1. leht 2-st
Toruõõtsad
Postitatud: 13 Sept 2012 20:50
Postitas MuKi14
Tervist !
Ega juhuslikult pole kellelgi kogemust toruõõtsadega? Venemaa interneti avarustes on näha, et on populaarne ja minev kaup.
Tegu on siis Drifti variandiga nendest toruõõtsadest.
Tavalised toruõõtsad
Ja nii öelda pool drift õõtsad
--
Turbotema -- Siit saab neid isegi tellida mingit moodi.
Kõike paremat, Mikk.

Postitatud: 13 Sept 2012 21:09
Postitas MuKi14
Pm jah, pidavat olema tugevamad kui originaalid ning nendega keerates muudavad rattad kallet.

Postitatud: 13 Sept 2012 22:06
Postitas twist
Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Postitatud: 13 Sept 2012 22:14
Postitas MuKi14
Need vigurid peaks täitsa korras olema jep.
Mägilane soovis tavalise komplekti eest 215 eur kui ma õigesti mäletan. Seda on päris palju.
Postitatud: 14 Sept 2012 23:22
Postitas MuKi14
Kindlasti pole lihtsam, aga miks peakski kõik lihtne olema? Ma lihtsalt uurin kas kellelgi klubist praegu ka sellised kasutusel on.
Postitatud: 14 Nov 2012 17:38
Postitas ToM
Ei ole nüüd vaja Muki pihta ka nooli lasta, väljendas ta vaid üldsuse arvamust. Selge see et kaupmehel peab asi ära tasuma, aga ühe lausejupi pärast niimoodi süttida ei tasu.
EDIT: Ja 4800 rubl versus 188 eur ukse taha on teine jutt, muki lähtus ilmselt 3800 rubl vs. 215 eur.
Postitatud: 14 Nov 2012 18:06
Postitas VäikeMägilane
Keegi ei süttinud ToM,
enne peab ise natuke süvenema kui veksleid välja käija, lihtsalt üldharivat teadmist ka toruõõtsade sekka.
Postitatud: 14 Nov 2012 21:37
Postitas MuKi14
Väga vabandan kui ründava mulje jätsin. Igal juhul oli asja iva jh selles hinnavahes. Me siit kambaga tahaks võtta 3 või isegi 4 komplekti ja see hind läheks lihtsalt liiga suureks. Mu teine mõte oli uurida, et äkki on klubis inimesi kes neid kasutavad, uurida nö üldmuljet.
Postitatud: 14 Nov 2012 21:50
Postitas ando
MuKi14 kirjutas:Väga vabandan kui ründava mulje jätsin. Igal juhul oli asja iva jh selles hinnavahes. Me siit kambaga tahaks võtta 3 või isegi 4 komplekti ja see hind läheks lihtsalt liiga suureks. Mu teine mõte oli uurida, et äkki on klubis inimesi kes neid kasutavad, uurida nö üldmuljet.
Teie tahate 3-4, aga kindlasti on neid veel. Suurem tellimus teeb hinna ju odavamaks. Mind ka huvitavad need tükid.

Postitatud: 14 Nov 2012 21:58
Postitas rauno4
Mina olen samuti huvitatud

!
Postitatud: 15 Nov 2012 00:03
Postitas andrki
Sooviksin ka mina kui soovimiseks juba läks!

Postitatud: 15 Nov 2012 00:43
Postitas atzkarik
selle peale olete ka mõelnud kuidas ülevaatus selle peale vaatab! (kui on tänava auto)
Postitatud: 15 Nov 2012 00:53
Postitas olaaf
Ülevaatus peab ametlikult saatma ukselt tagasi, kuna vedrustuse komponente ise toota ega ringi teha pole meie riigis lubatud.
Ülevaatajal on täiesti kama, kas keevitasid selle jupi ise kokku või tegi seda vanja toljatti garage boksis.
Postitatud: 15 Nov 2012 08:55
Postitas VäikeMägilane
Samuti sealmaal ei saa nad ülevaatusele nendega minna, kuna pole sertifikaati (osadel mudelitel siiski juba on).
Aga isegi kui see oleks/tuleb - ei piisa sest meie vanjadele siin maal, kuna ei ole EL normatiivid.
Kuid kaldun arvama, et kui tellida see originaali lähedaseim variant ja need asjandused mustaks värvida - ei pruugi väga silma hakata.
kui 4-5 komplekti tuua ei lähe hind üle 185 kindlasti.
(polupuksid seal sees/kaasas)
Üle 5-e komplekti ma korraga ei saagi tuua.
NB! originaal vedrude ja amortidega need õõtsad kokku ei sobi hästi, autot peaks madaldama min. 30mm (nt. plaza amort -30 ja fobose vedru -40)
php5aBDMd
phpQk8PhS
õõõts.jpg-thumb.jpg
stendis õõtsadega.jpg-thumb.jpg
Postitatud: 15 Nov 2012 17:27
Postitas Mel
Ma ei saa ülevaatuse probleemist päris aru - see ju toodetud varuosadetail. Lihtsalt veidi teistsugune. Samasugune b-varuosa kui ükskõik milline. Ostes näiteks Veerennist originaalse välimusega õõtsa, siis pole seal ka mingit sertifikaati. Välimus on nüüd erinev, aga funktsioon sama.
Näiteks ei peaks ka siis ülevaatuselt läbi saama autodega, millel tehas on ette näinud, et sarniir tuleb vahetada koos õõtsaga, hiljem on aga b-varuosana hakatud tootma eraldi vahetatavat sarniiri.
Või siis antud juhul osta Venemaalt Lada, kus need jupid küljes, ARKis arvele võttes ütled küsimuste tekkides, et jah ongi selline versioon ja punkt.
Näiteks mu enda Volga, millel on taga ketsapidurid (paigaldatud tehases), mis on ainukene selline versioon Eestis. Veel hullem - üheski kataloogis jms andmebaasis ei ole näha, et Gorkist sellised isendid välja sõitnud. Pole veel ülevaatusel kahtluse alla seatud sellise versiooni võimalikkust.
Lisaks ei ole noorema generatsiooni ülevaatajatel täpset aimu, milline üks Lada seest või väljast olema peab. Usun, et kui see detail on musta värvi, siis ekstra tähelepanu ei püüa ning probleemi ei teki.
Postitatud: 13 Aug 2013 12:50
Postitas Raig0
Kas keegi on tellinud neid sealt või kas kellelgi on plaan tellida? Oleks ka soov ühed võtta.
Postitatud: 26 Sept 2013 23:44
Postitas 013
Postitatud: 27 Sept 2013 08:24
Postitas PuZuP
twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
Postitatud: 27 Sept 2013 12:02
Postitas VäikeMägilane
PuZuP kirjutas: twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
Alumine õõts on nendel 10mm pikem kui ma ei eksi
Uuemal mallil on ka amordi ja stabika poldid M10
nagu piltidelt näha tuleb pikikalle/järeljooks koheselt 9-10kraadi
ja rool mehiselt raskeks;)
Postitatud: 27 Sept 2013 14:26
Postitas Rynts
NB! originaal vedrude ja amortidega need õõtsad kokku ei sobi hästi, autot peaks madaldama min. 30mm (nt. plaza amort -30 ja fobose vedru -40)
[/quote]
Mul loll pea ei võta kohe mitte hetkel, et milleks on vaja autot nende toruõõtsade puhul madaldada? Ehk seletab keegi lollile asja lahti.