VAZ-idega juhtub Eestis kõige vähem õnnetusi.
VAZ-idega juhtub Eestis kõige vähem õnnetusi.
VAZ-idega juhtub Eestis kõige vähem õnnetusi.
Igati positiivne oli uudis, kui sain teada, et Eestis juhtub 1000 auto kohta Vazidega kõige vähem liiklusõnnetusi. 1000 VAZi kohta teeb aastas keskmiselt 26,4 VAZi avarii, mis on kõige madalam näitaja. Kõige rohkem tehakse 1000 auto kohta avariisi BMW-dega, nende näitaja 1000 BMW kohta oli natuke alla saja aastas. Võite kirjutada mis teie sellest uudisest arvate.
[Muudetud: 13-3-2010 isic]
[Muudetud: 13-3-2010 isic]
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Suurlinnades nagu ntx Tallinn, Tartu on kõige tihedam liiklus, seega ka kõige rohkem kõkse. Vaata nüüd, kui tihti sa näed neis linnades VAZ-e liikumas? Üliharva. Rohkem on neid ikkagi külavahel ja kõrvalistes kohtades, maal, üle Eesti laiali. Kui liiklus hõre või pea olematu, on ka avaraiivõimalus väike või puudub, nõus? Seega on see statistika puus. Lisaks pole mõtet bmw-dega küla vahel eputada, aga linnas on bmw mõnele enda tõestamiseks elu number. Linnas sagivad rullnokad kühveldavad oma vajaduste teenindamiseks ka rohkem pappi kokku, mis maal raskem.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Veel lisaks: Kui Sa tahad reaalset statistkat, siis peaksid võtma maakondade kaupa liikluskindlustust omavate VAZ-ide osalusprotsendi liikluses selles maakonnas ja seejärel avariide statistika automarkide järgi. Lisaks oleks veel tarvilik läbisõit aastas kõikide sõidukite kohta.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Väga huvitav tõesti.Algselt postitas: isic
Igati positiivne oli uudis, kui sain teada, et Eestis juhtub 1000 auto kohta Vazidega kõige vähem liiklusõnnetusi. 1000 VAZi kohta teeb aastas keskmiselt 26,4 VAZi avarii, mis on kõige madalam näitaja. Kõige rohkem tehakse 1000 auto kohta avariisi BMW-dega, nende näitaja 1000 BMW kohta oli natuke alla saja aastas. Nii võib järeldada, et inimene, kes omab VAZi Eestis, on kõige ohutum sõitja Eestis! Võite kirjutada mis teie sellest uudisest arvate.
60ndendatest pärit Pontiacidega juhtub veel vähem, kui saad aru, mida mõtlesin sellega.
Kuna neid liikluses ei ole, siis ei saagi ju juhtuda.
Pole eriline asi, mille üle rõõmu tunda....
[
:lol:seinAlgselt postitas: isic
I Nii võib järeldada, et inimene, kes omab VAZi Eestis, on kõige ohutum sõitja Eestis! Võite kirjutada mis teie sellest uudisest arvate.
[Muudetud: 13-3-2010 kj]
-
mmetallmees
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 22 Sept 2004 09:25
- Asukoht: setomaa
- Autod: audi 100cd vaz 21011 pikap
- Kontakt:
avariide statistika 1000 auto kohta. Tuhat on tuhat. sõitku need tuhat ühes külas koos või eri maakondades, aga number kinnitab tõsiasja. Pealegi on kümnendik, kui isegi mitte rohkem baierlaste omanikest noored uljaspead, kel vähene sõidukogemus ja liikluskultuuri puudus, kui mina sõidan oma25 aastat vana opeliga 95...100 km/h, siis reeglina ükski baierlane mulle kauaks sappa passima ei jää. Möödutakse kui s*ttuvast kassist. Preztiisi asi. Fordi ja lada omanikel kõlbab küll rahulikult liigelda.
elu areneb.....elu areneb.... V.Tamme
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Aga miks te vaidlete, kogu täpsem statistika on olemas Liikluskindlustuse Fondi kodulehel: http://www.lkf.ee/
Seal valige "liikluskindlustus", seal all "statistika" ja sellest paremal avanevad erinevad statistika teemad.
Näiteks selgub, et 2008. aastal oli pidevalt Eestis kindlustatud 13615 VAZi ja 24776 BMWd. Polegi ju nii suur vahe. Pidevalt oli enim kindlustatud Volkswageneid - 57303.
