Ehk leiab siit Foorumist abi.
Äiapapa ostis golfi ja ei tea seda masinat veel hästi.
Leidsime Mootori ruumist 2 andurimoodi asja millel klemmid küljes, aga juhtmed sinna ei lähe:puzzled
Temp andur annab ajule teada kui kylm või soe on mootor. Kui see rikkis on või on lyhis siis kasutab aju asendus arvu ja mootor ei pruugi õieti töödata. Kas mootor läheb kylmalt hästi tööle?
MA kaldun arvama, et seal on midagi "umberehitatud".
Kuna minuteada pole golfil sellist kohas mitte ühtegi andurit, andurid on ikka võimalikult lähedal plokikaanele ja golfi andurid on teistsugused.
See on ju salogi radikast tagasi tulev vesi.. Idee poolest peaks see ültse käima mõõda toda raudtorupidi mis seal taga on.
MA pead küll ei anna, kuna momendil pole võimalik ühegi G3 kapotialla ronida. Aga minumeelest on nood andurid sinna ise aretatud.
To must "junn" peaks olema 1 õlirõhu anduritest.
Arvata on, et ümber ehitatud. Mõtlesin kohe sama. Minulgi näiteks läks Transiti mootor vahetusse ja peale uuema oma. Minu omal oli mehaaniline pump, gaas trossiga. Uuemal elektrooniline pump, gaasipedaal reostaadiga, pumpa läks juhe. Et mitte hakata kogu elektroonika kola ümber lappama, mis võtnuks paar päeva ja hunnikute viisi juhtmeid, läks peale minu mehaaniline pump ning kogu kola jäi ära. Mootori küljes on igal pool andureid, kõik lihtsalt niisama küljes. Vaja neid pole. Lisaks on mehaaniline Boschi pump kindlam.
Sellega tahan öelda, et kui asi toimib kenasti, ei ole mõtet puttuda! Las asi olla kui töötab, jumal teab mis keegi seal enne aretanud on.