Plaan osta 08, mida ostmisel jälgida?
Plaan osta 08, mida ostmisel jälgida?
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Plaan osta 08, mida ostmisel jälgida?
Tervist klubilised
Plaan on soetada endale 08. Vaatasin pakkumisi ja silma jäi selline isend:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas tasuks selle auto poole vaadata? Kõik arvamused teretulnud.
Kuidas üldse 08 end üleval peab ja mis kipub lagunema?
Joonas
[Muudetud: 31-1-2008 reiner]
Plaan on soetada endale 08. Vaatasin pakkumisi ja silma jäi selline isend:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas tasuks selle auto poole vaadata? Kõik arvamused teretulnud.
Kuidas üldse 08 end üleval peab ja mis kipub lagunema?
Joonas
[Muudetud: 31-1-2008 reiner]
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui soov on siis see suht kobe variant..
vaata üle esimeste reaktiivvarda kinnituskronsade ümbrus - sinna kipub pragusid tõmbama..
tagusilla kandurid ja tungakohad karbi ääres nii ees kui taga,
uste allääred, tagaluugi alläär, tagumise tihendi alla võid vaadata..
kapoti esiäär.
mootori poolepealt ei olegi midagi vaadata..
kui veatuli armatuuris põleb siis ilmselt andureid vaja vahetada.
tühikäik peab olema alla 1000 ning mitte kõikuma,
uksed peavad sulguma ideaalselt - vähemalt 88a autol sulguvad
salong nigiseb nagiseb niikuinii..
üldiselt hea truu auto - remont ja detailid pole kallid ja kättesaadavus hea..
laguneb enamasti mootori poolepealt andurid kõikvõimalikud..
gaasiasendi andurit 2002 aasta omal vahetatud nüüdseks 8 korda kindlasti
samas maksab 107.-
teiseks kohaks ehk poolassi otsad - kui kõvasti piitsa antud - välimine ~600 sisemine ~700
pole seda autot vaatamas käinud, kuid piltidelt paistab kena...
vaata üle esimeste reaktiivvarda kinnituskronsade ümbrus - sinna kipub pragusid tõmbama..
tagusilla kandurid ja tungakohad karbi ääres nii ees kui taga,
uste allääred, tagaluugi alläär, tagumise tihendi alla võid vaadata..
kapoti esiäär.
mootori poolepealt ei olegi midagi vaadata..
kui veatuli armatuuris põleb siis ilmselt andureid vaja vahetada.
tühikäik peab olema alla 1000 ning mitte kõikuma,
uksed peavad sulguma ideaalselt - vähemalt 88a autol sulguvad

salong nigiseb nagiseb niikuinii..
üldiselt hea truu auto - remont ja detailid pole kallid ja kättesaadavus hea..
laguneb enamasti mootori poolepealt andurid kõikvõimalikud..
gaasiasendi andurit 2002 aasta omal vahetatud nüüdseks 8 korda kindlasti
samas maksab 107.-
teiseks kohaks ehk poolassi otsad - kui kõvasti piitsa antud - välimine ~600 sisemine ~700
pole seda autot vaatamas käinud, kuid piltidelt paistab kena...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Uued pooltelje liigendid kestavad kaua ja truult. Pole neil häda midagi. Lagunema hakkavad siis kui ise lõhud (rattad välja pööratud ja kohapeal kõvasti kaapekaid teha - ühesõnaga tattnoka kombel lolli mängida). Aktiivsemal tavasõidul (no vahel ikka piitsa ka, mitte vaikselt tossutades) 60 000km kestavad kindlasti kui mitte rohkemgi. Tasub aeg-ajalt tutvuda kaitsekummide olukorraga.
Pooltelje otsad hakkavad kiiremini lagunema 90hj ja üle selle mootoritel.
130hj->+ (sportautol) vahetab ettenägelik mees peale iga võistlust.
Korrosiooni poolelt põhi. Kõik muu on lihtsamini tehtav ja vahetatav. Esimene hapu koht on just see, millest Olkugi juttu tegi - karbi alumine äär, kus tungraua toetamise toosid asuvad. See piirkond saab kõige rohkem kividelt peksa ja mastiks kipub kiirelt kuluma, eriti kui ees porilapakaid ei kasutata.
Pooltelje otsad hakkavad kiiremini lagunema 90hj ja üle selle mootoritel.
130hj->+ (sportautol) vahetab ettenägelik mees peale iga võistlust.
Korrosiooni poolelt põhi. Kõik muu on lihtsamini tehtav ja vahetatav. Esimene hapu koht on just see, millest Olkugi juttu tegi - karbi alumine äär, kus tungraua toetamise toosid asuvad. See piirkond saab kõige rohkem kividelt peksa ja mastiks kipub kiirelt kuluma, eriti kui ees porilapakaid ei kasutata.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Samarast ei tea midagi, aga golfile sai omega poolassiotsad panna. Mingi ümbertegemine oli kah aga ei mäleta, et seal palju oleks teha olnud.Algselt postitas: logman
Pooltelje otsad hakkavad kiiremini lagunema 90hj ja üle selle mootoritel.
130hj->+ (sportautol) vahetab ettenägelik mees peale iga võistlust.
kasutata.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Need 11x seeria autod ei tõmba kohe üldse. Lihtsalt ei meeldi miski selle auto juures.
Meeldib just 08

