, et aku miinusklemmi poolne ots on vist veidi punnis...peale korgi eemaldamist hirm kadus...
Võtit...jõuetu ouh-ouh-oouh...aga jätkuv...järelikult voolu veel on...bensupumbale näpukat veidi:D(krt tuleb see tagasivoolu klapp ikka kuskilt otsida:P) ja teisest pöördest mootor käis...aga käivitades oli küll mulje nagu oleks automaatkast all - õli lihtsalt nii paks...järelikult - asi ei ole teps mitte Ladas, kui autos, vaid omanikus, kui mitte hooldust vajalikuks pidavas isikus...
Mota jutt kui aamen kirikus...igaks juhuks kakkusin ka Mersult aku maha...viisin sooja - 10 minutiga tõmbas härma...kergel loksutamisel oli veel vedeliku liikumist kuulda...loodame kõike paremat...

Tervitades kõikidele vedelat õli ja sooja teed sooviv PuZuP @ läeb keerab paar pügalat kütet majas juurde :spin
P.S. Loodan, et Kyti liikuri soojenduse-renoveerimine ka tulemusi andis :lol
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Vanasti, kui ma veoka peal sõitsin oli kasutada ainult Autool (see on õli mark). Viskoossust ei saanud külmaga nõnda nimetadagi. See ikka sellise külmaga päris tavott oleks olnud. Õhtul sai siis paarsada grammi bensiini õli sisse valatud. Korraks mootor käima, et bena õliga seguneks. Hommikul sai ikka niiviisi auto käima. Päeava jooksul auras see kogus bena ära. Õhtul jälle uus sisse, järgmiseks hommikuks. Nii sai sõidetud.
Ükskord külmusid MAZ'il paisumiskorgid enne küljest ära, kui auto käima sain. Jõudsin enne auto remondigaraasi ajada, kui plokk lõhki külmus. Tol ajal tuli igal hommikul vesi sisse vedada. Uhhh, olid ajad. Paremat ei osanud tahtagi. Praegu saadaks sellistel tingimustel autojuhiameti kukele.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Blääh küll ,mul hakkab juba kõrini saama :sein, ööd-päevad sassis ,tööle ei ole mõtet mõeldagi :P
Põhikooliaegsed ajad on tagasi ja niipea asi ei muutu - http://www.ilm.ee/ilmapilt/
Krt kroonus põlnd kah niisugust jama....:lol
Huvitav ,mida GTA teeb? Salla-Käru-Emumäe on ju meeletu külmapoolus...seal vist nii külm ,et bitid-baidid ei liigugi mööda traate....
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

07 käivitub ja sõidab normaalselt, õli valvoline 10w-40,
käigukast on raske ja rooli keerata tuleb jõuga (ise keerasin rooliloksu paar päeva tagasi liiga palju maha ka).
Lõbus avastus on aga see, et salongisoojendusradikas on umbes. Kui eelnevate 0 ja + ilmadega läks lihtsalt natuke aega, et auto soojaks läheks, siis nüüd sõida nagu kabrioletiga tuulevaikuses. Radikat vahetada enne järgmise nädala keskpaika ei jõua ja siis saab seda ka eriti lõbus teha olema garaa?ikülmikus. Kus suvi kadus?
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Mnjah...üleeile oli probleem käivitusega,kuna polokisoojendus oli liig vähe aega taga,eks õhtul olin targem...öö läbi oli soojendus järgi ja käivitus mõnusalt!!!
Seega plokisoojendused peale...;)...
d
doris
Postitusi: 588
Liitunud: 18 Nov 2003 14:51
Asukoht: Nõmme
Autod: 2105, 21083
Kontakt:

Postitus Postitas doris »

Nonii, minu samaar tegi hommikul aind plõks ja kõik. Sai siis bussiga/jala tööle mindud... Täna uut akut ostma, see tehase originaal vist väsinud
Roolin nii kuis jaksan
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

aru ma ei mõista miks teie kõigi autod ei liigu. minu oma liigub küll.
öösel hoian garaazis aga päeval tööl olles seisab väljas. ja ikka läheb käima. nüüd siis profülaktika mõttes panin plokisoojenduse juhtme ka järele talle.
iial ei tohi kokku hoida aku,juhtmete ja küünalde pealt. ja loomulikult 10 aastat sees olnud õlid tahavad ka minna maailma avastama ohtlikke jäätmete kogumispunkti.
seega tegutsege kuigi on juba hilja.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina olengi õnnetu bensiini ohver..
käivitades hommikul ainuult "lubas"..
sai siis tõmmatud.. pmst tõmbasime pea 5km kogu aeg lubas :P
kui tööle jõudsime läks ka auto käima..
valasin uut bensiini otsa ning peale väikest ringsõitu käitus auto palju paremini..
pirita neste peaks häbipärast maa alla vajuma..

lasnamäel olukord halenaljakas..
pooled autod nööri otsas liiklevad - ühesõnaga aeg oleks pluusil ülemine nööp kinni panna..

#olku
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Jah, kütuseturul olukord selline, et talveks peab vist soomest mõne liitri korralikku kütust sellisteks hommikuteks tooma. Ei ole ju need mitte ainult 30 aastat vanad vene autod mis nööri otsas ripuvad-on ka päris uusi! Üllatus üllatus, aga isegi soome diislid lähevad sellise ilmaga käima... Ei tea küll milles asi???
r
rene07
Foorumi kasutaja
Postitusi: 271
Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...

