Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
Ei ole nüüd vaja Muki pihta ka nooli lasta, väljendas ta vaid üldsuse arvamust. Selge see et kaupmehel peab asi ära tasuma, aga ühe lausejupi pärast niimoodi süttida ei tasu.
EDIT: Ja 4800 rubl versus 188 eur ukse taha on teine jutt, muki lähtus ilmselt 3800 rubl vs. 215 eur.
Väga vabandan kui ründava mulje jätsin. Igal juhul oli asja iva jh selles hinnavahes. Me siit kambaga tahaks võtta 3 või isegi 4 komplekti ja see hind läheks lihtsalt liiga suureks. Mu teine mõte oli uurida, et äkki on klubis inimesi kes neid kasutavad, uurida nö üldmuljet.
MuKi14 kirjutas:Väga vabandan kui ründava mulje jätsin. Igal juhul oli asja iva jh selles hinnavahes. Me siit kambaga tahaks võtta 3 või isegi 4 komplekti ja see hind läheks lihtsalt liiga suureks. Mu teine mõte oli uurida, et äkki on klubis inimesi kes neid kasutavad, uurida nö üldmuljet.
Teie tahate 3-4, aga kindlasti on neid veel. Suurem tellimus teeb hinna ju odavamaks. Mind ka huvitavad need tükid.
Ülevaatus peab ametlikult saatma ukselt tagasi, kuna vedrustuse komponente ise toota ega ringi teha pole meie riigis lubatud.
Ülevaatajal on täiesti kama, kas keevitasid selle jupi ise kokku või tegi seda vanja toljatti garage boksis.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Samuti sealmaal ei saa nad ülevaatusele nendega minna, kuna pole sertifikaati (osadel mudelitel siiski juba on).
Aga isegi kui see oleks/tuleb - ei piisa sest meie vanjadele siin maal, kuna ei ole EL normatiivid.
Kuid kaldun arvama, et kui tellida see originaali lähedaseim variant ja need asjandused mustaks värvida - ei pruugi väga silma hakata.
kui 4-5 komplekti tuua ei lähe hind üle 185 kindlasti.
(polupuksid seal sees/kaasas)
Üle 5-e komplekti ma korraga ei saagi tuua.
NB! originaal vedrude ja amortidega need õõtsad kokku ei sobi hästi, autot peaks madaldama min. 30mm (nt. plaza amort -30 ja fobose vedru -40)
Ma ei saa ülevaatuse probleemist päris aru - see ju toodetud varuosadetail. Lihtsalt veidi teistsugune. Samasugune b-varuosa kui ükskõik milline. Ostes näiteks Veerennist originaalse välimusega õõtsa, siis pole seal ka mingit sertifikaati. Välimus on nüüd erinev, aga funktsioon sama.
Näiteks ei peaks ka siis ülevaatuselt läbi saama autodega, millel tehas on ette näinud, et sarniir tuleb vahetada koos õõtsaga, hiljem on aga b-varuosana hakatud tootma eraldi vahetatavat sarniiri.
Või siis antud juhul osta Venemaalt Lada, kus need jupid küljes, ARKis arvele võttes ütled küsimuste tekkides, et jah ongi selline versioon ja punkt.
Näiteks mu enda Volga, millel on taga ketsapidurid (paigaldatud tehases), mis on ainukene selline versioon Eestis. Veel hullem - üheski kataloogis jms andmebaasis ei ole näha, et Gorkist sellised isendid välja sõitnud. Pole veel ülevaatusel kahtluse alla seatud sellise versiooni võimalikkust.
Lisaks ei ole noorema generatsiooni ülevaatajatel täpset aimu, milline üks Lada seest või väljast olema peab. Usun, et kui see detail on musta värvi, siis ekstra tähelepanu ei püüa ning probleemi ei teki.
twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
twist kirjutas:Kui on ravitud Lada casteri puudus ja negative camber gain, võib olla tegu päris asjalike juppidega.
Pole vaja sillatala lõikuda ega midagi.
Näevad välja vähemalt sama tugevad kui originaalid, ilmselt on tugevamadki. Alati on ju ka võimalus tootjalt tugevusarvutusi küsida.
Loodetavasti on amordikinnitused ikka vähemalt M10 keermega.
VäikeMägilase käest võib neid täitsa tellida.
Ratta pikikalle on kindlasti parem, kuid "NCG" vaevalt - see tuleneb ikkagi kerepunktide asukohast ja õõtsa pikkuse muutmisega seda ikkagi nii naljalt ei muuda.
Alumine õõts on nendel 10mm pikem kui ma ei eksi
Uuemal mallil on ka amordi ja stabika poldid M10
nagu piltidelt näha tuleb pikikalle/järeljooks koheselt 9-10kraadi
ja rool mehiselt raskeks;)