Mäng -> Mis on pildil?

Mäng -> Mis on pildil?

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

fragment kolvist
Kasutaja avatar
overspeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 915
Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
Autod: Omapärane Vene Tehnika
Kontakt:

Postitus Postitas overspeed »

see vastus tuli kiirelt:Pilt
Arrogance diminishes wisdom.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Mis asi asub kärukonksust paremal pool? Mis otstarve tal on?Pilt
C
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Kuna auto näikse olevat M412 siis ainukese mõistliku funktsioonina tuleb meelde auto tagumiste suunatulede väljalülitaja mida on vaja et kui käru taga suunad liiga aeglaselt ei vilguks.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Nii ta oli.
Autoks võis olla mistahes vana elektri-mehhaanilise suunareleega auto.
C
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Huvitav leid.
Parempoolne on tehase originaal. Vasakpoolne on "väheke" tuunitud.Pilt
C
l
ladacruiser
Suletud kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ladacruiser »

karbussi düüsid.... originaaliga 10 litra saja peale, tuunituga 20 litra ja 150 hobust :)
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Tegu on jah 2108 karba (soleks) bensiini düüsidega. Sellise düüsiga võib 20L/100km kohta minna küll (kui masin üldse liigub) aga 150hobusest polnud haisugi. Lihtsalt mootor ei töötanud üldse. Ajas musta suitsu tagant välja. Asja uurima hakates leidsin sellised düüsid. Esialgu panin selle jämeda düüsi teise kambri peale. Sellisena ta ka minu juurest ära sõitis (korralikult). Muidugi, kui gaasi põhjani vajutada hakkas jälle suitsema ja puterdama. Kunde sõidab esialgu vaid esimese lõõriga (hoiab lihtsalt mõõdukat stiili), hiljem otsib uue düüsi.
C
l
ladacruiser
Suletud kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ladacruiser »

Nonii, siis läks mul täppi :)

Kuna mul juppidest pilte pole, siis panin pildikillu ühe teemakohase raamatu esikaanest. Mis raamatuga tegu on? :cool:

Pilt
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Liikluseeskiri + liiklusseadus, 2004 a.:spin
l
ladacruiser
Suletud kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas ladacruiser »

Täpsemalt siis pealkiri Kommenteeritud Liikluseeskiri :)

Marksi kord küsimus esitada!


Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Juhtub ka igasugu asju nägema.
Mida on tehtud selle pidurikettaga?Pilt
C
k
kriisa
Suletud kasutaja
Postitusi: 408
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kriisa »

Äkki on üritatud seda taastada kuidag? Sinna midagi peale liimides? Või on siis lihtsalt lastud hästi ära roostetada?
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ei liimitud pole midagi.
Roostetanud on ta küll. Aga enne roostetamist on teda püütud paigata (siiani õnnestunult) keevitamise teel. Ketta materjal on keevitusega riidu läinud. Metallil on mullid sees. Peale keevitust on üle treitud.
C
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Arvata on et miski malmisulam ja vist ka pindkarastusega.Need kipuvad keevitamisel koledasti vahutama ja kuidagi ei taha keevitust omaks võtta.Kas see ketas kõver ja pragusi täis ka oli?
Sama tsirkus on ka nukkide peale keevitamisega.
56506878
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Pragusid pole nii täpselt uurinud.
Jätsin ta sinna alla. "Traktoril" pole see nii oluline detail. Tänavasõidu autol oleks selle kindlasti alt minema visanud.
Panin pildi lihtsalt teistele uudistamiseks. Näide valest /lubamatust AUTOremondist.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Pole ammu keegi midagi küsinud ,eks siis tahaks teada ,et mis mootoriga on tegemist (mark) ja kus ta parajasti asub (masina mark ligikaudugi)?Pilt
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Lõdviku klambrid ja üleüldse meenutab kangesti vene tehnikat. Madala ehituse ja kokkupakituse poolest kangesti sõjatehnikat. Sõjatehnika jaoks tegi mootoreid Jaroslavi mootoritehas (JMZ). Tegu peaks olema isendiga V12 (markeering nii umbes JMZ 2312). Nii suurt mootorit kasutati mingitel raketiveokitel, traktoritel või tankidel. Valiks neist TANKi.
C
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Põhimõtteliselt kõik õige.
Veab see mootor pildil soomustamata ujuvtransportööri ,millele mahutatakse näiteks veoauto suurtükiga haakes....
...Või 60 meest ilma masinateta - seega terve rood.
Kasutatakse isikkoosseisu ja tehnika üleveoks jõgedel-järvedel ,taga all asuvad vindid ja tüürid. Mootorialune ruum on tühi ,seal asub vaid tohutu pump mis rakendub tööle kui põhjale kogunenud veetase ujuki kriitilisse asendisse tõstab.
Lisaks paigaldatakse peale veel tent ,mille all saavad soldatid ilmastiku eest kaitstult soojas olla - geroküte.

Masinal on kuuene käigukast ,lõppkiirus maal ~60 km/h.
Pildil oleva masinaga pole omanik üle neljanda käigu sisse saanud ,lihtsalt junni teeb jahedaks sellise müraka ohjamine suurel kiirusel ja pole siiani leidnud kohta kus seda täiega testida saaks. Ujumas on juba käinud ja keskkonna-ametnikult noomituski kirjas :lol
Need kandilised "torud" mis külgedele suunatud (parempoolsel valge kiri),on väljalaskeaugud. Muud moodi neid nimetada ei saakski - otseminek ja põrgulärm !
Küttekulu? 100 liitriga said poisid pool tundi pläristada ,siis jäi seisma....Pilt
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mota ,kas midagi üles kah sätid?

Masina mõõtudest saab mingisuguse ettekujutuse siit:Pilt
Vasta