Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
-
fFarmer21031
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 28 Nov 2022 20:46
- Autod: Vaz 21031
Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Kui keegi oskab infot jagada vaz21031 kohta, millist reduktorit seal kasutati ja kas on müügis olnud ka Eestis sellist mudelit?
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Reduktor 10/41.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Модификации:
ВАЗ-2103 легковой автомобиль с 4-х дверным кузовом типа "седан" и двигателем мод. ВАЗ-2103, раб. объемом 1,5 л.;
ВАЗ-21031 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2106, раб. объемом 1,6 л;
ВАЗ-21033 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-21011, раб. объемом 1,3 л;
ВАЗ-21035 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2101, раб. объемом 1,2 л.
Лада 2103 1.6 MT 21031 (01.1975 - 12.1975)
Объем двигателя, куб.см
1569
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин.
80 (59) / 5400
Максимальный крутящий момент, Н*м (кг*м) при об./мин.
116 (12) / 3000
Марка кузова
21031
Тип трансмиссии
МКПП 4
Главная передача
4.11
Страна сборки
СССР
Разработка ВАЗ-2106 началась специалистами Центра стиля Волжского автозавода в 1974 году как «проект 21031» (по аналогии с только что освоенным в производстве ВАЗ-21011).
Для автомобиля был подготовлен вариант двигателя 2103, у которого по образцу модификации 21011 диаметр цилиндров был увеличен с 76 до 79 мм, что позволило достичь рабочего объёма 1,57 л.
Самый первый автомобиль ВАЗ-2106 был собран на главном конвейере в канун наступающего 1976 года
ВАЗ-2103 легковой автомобиль с 4-х дверным кузовом типа "седан" и двигателем мод. ВАЗ-2103, раб. объемом 1,5 л.;
ВАЗ-21031 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2106, раб. объемом 1,6 л;
ВАЗ-21033 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-21011, раб. объемом 1,3 л;
ВАЗ-21035 отличается от автомобиля ВАЗ-2103 установкой двигателя мод. ВАЗ-2101, раб. объемом 1,2 л.
Лада 2103 1.6 MT 21031 (01.1975 - 12.1975)
Объем двигателя, куб.см
1569
Максимальная мощность, л.с. (кВт) при об./мин.
80 (59) / 5400
Максимальный крутящий момент, Н*м (кг*м) при об./мин.
116 (12) / 3000
Марка кузова
21031
Тип трансмиссии
МКПП 4
Главная передача
4.11
Страна сборки
СССР
Разработка ВАЗ-2106 началась специалистами Центра стиля Волжского автозавода в 1974 году как «проект 21031» (по аналогии с только что освоенным в производстве ВАЗ-21011).
Для автомобиля был подготовлен вариант двигателя 2103, у которого по образцу модификации 21011 диаметр цилиндров был увеличен с 76 до 79 мм, что позволило достичь рабочего объёма 1,57 л.
Самый первый автомобиль ВАЗ-2106 был собран на главном конвейере в канун наступающего 1976 года
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2506
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Selle 4,11 reduktori hammasrataste arvu tahaks teada?
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Главных пар 41/10 и 37/9. Это. 4.10 и 4.11 соответственно.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Ma ühte sellist VAZ 21031 tean – oli mu kolleegist firma garaaži juhatajal.
Tal oli probleemiks siduriketaste kiire kulumine ja siduri libisemine. Autole oli paigaldatud VAZ 2103 ketas (200/142) ja korv. Lõpuks vahetas VAZ 2106 ketta (200/130) ja korvi, siis oli OK.
Kadedad kolleegid norisid teda vahel – pisike mees ja ei ulata sidurit tallata, sellepärast kuluvad kettad. Vastuseks saadeti muidugi paremasse kohta![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Tal oli probleemiks siduriketaste kiire kulumine ja siduri libisemine. Autole oli paigaldatud VAZ 2103 ketas (200/142) ja korv. Lõpuks vahetas VAZ 2106 ketta (200/130) ja korvi, siis oli OK.
Kadedad kolleegid norisid teda vahel – pisike mees ja ei ulata sidurit tallata, sellepärast kuluvad kettad. Vastuseks saadeti muidugi paremasse kohta
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Mul sõbral on selline isend nagu 21031 1,6 motoga ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Mõningatel andmetel toodeti VAZ-21031 150-200tk. Venemaal on selliseid elus 6 tk.
Osa allikaid väidab, et seeriatootmisesse ei jõudnudki?
ОДИН ИЗ ПОСЛЕДНИХ ОСТАВШИХСЯ/ ВАЗ 21031/ Иван Зенкевич:
https://www.youtube.com/watch?v=Qs5RrwokYDg
Osa allikaid väidab, et seeriatootmisesse ei jõudnudki?
ОДИН ИЗ ПОСЛЕДНИХ ОСТАВШИХСЯ/ ВАЗ 21031/ Иван Зенкевич:
https://www.youtube.com/watch?v=Qs5RrwokYDg
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Minul on vb müüa varsti 21031 75a 1,6l
Re: Tere. On siin foorumis mõni Vaz21031 omanik?
Vazz21031 tuttav mees siin ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)