Külma väljas päris ohtralt

Külma väljas päris ohtralt

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
1
1w
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 05 Jaan 2007 19:26
Asukoht: Tallinn
Autod: 1985a 21013
Kontakt:

Postitus Postitas 1w »

Minul läheb suht hästi isegi käima , läksin maale (auto oli 2 nädalat seisnud koha peal, paksu lume kihi all) , keerasin võtit, starterit lasin 5sek ja asi käis. oleks kiireminigi saanud kui oleks viitsinud käsitsi bensiini pumbaga üles lüüa.Kohe töötasid 4 silindrit.:cul

[Muudetud: 6-2-2007 1w]
Ziguli on sõiduriist, mitte riistapikendus.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Minu lumeraja 05, 1200cc mootoriga, läks -10 kraadi juures käima nagu õige masin alati, sama lihtne kui lambi lülitamine.:D
(Masin oli 2 päeva seisnud)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Nii ise sain kah proovitud mingi 10min tagasi.
Käiasin alguses natuke. No mingi 15sec läks käima saamiseks. Sest pena pump laseb vist bensiinil tagasi.
Olex bena üles pumbanud olex vist kohe läinud.
Aga ega tegelt aku kh nii täis enam ei olnud. Vaiksemalt käulas.
Panin aku laadima nüüd. Las laeb ennast nüüd korralikult täis.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mul tollel masinal on suur veoauto aku peal. Rekkale jäi lahjaks, aga siguli mootorit ajab ringi iga ilmaga:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Ei mingeid probleeme...
220 V juhtmega järgi ja mootor kogu aeg stardivalmis...:D
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Pumpan käsitsi bensiini üles, paar sekundit starterit ja käib. Kui pikka aega seisnud (nädal või rohkem) siis tahab natuke pikemalt starterit saada, käima on alati läinud.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Mul on üks Niva poolepöördepill ka -30 juures,kui starter natukenegi jõudis väntvõlli liigutada läks käima vähem pöördega.Eelnevalt tuleb tooreklapp kinni tõmmata ja 2-3 korda gaasipedaalile vajutada.
Et siis täna hommikul 07.02. külma vist -26 auto käivitus poolest pöördest,peal 35ah aku,mida ma müün 250kr/tk.

[Muudetud: 2-7-2007 Ardi Soovik]
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Tänane hommik siis, kella 7 paiku, -25 kraadi... Ei oodanud suurt midagi, aga tooreklapp kinni, pumpasin jalaga 5 korda bensiini kiirenduspumbast, 5 sekundit käiasin ja läkski müraki käima. Kõiki silindreid korraga järgi ei võtnud aga mõnekümne sekundiga käisid juba kõik. Käigukasti õli tundus küll tsemendisegu moodi olevat:D
4km pärast lükkasin tooreklapi sisse ja tühikäik kõik olemas ja puha:)
Ainult, et osad silindrid hakkasid sõidul tagant ära hüppama, süütejuhtmed läbi?

[Muudetud: 7.2.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
a
Arno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 19 Sept 2003 11:43
Asukoht: Saku
Autod: 03

Postitus Postitas Arno »

ärge siin tehke mersusi maha, mul on diiselmootoriga ja täna hommikul oli -22 ja läks ilma eetri, eelsoendamise ja tõmbamiseta käima.
Töö tegi ahvist inimese. Inimene ostis ?iguli
Kasutaja avatar
Marek
Foorumi kasutaja
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Mär 2005 19:25
Asukoht: Tallinn/Haabersti
Autod: MB 300E w124 89a & UAZ 469, MB Sprinter,
Kontakt:

Postitus Postitas Marek »

Ega viga mersudes polegi... Diiselmootorid on need kes ikka enamasti külma kardavad oma tööpõhimõtte pärast. Aga kõik oleneb sellest kuidas ehitatud ja kui töökorras nad on.
l
Ladarider
Foorumi kasutaja
Postitusi: 212
Liitunud: 06 Okt 2005 20:30
Asukoht: Tallinn/Õismäe
Autod: vaz 2103 (1300 SL), mb124 200d

Postitus Postitas Ladarider »

