Gaasita MIG/MAG keevitus

Gaasita MIG/MAG keevitus

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Vasta
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Gaasita MIG/MAG keevitus

Postitus Postitas karla99 »

Tere!

Kas kellegil on kogemusi ilma gaasita täidistraadi kasutamisel MIG/MAG aparaadiga? Kuna ballooni leidmine suht keeruline ja rendikat ei taha võtta siis tekkis mõte seda asja proovida, aga enne mõtlesin, et äkki keegi on kasutanud sellist asja ja oskab natuke tagasisidet anda.

Gaasita traadiks leidsin sellise: http://194.204.59.3/images/fsrv/noom/pd ... 2-O_ee.pdf

Terv.
kaarli

[Muudetud: 23.11.09 karla99]
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

olen kunagi sellise masinaga keevitanud millel puudus gaas. ajutiseks sittamiseks käib küll aga asjalikku keevitust sealt ei saa. ise keevitasin sellisega oma autol käigukangi Riias rajaääres. vastu pidas umbes 3 ringi siis oli jälle pooleks. otsad said ilusasti kooniliseks et oleks kuhu keevitada aga ikka ei püsinud. eks seal ole suur vibra ka aga ikkagi eelistaks gaasikeevitust. õmblus jääb silmale ka ilusam gaasiga.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Küsisin enda onu käest, et mida arvab sellest keevitusest/traadist. Vastus oli ühene "SITT ON!". Lihtne seletus, keegi ei kasuta seda professionaalsel tasemel. Ballooniga saan aidata, küsi eks neid liigub http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=17091

PS! Laupäeval olen Orissaare ümbruses (Saaremaa Rahvarallil), huvi korral saaksin gaasi kaasa võtta.
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

aga mis vahe on erinevatel reduktoritel? kas sobiks kasutada atsetüleeni või hapniku reduktorit co2-ga või see on väga halb mõte? Siis ma saaks midagi ise ka aretada võibolla....
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

keerme vahe on ! ise aretamine pole hea mõte seal rõhud suured!
v
Villem666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 99
Liitunud: 20 Mär 2006 08:26
Asukoht: Hiiumaa
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Villem666 »

Umbes aasta tagasi oli sama probleem ja sama küsimus. Enamus ütlevad jah, et täidis jama, aga kui kaks kolm korda aastas keevitad siis pole erilist probleemi.

Ballooni koha pealt soovitan otsida kuskilt vene oma, ja reduktor ka kellegi käest, või kasutatud kuskilt bõrsist vms, tuleb kordades odavam. Põhjendus: Esiteks AGA ballooni kui rendid, kuid kasutad harva, siis suht raha raiskamine, odavaim oli vist 70eeq kuu, võin eksida, ei mäleta täpselt enam, ning kui sul reduktorit pole siis see maksab 900+eeq ja kui soovi siis näidik oli lisa 400eeq. Nii, et esimene summa mis välja käid enne kui poest välja jalutad on päris palju, mulle oli liiga palju. Rendiballoonid on rohkem töökojade teema, sest tänapäeval enam balloone osta ei saa, kui pole ,pead rentima. Otsides mehed soovitasid, kui co ballooni ei leia, võta hapniku oma, värvi halliks ja vii mingi nurgapealsesse poodi, vahetavad ümber ning saadki omale õige ballooni.

Mul vedas, sain otsimisega sõbra käest lõpuks mõlemad.

Terv. Villu


[Muudetud: 23-11-2009 Villem666]
k
karla99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 67
Liitunud: 29 Apr 2004 17:59
Autod: vaz 2101

Postitus Postitas karla99 »

tänud huvitavate vastuste eest, sain nats targemaks, arvan et algatuseks proovin selle traadi ära, sest stokkeris on mingi 400grammine jupp 95 eeku. Ei tapa väga. Aga m6mm sul pole vaja gaasi kaasa võtta, sest ma ise kahjuks rallile vist ei jõua see aasta. Tänud igatahes!
Vasta