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No korraliku rallika puhul paljalt teise margi otsa vahetusest ei piisa. Võll peaks ka jämedam olema.Algselt postitas: Hulkur
Samarast ei tea midagi, aga golfile sai omega poolassiotsad panna. Mingi ümbertegemine oli kah aga ei mäleta, et seal palju oleks teha olnud.
Rattasepa kaheksa, mis aasta või paari eest Virumaal jäärajal maha kanti, sõi pooltelgi igal treeningul

Lõpuks jäid kaubiku omad pidama.
[Muudetud: 16-3-2008 logman]
-
tTegija
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 187
- Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Suzuki Baleno 1.3
- Kontakt:
Aga äkki vaataks midagi muud kah kui Lada:puzzled Kuni 35 000 kr eest on võimalik soetada Kõvasti mugavam,ökonoomsem ja turvalisem auto.
Sorry aga uuemad ladad ei ole ikka suuremad asjad võrreldes teiste autodega(koostekvaliteet jne)
Pealegi see auto ei hoia oma hinda st sõidad ühe aasta ära ja hind kukub madalamale kui muru:sein isegi valmistamise aasta ei oma tähtsust. Pärast kahetsed, et niipalju raha raiskasid.
Ja vale arusaam on tekkinud paljudele, kes autot soetama hakkavad(oh ma ostan selle sellel jupid odavad) ei ole ju odav kui neid palju kulub...
Osta parem: VW mk3 , Mazda 323, Bmw 3 ser, Suzuki baleno, Mitsubishi colt, Nissan almera, Toyota(carina,corolla, celica, camry) jpm on saadaval alates 20000 kr.
Tänan tähelepanu eest!
[Muudetud: 1-2-2008 Tegija]
Sorry aga uuemad ladad ei ole ikka suuremad asjad võrreldes teiste autodega(koostekvaliteet jne)
Pealegi see auto ei hoia oma hinda st sõidad ühe aasta ära ja hind kukub madalamale kui muru:sein isegi valmistamise aasta ei oma tähtsust. Pärast kahetsed, et niipalju raha raiskasid.
Ja vale arusaam on tekkinud paljudele, kes autot soetama hakkavad(oh ma ostan selle sellel jupid odavad) ei ole ju odav kui neid palju kulub...
Osta parem: VW mk3 , Mazda 323, Bmw 3 ser, Suzuki baleno, Mitsubishi colt, Nissan almera, Toyota(carina,corolla, celica, camry) jpm on saadaval alates 20000 kr.
Tänan tähelepanu eest!
[Muudetud: 1-2-2008 Tegija]
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Eksid. Omegal on poolassiotsad. Tal sillaehitus nagu bmw-l Reduktor ja sealt jooksevad poolassid rattastesse.Algselt postitas: viaccessOmegal pole poolassiotsasi sest on tagaveolineAlgselt postitas: Hulkur
Samarast ei tea midagi, aga golfile sai omega poolassiotsad panna. Mingi ümbertegemine oli kah aga ei mäleta, et seal palju oleks teha olnud.![]()
viaccess: Sorry, kaineks sain ja tuli meelde et Omegal sõltumatu sild taga...
[Muudetud: 1/2/2008 viaccess]