Algselt postitas: Marek
Ega viga mersudes polegi... Diiselmootorid on need kes ikka enamasti külma kardavad oma tööpõhimõtte pärast. Aga kõik oleneb sellest kuidas ehitatud ja kui töökorras nad on.
Ega on jah nii, mäletan mul eelmine aasta 2103 läks käima ikka päris kenasti selle -27 külmaga, aga mersu käima ei läinud.Ja ega see talv ka kui nüüd isegi -12 siis diisel ei taha eriti minna.Ladat pole nüüd proovind, sest seisab juba kaua ja pole võimalus praegu parandada ka ei hakka torkima parem sellise külmaga:puzzled
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Täna oli vaja jälle samaari liigutada, kiire Taagepera sõit seisis ees. Ei võtnud starterit järgi. See starterijama muidugi teine ooper. Nagu akus pinget tiba vähem, nii ei lase enam pendiks "jämedat" voolu läbi. See selleks....
Sain masina käivitusjuhtmetega kenasti käima, plärtsus küll pikast seismisest ja öösiti külmetamisest, aga vene tehnika on ikka vene tehnika ;) ei vedanud seegi kord alt.
Voltmeetri lükkas ähvardavalt põhja. Asusin kohe akut kontrollima, see oli ära külmunud. Panin teise masina aku peale ja samara oma sulas õhtuks toas kenasti lahti, hoian hommikuni laadija otsas, eks hiljem paistab, kas jäi seekord ellu või läks sama kaduvikuteed kui eelminegi. Tollel surus möödunudaastane külm ikka plaadid looka, üks anum kukkus suvel vahelt ära.
Nii et ettevaatust, kui autot ei kasutata, siis tasub praeguste külmadega aku mõneks ajaks soojemasse ruumi tuua.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Jah..

Mul endal 06 oli kah hommikul nii kange :lol
Auto oli nädalaega seisnud õues liikumatuna. Mootoriruum oli nii ära härmanud. Tosool oli paisupaagi plögaks tõmmanud :P . Proovisin, et kas saab käega veepumpa ringi ajada. (Sai JESS :) ) Nii siis keerasin massi sisse, seejärel süüde. Toore klapp kinni jonn jonn ja käis (Sttasti aga käis :lol ) Sidurit hoidsin muidugi all. Käigukastis oli õli nii tahke. Käigukang oli jubedalt kange:D 10 Minutit lasin poole toorega käia. Siis istusin pukki ja sõitma. :) Suht hea on see vene tehnika ikka! :lol
m
mhku
Foorumi kasutaja
Postitusi: 73
Liitunud: 23 Mär 2006 12:12
Asukoht: Viljandimaa, Abja vald
Autod: vaz2103-78a, Opel omega-92a, BMW 525tds-97a, MB 190d- 1986

Postitus Postitas mhku »

Sai ka siis oma 063 käivitatud. Auto oli seisnud 2nädalat ja vahepeal oli mitu ööd olnud külma üle 27kraadi. Keerasin siis võtit aga ei võtnud ültse starterit järgi. Sai siis starteri tõmbeka juhe lahti võetud ja otse akult pandud ja läks küll. Hiljem sai siis sõbra fordile täkku antud. Vene raud ikka selles suhtes hea.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Minul igahommik jama käivitamisega. Kuna bensiinipump laseb bensiini tagasi siis pean seda iga hommik ülesse tagasi pumpama. Aga pump ei võta ennem vaakumit taha kui pean ta kuuma veega üle valama.

Nii võtab hommikul auto käivuts u 5-10 minutit
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

Algselt postitas: robi
07 käivitub ja sõidab normaalselt, õli valvoline 10w-40,
käigukast on raske ja rooli keerata tuleb jõuga (ise keerasin rooliloksu paar päeva tagasi liiga palju maha ka).
Lõbus avastus on aga see, et salongisoojendusradikas on umbes. Kui eelnevate 0 ja + ilmadega läks lihtsalt natuke aega, et auto soojaks läheks, siis nüüd sõida nagu kabrioletiga tuulevaikuses. Radikat vahetada enne järgmise nädala keskpaika ei jõua ja siis saab seda ka eriti lõbus teha olema garaa?ikülmikus. Kus suvi kadus?
klepane radika ette pappi tükk ise panin ka kuid eile teda käima ei saanud
carl-steven berg
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

mul on 08 mis ei taha ka käima minna panen õlisoojenduse sisse paanen süüdet natuke aega töötab siis aga sureb välja panen uuesti siis ajab sumpast bensiini haisu välja
carl-steven berg
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mis asi see õlisoojendus sul on?
Kasutaja avatar
arvi100
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 875
Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
Asukoht: Jõgeva
Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85

Postitus Postitas arvi100 »

Tänased fotod,-26 C.

Pilt

Pilt

Hommikul väravat lahti tehes naabrimees hõikab et kas täna
tuleb jala tööle minna ?Ma kiidan vastu et kohe stardin,aga
ikka autoga !
Tööjuurde sisse sõita ei õnnestunudki,automaatvärav oli
kinni külmunud,pidin üle aia ronima :D
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Vasta