Samarale on olemas 4wd ümberehituseks käigukasti külge vahekast (pikema pooltelje vahele..) maksis too 10-15k vahel mäletamist mööda - tagasild tuli 2105 ja kardaan läks samuti lada oma. (tegu 50-50 veoskeemiga ilma keskdiffrita!)
käigukasti paigaldati spetsjomm detail diffri vahele (edaspidi differ vahekastis.)
kogu lugu on nn bolt-on lahendus ja seda peaks ka ark arvestama.
väljalaske peab tooma kuskilt kõrvalt = see hakkab põhjaall tilbendama..
kütusepaagile pidi keskele süvendi tekitama - muidu hakkab kardaan vastu käima. Varraste kinnitused olid erilised detailid ja puha bolt on.
Kuskil olid ka fotod ja artikkel, kuid praegu üles ei leidnud.
niva tehnikat ma samara külge ei paneks - ega ei kujutagi ette kuhu ja kuidas see vahekast seal mahutada, kui just tõesti autole 20cm tõstet ei tee.
Kuna samaral puudub sillatala ja poolraamid jooksevad üsna kõrgele eest - siis pikimootori vahele ehitamine on päris suur töö mis sisuliselt hõlmab käsitööna uue sillatala tegemist + auto tugevdamist.
sisuliselt kõike ise tehes 25000 eeki ja saad omale 56kw neliveolise auto, mis kaalub 1,2Tv - omab pidevat nelivedu, on uimane ja võtab palju kütet.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
[quote sisuliselt kõike ise tehes 25000 eeki ja saad omale 56kw neliveolise auto, mis kaalub 1,2Tv - omab pidevat nelivedu, on uimane ja võtab palju kütet. [/quote]
Kõige reaalsem, odavam ja loogilisem järeldus - osta sellise summa eest auto, millel on juba nelikvedu, rohkem kw ja väiksem küttekulu.
audi tehnikaga unusta arvele saamine ära, läheb igatepidi lõhki lubatud normidega. Lisaks veel see et uue liiklusseadusega saavad ralli autod endale punased nr märgid mis tähendab seda et neid lihtsam eristada. Lisaks tohib sõita siis ainult tänaval ralli autoga mis vastab mingi rühma nõuetele. Ringraja, drag, drift autoga tänaval liigelda ei tohi. Peab transportima üritusele muud moodi kui sõites. Lõppeb see lõbu ära , et saab "töökotta" sõita.
Põllul sõitmiseks ühesõnaga hea mõte küll aga kas on mõtet panna 50k eek alla et põllul paugutada.
kui olaafi juttu lugeda, siis ei ole see ju väga ulmeline ja ega siis põllul paugutamiseks mitte, pmst hobiautodele ju pannakse kah ulmelisi rahasummasi alla, ilma et neil erilist praktilist väärtust oleks, mida see samara neist siis eristama peaks, et selle peale mitte kulutada mõttekas oleks ja mitte ehitada, see ju ongi hobiauto pmst
ainuke küsimus, kust selle vahekasti saaks ja ka muid juppe, kui tegu suht bolt on lahendusega oleks, siis ei oleks seal ju eriti rasket midagi, põhiline ja kõige raskem osa oleks keretööd vb
btw see 111 tarzan näeb ikka päris kuri välja, sellega annaks ehk crvsidgi veidi hirmutada, kui mootorit timmida:D
Leia normaalses korras mootori ja jooksuosaga Toyota Tercel 198... ning poogi kogu kupatus samaarile külge. Esivedune, tagasild ja käiguaeglusti järgilülitatav. Ei ulu, maanteel bentsukulu suurt üle 8 liitri sajale ei tohiks küündida.
Sihukeste projektide puhul ei ole tegu mitte tehnoandmete muudatusega - esiveolisest nelikveoliseks, vaid kas ümberehituse või omavalmistatud sõiduki registreerimisega. Seda, kuidas sihukeste pillide ehitamine ja arvelevõtmine käib, võiks teemaalgataja uurida motamehe käest (04 pikapi teema) ja Hüüru Hot Rod klubi rahvalt.
Kuna siin mainitud Tercelit (mida on hetkel ka üks müügis), siis panen ühe teise hetkel müügisoleva huvitava nelikveolise lisaks: http://www.auto24.ee/used/662894
Lisaks Evale on venkud LSGA-st kunagi teinud valmis Niva tehnikal põhineva ralli Samara.Osales ajavahemikul1988-1990 toimunud ühel talirallil Vinnis.Mootor oli pikki autot kere ebanormaalselt kõrgel rallika mõistes.Tulemüüris oli auk et mootor ära mahuks.LSGA oli küll osa Togliatti tehasest aga selle auto viimistlus meenutas rohkem kiviaja inimeste tegemisi.Masin lagunes ka vist esimesl katsel kui nüüd mälu ei peta.Netiavarustes on ka mingi pilt sellest ebardist,viide võiks olla Vinni taliralli või NSVL meistrivõistluste etpp talirallis Vinnis.