Loomulikult teeb bilsu erinevatele automarkidele:D ja kuidas sa kataloogist vaatad mis amort ladale alla sobib:):) Bilstein valmistab spetsjomm lada tarbeks gaasi amorte
Küsime nüüd kõik endilt mis on gaasiamordi tööpõhimõte...?
Gaasiamort töötb põhimõttel, et gaas lükkab teda pidevalt ülesse ning ta on jäigem...järelikult parem pidavus...õliamort töötab kahtepidiselt ning põhimõtteliselt ainult summutab ''lööki''...vedru lükkab teda ainukesena ülesse...
Btw: gaasiamort annab ka ''arseliftille'' parema väljanägemise...aga ikkagi tehakse ju ka neid amorte iaga valdkonna jaoks erinevaid ning see mis teeb head tööd asfaldil ei tee seda näiteks maastikul...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
Esialgne postitaja PuZuP
Küsime nüüd kõik endilt mis on gaasiamordi tööpõhimõte...?
Gaasiamort töötb põhimõttel, et gaas lükkab teda pidevalt ülesse ning ta on jäigem...järelikult parem pidavus...õliamort töötab kahtepidiselt ning põhimõtteliselt ainult summutab ''lööki''...vedru lükkab teda ainukesena ülesse...
Btw: gaasiamort annab ka ''arseliftille'' parema väljanägemise...aga ikkagi tehakse ju ka neid amorte iaga valdkonna jaoks erinevaid ning see mis teeb head tööd asfaldil ei tee seda näiteks maastikul...
Gaasamordi üleslükkav surve on nii väike pea olematu. See autole teist vljanägemist küll ei anna. Gaasamort on peaaegu sama ehitusega mis õliamort aga kvaliteetsem. Gaasisurve pidi olema sees mingi õli vahutamise vastu. Paigaldada ka mugavam sest varras ei vaju eest ära.
Osadel amortidel on all vahekolviga gaasipadi. See selleks kui amort põhja lööb siis on lisavedru seal olemas. See padi ei mõjuta tavatöös amordi toimetamisi. Siis on ta õliamordina töötav.
On veel olemas pro-gas amordid. Need sellised millel keskel mugavuse tsoon ja töötab pehmelt. Alumine ja ülemine osa lähevad jäigemaks. Toimetab samuti kui õliamort.
Minge ostke endale Bilsteini amordid autodetis. (Subaru esinduses põhimõtteliselt) . Ma ei saa aru kust koahast on võetud need firma nimed mis siin mainitakse.
tänan, a keegi võix julgustada mind gaasiamorte ostma...et mis eelised on ja kas puuduseid ka on võrreldes õlikatega(va. hind)?plaanis tänavasõidu masinele(mitte rallikale)
nu üks pluss on kindlasti see et juhitavus läheb paremaks.muidugi on neid veel aga ei viitsi siin kõike ette lugema hakata.miinuseks võib lugeda seda et auto hakkab rohkem rappuma(tänavate vahel sõites)sest auto on kõvasti jäigem......
Algselt postitas: fanatt
tekkis küsimus kas gaasikatega võib kasutada jäigemaid vedrusid?
?igulidega tehakse tänapäeval igasugu vangerdusi. Kui tahad võid ju proovida igasuguseid, peaasi et asi ikka all istuks ja järsku nahhui ei lase.
Sellest ei saa ma aru et miks kogu aeg ikka uuesti küsitakse kuigi palju sellist juttu on siis juba varasematest aegadest olemas. Tuleb ainult otsingut kasutada.
Normaalne gaasiamort maksab nii vähe õliamordist rohkem et vähegi tõsisem siksi fanatt teeb selle ostu mitte nagu suured uurijad ja arutlejad "noored tegijad autotuunijad" kes tihtipeale jutust kaugemale ei saagi.
Algselt postitas: fanatt
otsingust ei leidnud selle kohta midagi
Teie küsimusele üritasin vastata. Neid võimalusi on palju millega proovida.
Ülejäänud postitus oli mõeldud teistele kes küsimusi natuke valesse kohta postitavad ja hea jutuga on.