1. leht 2-st

Isetehtud LSD differ

Postitatud: 03 Veebr 2010 11:08
Postitas maniaco
Tere.
Oli soov parandada oma jääraja aegu ning ei tahtnud difrit päris kinni keevitada, kuna lõhub pooltelgi ja on plaanis ka suvel, asfaltil oma 05ga sõita, seega tegin ise LSD.
Detailid, mis lõigati välja laserlõikuses vastavalt mõõtudele, ning vedrud sain tuttava käest.
Differ toimib selliselt, et plaadid ja vedrud lähevad pooltelje otste vahele ning vedrud suruvad plaate vastu pooltelje otsi.
Jää peal on ideaalne, kuid kruusa ning asfalti peal jääb suhteliselt leebeks. Vastupidavusest niipalju, et teised, kellega rääkind olen, on sellega mitu aastat sõitnud ja pole midagi juhtund.
Kui huvi on, siis võin lasta tuttaval neid detaile veel tellida ning ka teistele neid paigaldada.
raha tahaks saada 1500 kanti, kui oma difri minu kätte toote.

Postitatud: 03 Veebr 2010 11:19
Postitas twist
Minu teada toodetakse riisikatele juba päris ammu analoogset juppi. Kaubamärgiks Phantom Grip. Mis materjalist plaadid lõikasid?

Postitatud: 03 Veebr 2010 11:31
Postitas maniaco
Plaadid on terasest, marki kahjuks öelda ei oska. Ja Phantom Grip on tõesti 1 tootja, kes selliseid detaile pakub. Kuid nemad küsivad ainult detailide eest 300$, lisaks tellimine.

Postitatud: 04 Veebr 2010 16:41
Postitas janis1985
ega ei oska soovitada kust sama tüübiga lukule vedrusid saaks tugevaid?

Postitatud: 06 Veebr 2010 22:23
Postitas maniaco
mina sain tuttava käest, kes oli need kuskilt tellind..täpselt kahjuks öelda ei oska.

Postitatud: 09 Veebr 2010 17:11
Postitas darts
Algselt postitas: janis1985
ega ei oska soovitada kust sama tüübiga lukule vedrusid saaks tugevaid?
otsi mootorratta sidurite seest:)

Postitatud: 09 Veebr 2010 17:30
Postitas janis1985
sain head tugevad vedrud,lsd all ja töötab väga hästi:D

Postitatud: 10 Veebr 2010 21:03
Postitas darts
hea lihtne ja odav varjant.loogiliselt väljamõeldud.ja lihtne valmistada.raskemates oludes nagu ralli pole se vidin eriti tõhus.jäärajaks sobib.

[Muudetud: 10-2-2010 darts]Pilt

Postitatud: 10 Veebr 2010 21:06
Postitas darts
paar pilti veel.

[Muudetud: 10-2-2010 darts]Pilt

Postitatud: 10 Veebr 2010 21:08
Postitas darts
.

[Muudetud: 10-2-2010 darts]Pilt

Postitatud: 10 Veebr 2010 22:10
Postitas teboilmen
keegi selle jupi täpseid mõõte teab?

Postitatud: 10 Veebr 2010 22:24
Postitas darts
igale autole ikka erinev.

Postitatud: 11 Veebr 2010 12:34
Postitas mauer
Sooviks ka mõõte, kui kellelgi on. Autoks ikka lada.

Postitatud: 11 Veebr 2010 17:37
Postitas janis1985
plaatide välised mõõdud on 43mm korda 65mm ladale siis...

Postitatud: 12 Veebr 2010 10:10
Postitas mauer
Pildilt saan aru, et vedrud lähevad plaatide nurkadesse palju peab sinna vahele seda nn seina jääma ja mis võiks olla vedrude optimaalsed läbimõõdud kui arvestada et kasutan mootoratta siduri vedrusid. Kas vedru pikkus, läbimõõt ja käik omab ka mingisugust tähtsust. Kas oleks võimalik saada mingisugust joonist. Kui laserlõikuses teha lasid pidid ikka mingi joonise ka tegema? Mis oleks avade raadiused ja kaugused servadest ?

[Muudetud: 12-2-2010 mauer]

Postitatud: 12 Veebr 2010 21:15
Postitas viaccess
2 sellist vidinat ja üks suur Lada klapivedru, lükkad satellitide vahele ja peaks ka jäärajal toimima ilusti..... kes proovib?

Leiutaja lehekülg (vene keel) http://www.clasik.h15.ru/blok.html[img] ... /10304.jpg[/img]

Postitatud: 27 Okt 2010 19:56
Postitas zajetz
Algselt postitas: iisak
On keegi selle Via näidatud variandi reaalselt ka läbi proovinud? Muljeid? Kui vähegi töötab, siis laseks meestel koolis asja valmis meisterdada.
kytti auto all peaks see jube eelmisest talvest alates olema.

Postitatud: 08 Dets 2010 22:05
Postitas Insert
Kas "äritseb" ka nendeda?

Postitatud: 09 Dets 2010 17:38
Postitas Insert
Broneeriks ühe... Ehk lumes läbivus paraneb:rolleyes

Postitatud: 10 Dets 2010 19:05
Postitas vkuus
sama siin broneeriks ka ühe