1. leht 1-st

K: Käsipiduriga

Postitatud: 18 Okt 2011 19:49
Postitas grimes
Tervist jälle Ladaklubi rahvas. Pole siin jälle ammu uudistamas käinud ja nüüd ei leidnud ka teemat üles. Mäletan kunagisest ammusest ajast, ei siin oli ala teema käsipidurist ja selle modifitseerimisest. Et midagi sai seal muuta mis tegi käsipiduri hästi toimivaks. Nimet käsipiduri kang oli kerge nagu uutel autodel, ja ka asfaltil sai kergelt loha. Tihtipeale neil see kange ja raskelt käiv.
Kas pidi piduri trummliseest mingit vedru lühemaks tegema vms ma täpselt ei mäleta. Ehk keegi valgustaks... Tänud ette :)

Homme lihtsalt tuttav tahab käsipidurit pingutada. Ja mõtlesin, et prooviks ka seda vähe paremaks teha. Kuna talvel poeg õpib tal sellega jäärada nühkima jne :)

Postitatud: 18 Okt 2011 20:25
Postitas PuZuP
Minu mäletamist mööda tuli trossi küljest olevalt vedrult 1 - 2 keerdu ära lõigata.

Postitatud: 18 Okt 2011 20:46
Postitas hautz
Mul kässari kangi ümber tehtud nii, et alumine hoob lühem(ka kang kolis 5mm allapoole) Hüdrokässarit muidu kergemaks ei saanud. See annaks ka tavasüsteemile juurde.

Muidugi kui kässarihoob trummli sees enne läheb vastu pooltelge, kui klotsid vastu trummlit, siis ei aita miski muu peale hoovastiku uuendust/vahetust. Uue hoovastikuga, uute klotsidega ja uute trummlitega(uus tagasild sai alla) võtab siks väga kergelt asfaltil rattad plokki.

Postitatud: 18 Okt 2011 21:12
Postitas tiit
 
PuZuP kirjutas:Minu mäletamist mööda tuli trossi küljest olevalt vedrult 1 - 2 keerdu ära lõigata.
Vedrust tuleb 1/3 ära lõigata

Postitatud: 18 Okt 2011 22:49
Postitas PuZuP
No näed siis :)
Peaaegu mäletasin :P

Postitatud: 18 Okt 2011 23:20
Postitas masuurik
Räägitakse sellest vedrust ,mis trossi küljes ja mis trumlisse sisenemas?

Postitatud: 18 Okt 2011 23:44
Postitas GTA
Sellest jah. Ühel oma sigulil sai ka too rats tehtud uuele trossile ja toimis nagu reklaamitult :)

Postitatud: 21 Okt 2011 21:42
Postitas reiner
Uurisin täna ühte trossi ja seda vedru mida te siin lõigute, aga aru ma ei saa, et mis moodi selle lõikumine asja paremaks teeb? Äkki keegi valgustaks..
Ja kui ma nüüd õigesti aru sain, siis kui mul on hästi toimiv käsipidur ja ma need vedrud 1/3 lühemaks lõikan, siis on käsipidur kohe ulme kerge ja veel paremini toimiv? Mitte midagi pole mujal vaja regullida või näppida?

Postitatud: 22 Okt 2011 15:04
Postitas logman
Miskisel ajal ilmus müügile palju sääraseid trosse, milledel olid need vedrud liiga pikad tehtud.
Klotsid ei jõudnud korralikult trummli pindadele liibuda, kui vedrud juba nii kokku surutud said, et kangi edasine liikumine takerdus.
Sealt siis ka see lõikumine pärit.