Väga huvitav statistika on ka põhjustatud liikluskahju suurus.
[Muudetud: 3-14-2010 Mel]
Seal valige "liikluskindlustus", seal all "statistika" ja sellest paremal avanevad erinevad statistika teemad.
Näiteks selgub, et 2008. aastal oli pidevalt Eestis kindlustatud 13615 VAZi ja 24776 BMWd. Polegi ju nii suur vahe. Pidevalt oli enim kindlustatud Volkswageneid - 57303.
Väga huvitav statistika on ka põhjustatud liikluskahju suurus.
[Muudetud: 3-14-2010 Mel]
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Statistika.
Statistika ongi tehtud kindlustatud autode kohta. Iseasi kui palju kilomeetreid need kindlustatud Lada-d v?i BMW-d aastas s?idavad. See tuleks jålle ulevaatustatistikas vålja.
-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
See statistika on igatepidi puus, nagu eelpool mainitud, siis asi on juba puhtalt autode arvus, sest bmw-si on liikluses kuskil 2-3 korda rohkem kui sigulle. Ja veel mis pani arvamus avaldama oli väide, et bemmidega sõidavad enamjaolt rullnokad, see on ilmselgelt ülepaisutatud, rullarid sõidavad iga asjaga mis odavalt kätte saab, ok kunagi oli see bmw kahjuks aga trend on muutumas ja viimasel ajal liiklevad mölakad rohkem audidega
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2067
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 4x2102, Jeep & Toyota
grazy on asjast veidi valesti aru saanud; asi ei saa olla autode arvus, sest arvestati ju õnnetuste arvu 1000 sõiduki kohta mitte kogu registris oleva sama marki autode kohta.
samas loogiline on, et see statistika ei ole 100% tõene, jääb ju keskmise lada aasta läbisõit oluliselt väiksemaks kui näiteks siin teemas kõigil hambus oleval bemmil, seega tõenäosus ladaga õnnetusse sattuda on samuti väiksem. kuigi ka siin on oma "aga" sees, reeglina on aastased läbisõidud kõige suuremad firmadele ja riigiettevõtetele kuuluvatel auoparkidel ja need sõidavad reeglina odavpakkumise võitnud automarkidega(bmw pole siiamaani veel ühtegi suuremat autohanget minuteada võitnud), seega ainult läbisõidust lähtudes peaksid õnnetusse sattunud automarkide esirinnas olema hoopis igasugu prantsuse ja jaapani ning korea autod
kuigi samas pean ma ütlema, et huligaanitsevaid ning ohutule liiklemisviisile vilistavaid baierlasi jääb tänavapildis tunduvalt rohkem silma kui mistahes muud marki sõidukeid(isegi pirukakärude ja väikebusside sigadusi on viimaselajal vähem silma jäänud).
seega seda statistikat ei saa võtta küll puhta kullana, aga lauslolluseks pole ka mõtet seda tembeldada. mis tegelikult liikluses toimub, seda näeb igayks oma autoaknast ise
samas loogiline on, et see statistika ei ole 100% tõene, jääb ju keskmise lada aasta läbisõit oluliselt väiksemaks kui näiteks siin teemas kõigil hambus oleval bemmil, seega tõenäosus ladaga õnnetusse sattuda on samuti väiksem. kuigi ka siin on oma "aga" sees, reeglina on aastased läbisõidud kõige suuremad firmadele ja riigiettevõtetele kuuluvatel auoparkidel ja need sõidavad reeglina odavpakkumise võitnud automarkidega(bmw pole siiamaani veel ühtegi suuremat autohanget minuteada võitnud), seega ainult läbisõidust lähtudes peaksid õnnetusse sattunud automarkide esirinnas olema hoopis igasugu prantsuse ja jaapani ning korea autod
kuigi samas pean ma ütlema, et huligaanitsevaid ning ohutule liiklemisviisile vilistavaid baierlasi jääb tänavapildis tunduvalt rohkem silma kui mistahes muud marki sõidukeid(isegi pirukakärude ja väikebusside sigadusi on viimaselajal vähem silma jäänud).
seega seda statistikat ei saa võtta küll puhta kullana, aga lauslolluseks pole ka mõtet seda tembeldada. mis tegelikult liikluses toimub, seda näeb igayks oma autoaknast ise