Ühesõnaga kui ÜV-l kästakse kapott avada ja sa selle neljast nurgast klambritest lahti võtad ning katusele tõstad, siis ilmselt kästakse sul see tsirkus lõpetada ja uuesti tulla kui asja korda teinud oled
K: Kas ülevaatuse saab läbida kui autol on klaasriidest tehtud esitiivad, kapott jne?
K: Kas ülevaatuse saab läbida kui autol on klaasriidest tehtud esitiivad, kapott jne?
K: Kas ülevaatuse saab läbida kui autol on klaasriidest tehtud esitiivad, kapott jne?
Kaldun arvama, et kui kinnitused on originaalid - kapotilukustus, hinged jne, ei tohiks probleemi olla. Kiirkinnituste ja erinevat tüüpi hoodpin-ide vastu sõditakse küll. Jällegi, mõned mehe on võrdsemad ja teevad ära. Teised põevad ja ei tee.
Ühesõnaga kui ÜV-l kästakse kapott avada ja sa selle neljast nurgast klambritest lahti võtad ning katusele tõstad, siis ilmselt kästakse sul see tsirkus lõpetada ja uuesti tulla kui asja korda teinud oled
. Muud lahendused on vaieldavad.
Ühesõnaga kui ÜV-l kästakse kapott avada ja sa selle neljast nurgast klambritest lahti võtad ning katusele tõstad, siis ilmselt kästakse sul see tsirkus lõpetada ja uuesti tulla kui asja korda teinud oled
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4004
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lisaks GTA poolt öeldule:
Kõik sõltub teostuse kvaliteedist ehk siis sellest, kui hästi ja -originaalilähedane see kõik välja tuleb, millises suunas suudad ülevaatajale muljet jätta (kas saab aru, et võltsmaterjalid või ei saa).
Kindel on see, et tavaline klaasriie-vaik ei anna järgitehtud keredetailidele säärast põrkeenergia neelamise omadust nagu seda on plekil. See peaks sinu tervise ja ohutuse kohapealt ütlema kõik.
Aga kindlasti on olemas materjale (süsinik, kevlar), mis õigesti kokku "kleebituna" teevad rauale pika puuga ära, iseasi on tänavamasina juures tasuvus.
Kõik sõltub teostuse kvaliteedist ehk siis sellest, kui hästi ja -originaalilähedane see kõik välja tuleb, millises suunas suudad ülevaatajale muljet jätta (kas saab aru, et võltsmaterjalid või ei saa).
Kindel on see, et tavaline klaasriie-vaik ei anna järgitehtud keredetailidele säärast põrkeenergia neelamise omadust nagu seda on plekil. See peaks sinu tervise ja ohutuse kohapealt ütlema kõik.
Aga kindlasti on olemas materjale (süsinik, kevlar), mis õigesti kokku "kleebituna" teevad rauale pika puuga ära, iseasi on tänavamasina juures tasuvus.