Midagi lugeda ja vaadata.

Midagi lugeda ja vaadata.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Midagi lugeda ja vaadata.

Postitus Postitas kristjan92 »

Sõber leidis selise huvitava lingi kus keegi eestlane pannud 06 turbo peale;)vaadake ja imetlege:D

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0

[Muudetud: 16-12-2007 logman]
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/06/MOV02005-1.MPG jooksis päris ilusti üle 180:D
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Heh. Ma nägin neid pilte ja videoid juba kevadel. Tegu on siis mu klassivenna venna autoga.;)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
j
joala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 105
Liitunud: 22 Jaan 2007 11:14
Asukoht: Tallinn , kalamaja .
Autod: puudub :(

Postitus Postitas joala »

vot on pill...
Oleks pappi ja mõistust paneks enda kullakeselegi turbo peale :D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Sõber leidis jällegi midagi netist surfides ja see on ka eesti oma:rolleyes
http://www.lada.cc/board/index.php?showtopic=2249
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ainult üks pisike pilt.
plaanis 200rwhp vabalthingavana
inglaste viimane projekt - seda autot sai üleeelmisel aastal tsehhis oma käega ka katsutud :)http://www.avto.co.uk/My%20lada/4AGE/DS ... Small).JPG

[Muudetud: 15/12/2007 viaccess]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

m'kay
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

Algselt postitas: logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Kas see, kui märja asfaldi peal ratas pisut kraabib on nüüd hirmus jõuülejääk? Milleks siis üldse mingisugused üle 2l mootoriga autod.
Rapla üritusel tundus tõesti, et tava masinaga oleks veidi lihtsam olnud head aega sõita. Põhiosa paneks siiski juhi sõiduoskuse ja rajakogemuse peale.

sry, OT.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

Algselt postitas: miil
Algselt postitas: logman
Ja mis sa selle jõuülejäägiga peale hakkad, kui teda kuidagi maa külge kleepida ei suuda?
Vaata Rapla kardiraja tulemusi ja võrdle aegu. Vabas klassis sõitnud Siimul oli tagumiku all just seesama valge turbostatud lennuk. Tavalises 1,5-1,7 klassis oleks see alles viies tulemus.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 846&page=3
Kas see, kui märja asfaldi peal ratas pisut kraabib on nüüd hirmus jõuülejääk? Milleks siis üldse mingisugused üle 2l mootoriga autod.
Rapla üritusel tundus tõesti, et tava masinaga oleks veidi lihtsam olnud head aega sõita. Põhiosa paneks siiski juhi sõiduoskuse ja rajakogemuse peale.

sry, OT.
ma küll ei näinud et kuskil rajasõidul oleks su autol rattad kraabind.Näha oli vaid olematu juhitavus.
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

oeh.

Niisuguse lahmiva vastukaja asemel võiks tulla hoopis midagi konstruktiivset.
Näiteks nii: vaadates seda, teist ja kolmandat, asja tundub, et sinu auto juhitavus võrreldes selle autoga on olematu.
Või nii: kui tahad oma autot originaalist võimsamaks teha, pead arvestama, et halva pidamisega rajal (nt jäärada või märg asfaltrada) ei pruugi sellest mingit eelist olla.

Ok, see oli puhtalt minu nägemus;). Viimased kolm postitust võib minu poolest ära kustutada või mujale tõsta.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei kustuta midagi. Miil, sa ajad õiget juttu :cool:
Olemegi sinnamaale välja jõudnud, et sellise minekuga pilliga on väga raske sõita. Sirget - otsestarti kiirendusvõistlusel võib ja saabki suurepäraselt teha, aga....
Juhitavus muutub sandiks kurvides. Vahet pole siis, kas kardirajal, autodroomil või tavaliikluses linnatänavatel ja maanteel.
Su masin vajab paremaid pidureid ja neid vahendeid, millega jõudu korralikult maasse kleepida: rehvid + vedrustus.
Peale nende komponentide installeerimist ja häälestamist (kalded, jooksunurgad) saad juba edasi arendada turbo osakonna paremat, paindlikkuma tööd.
Raplas tundus kõrvaltvaatajana, nagu oleks keegi kapotialt suure hilinemisega lõõre tõmmanud.
Vaja on saada nii, et kui tarvis, vajutad ja kohe tuleb, mitte aga ei jää muljet, et sõber kuuleb küll käsku, aga ei jõua nii kiiresti bentsuämbrit kallutada ja kui kallutab, siis lajatab karbussi liiga suure koguse. Sina aga oled seniks juba sirge lõpus ja vaja pidurdama hakata.
Videos hakkas üks koht eriti silma: http://www.tecdoc.ee/ivar/pildid/raplas2/3.mpg
Rehv jama, pidurus natuke liiga järsk, pidamine kadus ja gaasi lasid samuti järsult maha selle asemel, et kergelt-kergelt peal hoida ja siis vajadusel tasapisi järgi lasta või vastupidi, vastavalt edasi tekkivale olukorrale õrnalt juurde vajutada. Masin läks käest.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Vaadake kasvõi "kopika" esiisa-FIAT 124!Tundub teine õige madal,alumised õõtshargid lausa tagurpidi!Kindlasti oli parema juhitavusega kui VAZ!Aga Liiduaegsed teed ei võimaldanud sellega sõita,TEEOLUD!Siis tehtigi VAZ suurema kliirensiga.
Rapla kardirajal peab nii gaasiandmisele kui ka pidurdamisele auto kohe reageerima.
Ise olin hädas pidamisega,gaasipedaali vabastades tahtis taguots esiotsast mööda minna (ülejuhitav) aga kurvide lõpus gaasi andes tahtis otse minna (alajuhitav).).
m
miil
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 09 Jaan 2007 18:36
Asukoht: Kose vald
Autod: -

Postitus Postitas miil »

Mina ei arvestaks juhitavuse sisse mootori suutlikkust. Pigem auto reageerimist sellele. Tekitab segadust, sest võimsusest võib vahest ka kasu olla.
Ok, see selleks.

Teine asi on see, et kuna auto kaalu on vähendutud, ja seda peamiselt keskelt ja tagantpoolt pärinevate asjade väljaviskamise teel, on kaalujaotus pisut ettepoole nihkund.
See juba muudab juhitavust ja annab tagaratastele halvema pidamise. Kuivades oludes kaalub väiksem mass siiski halvema pidamise üle ja auto on kiirem.

Muidu see auto polegi kurvisõiduks ehitatud. Pigem katsejänes erinevate mootoriagregaatide proovimiseks. Ja vahest lõbusõiduks. Seetõttu on veermikuosa tähelepanust üsna kõrvale jäänd ja tõenäoliselt seal enam muutusi ei tule ka. Sai teine projekt selle jaoks ette võetud.

Edit: ja videot ärge pange tähele. See oli mu esimene ring. Rohkem ei juhtund :).

[Muudetud: 22-1-2008 miil]
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Postitus Postitas atzkarik »

http://turbo124.com/forum/viewtopic.php ... &sk=t&sd=a

Panen siia teema alla:rolleyes tore projekt aga kurb lõpp. Ja loodame et kellegil tuttaval nii lollilt ei juhtu.:sein
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Saksamaal tõuseb Lada`de müük 164 % ...
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 2&open=sec
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

LADA Priora. odav pidada.

Postitus Postitas SexSix »

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

Mõndadele sakskastele meeldivad rohkem ladad kui mersud :D ladade müük saksas on edukas eriti nivadel:)

http://www.youtube.com/watch?v=tsz1BiOL ... ure=fvwrel
7 seeria lada
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Vasta