Postitus Postitas rene07 »

Lgp. Lada omanikud! Kõikide prognooside kohaselt peaks varsti kevad saabuma:D. On iga aasta saabunud ja saabub ka sellel aastal... Tugevat akut soovides Rene07
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kodus on nüüd köögis Logmani laboratoorium.
Seal ootavad masinalepanemist kaks laetud harveri akut.
Bussi oma tõin kah täna tuppa ,sel on aknaga "Oberon". Aken oli punaseks läinud ,korke pole ,et vaadata ,aga arvan ,et vedelik jääs. Pinge 12,6V oli alles ,koormust ei andnud talle ,las mõtleb ahjul vähe järele...
Samara ajasin täkuga käima ,kuigi pinget samuti nagu oli 12,6V ,elektrolüüdil kirmetis peal. Käisin linnas ,et Handymanis akulaadija ümber vahetada - otsas! Kõik ära ostetud!
Nüüd ka Samaralt võetud "Oberon" ahjul ja tunneb soojast rõõmu....:)

Aga Handymanist seda s..tta pole küll mõtet osta ,jube saast! Klemmipinge 9-10 volti ,olenevalt tujust....sellepärast tahtsingi kangema amperaaziga laadijat. Ja timmitavat oleks mulle vaja! Noh meeldib nuppe kruttida....Pilt
p
priit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 24 Nov 2004 18:55
Asukoht: tartu
Autod: 2103 luxx, offroad UAZ
Kontakt:

Postitus Postitas priit »

ehk aitab ka see et lasta eetrit karburaatori juhul kui väga vaevane on käima minek
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Algselt postitas: olaaf
mina olengi õnnetu bensiini ohver..
käivitades hommikul ainuult "lubas"..
sai siis tõmmatud.. pmst tõmbasime pea 5km kogu aeg lubas :P
kui tööle jõudsime läks ka auto käima..
valasin uut bensiini otsa ning peale väikest ringsõitu käitus auto palju paremini..
pirita neste peaks häbipärast maa alla vajuma..

lasnamäel olukord halenaljakas..
pooled autod nööri otsas liiklevad - ühesõnaga aeg oleks pluusil ülemine nööp kinni panna..

#olku
No näed siis, see ongi üks põhjus miks sõidan nitro3000'ega
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

07 on talveunes, selle kohta ei oska öelda, arvan et käivitusega probleeme poleks, kuna aku täis ja 5W-50 täissünt sees.

Mossel hoian akut öösel toas, et kindlalt käima saaks. Algul küll raskelt veab aga käima ta läeb. Mötlen, et akut mitte niipalju piinata, peaks vändaga kaasa aitama starterile (selleks muidugi kahte isikut vaja). Salongisoojendus aga sellise temp.-ga jääb nörgaks.
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

Ei tasu sleppida autot, millel köik klaasid jääs:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

-27°CPilt
Arrogance diminishes wisdom.
r
Rocky
Foorumi kasutaja
Postitusi: 220
Liitunud: 06 Apr 2002 17:04
Asukoht: Otepää
Autod: 2103

Postitus Postitas Rocky »

Laadisin oma autol aku ära siis ja panin peale. Veab küll reipamalt ringi, ent käima siiski mitte! iga käivitamiskorra ajal korra nagu turtsatades lubaks ja siis kottigi:sein. Keerasin küünlad maha-peal nagu jäised täpid, muidu helepruunid ja bensiinist ei haisugi! Kuivatasin siis küünlad pliidil ja panin tagasi-ikka sama lugu. Võtsin õhupuhastil kaane maha, et näha kas karburaatoris üldse küttest jälge on- oli! Segukoonuse seinad olid küttest märjad. Lähemal vaatlusel selgus, et kütet ka kollektoripeale tilkus, ometi selles liigse kütuse jaoks mõeldud vannis polnud tilkagi! Jäigi siis arusaamatuks kust see kütuse ülevool tuli! Võtsin suure hooga küünla maha, et no nüüd peab küll märg olema-aga olukord sama-küünlad kuivad. Panin küünla peale tagasi ja andsin starterit- oh imet bensiini lendas õhu düüsidest ca 15 cm kõrgusele:kuri. Krt küll aru ma ei taipa! Karpa ostetud tutt uuena, lahti pole võetud sõitnud ca 20 tuhat. Äkki kellelgi sama kogemuse peale hea nõu varnast võtta?
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2067
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

heheee, overi esimene pilt on tehtud tallinnas rahumäe teel lõuna politseijaoskonna hoovis

kytt teab, mis räägib, sai seal paar aastat töötatud ;)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Aru ma ei saa, millest te siin koguaeg räägite? Kas külmal ajal lähevad autod viletsamini käima?:yllatunud
Lähen panen hommikul tepsli seina. Kui vaja sõita võtan tepsli välja ja sõidan. Ei mingeid probleeme.:cool:
Natuke ikka on ka probleem. Tepsli juurde peab jooksma ja tagasi ka ruttu. Muidu hakkab külm.;)
C
Vasta