1. leht 1-st

Ferodo klotsid ja Brembo kettad 2105/2108

Postitatud: 10 Jaan 2008 14:34
Postitas olaaf
Huvitaks, ehk oskab keegi suunata kust saab ferodo klotse ja brembo kettaid.
Ladast ei taheta kuskil kuulda eriti millegipärast?
kui keegi viimasel ajal soetanud just ladale siis ehk viitab kuhu pöörduda.

tänud

Postitatud: 10 Jaan 2008 15:01
Postitas Mägraonu
ma ei ole küll kindel et sealt saab kuid kas sa kadaka teelt xenonist oled küsinud ... tegelt kui aus olla siis ma ei ole üldse kindel kas see pood enam alleski on :D ... aga kui on siis sealt ma arvan et võiksid proovida

Postitatud: 10 Jaan 2008 15:33
Postitas stroh_89
Twin Torque OÜ
Reg. nr. 11025018
KMKR: EE100907692
Mureli 5, 10617 Tallinn

e-mail: info@xenon-tuning.ee

Postitatud: 10 Jaan 2008 15:58
Postitas Valdz
Brembo kettad sain kunagi Autopartneri kauplusest laagris, nüüd vist nimega "autoasi". Hind oli hea, aga pidi ette tellima, kuna Soomest tulid...

Ferodo klotse erinevaid tüüpe, aga võid küsida Mototech OÜ, igast jama müüvad seal :)

Turboclubi link

Mototech - ehk siis ostuauk.com link

[Muudetud: 10/1/2008 Valdz]

Postitatud: 10 Jaan 2008 16:33
Postitas hautz
Keegi teab kust tartust neid saada on?

Postitatud: 10 Jaan 2008 23:17
Postitas AaClub
Atoy Eestist uuri http://www.atoy.ee/index.php?main=71

samuti soovitan teile sealseid amorte Gabriel suurepärane hind ja siiamaani kõige kõvemad amordid mida olen kasutanud. Ka Bilsusid saab sealt aga hinnavahe juba meeletu. Ise julgen kohe kindlasti väita kvaliteedi poolest mõlemaid võrdseks Bilsu b4 ja gabrielid!!!

Postitatud: 11 Jaan 2008 14:25
Postitas ccve
Atoy andmetel pakub 2108'le brembo ainult tavalisi kettaid, puuritud/soonitud ei paku. Kas 110 kettad ( siis ka vist suportid? ) istuvad 2108'le? Zimmermann pakub 2108'le puurituid kettaid, tellimisega 1,5-2 kuud. Kui 110 kettad istuvad saaks kasutada 110'e puuritud/soonituid kettaid 2108'l ;)

Postitatud: 11 Jaan 2008 14:38
Postitas tiit
110 oma läheb külge küll, klots on ka täpselt sama.

Postitatud: 02 Juun 2008 21:27
Postitas ccve
Plaan nüüd see tee läbida, samarale siis 110 supportid ja kettad. Eespool mainiti ,et kettad istuvad täpselt, klots sama. Kas support istub ka täpselt või tuleb seal muudatusi teha? 110 kettad peaksid olema suuremad, st. 14" vist? Siis tuleks panna ka 110 supportid ja klotsid?

Postitatud: 02 Juun 2008 22:10
Postitas m6mm
Kettad sobivad, klotsid on täpselt samad ja support ise on sama, aga supporti raam on 14'' piduritel pikem. Kui saad eraldi raami osta (olen näinud eraldi müügil), siis supportit ennast polegi vaja osta.

NB! Kui sa oled selle tee läbinud, siis enam 13'' velgi kasutada ei saa!

Postitatud: 02 Juun 2008 22:53
Postitas ccve
Algselt postitas: m6mm
Kettad sobivad, klotsid on täpselt samad ja support ise on sama, aga supporti raam on 14'' piduritel pikem. Kui saad eraldi raami osta (olen näinud eraldi müügil), siis supportit ennast polegi vaja osta.

NB! Kui sa oled selle tee läbinud, siis enam 13'' velgi kasutada ei saa!
Nagu välja loen siis : Kui leian selle pikema "raami" siis saan kasutada 2108 supporteid? 13" Velgi nagunii ei kasuta, seda muret pole ;) Kummad "rallis" paremad on, kas soonitud või puuritud kettad?

edit: sain aru, 110 ja 2108 supportid on samad.

[Muudetud: 2-6-2008 ccve]

Postitatud: 02 Juun 2008 23:13
Postitas m6mm
Jah, suportid on samad! Minu Samaral on 14" 110 pidurid. Auguliste ja sooneliste ketaste kohta ei oska kahjuks midagi öelda.

Postitatud: 02 Juun 2008 23:47
Postitas ccve
Algselt postitas: m6mm
Jah, suportid on samad! Minu Samaral on 14" 110 pidurid. Auguliste ja sooneliste ketaste kohta ei oska kahjuks midagi öelda.
On sul pilti näidata selle raami kohta mis välja vahetasid? Ehk erinevust 2108 ja 110 vahel, mis tuleb välja vahetada :)

Postitatud: 03 Juun 2008 01:07
Postitas karla99
Algselt postitas: m6mm
Jah, suportid on samad! Minu Samaral on 14" 110 pidurid. Auguliste ja sooneliste ketaste kohta ei oska kahjuks midagi öelda.
Grooved discs.

1. grooves clean the pad surface and increase the brake faces (the leading edges of the grooves) so in theory the more grooves the more faces.

2. grooved discs can be used with any pad material as the disc is more durable than a drilled version.

3. discs life is longer than a drilled equivalent.

Disadvantages.

Disc is heavier than a drilled equivalent.

Drilled discs.

1. Lighter weight than a grooved equivalent

2. Good brake bite due to:

A forcing pad material into the holes

B increased braking surface (many leading edges in theory)

3. allowing gases formed during the braking cycle to escape from the disc braking face.

Disadvantages.

Discs can be prone to cracking unless care taken when bedding in

The use of hard race pads (high friction level) can cause cracking giving the disc a limited life.

You will find today that most forms of car motor sport will use grooved discs.

Allikas: http://www.apracing.com

Postitatud: 03 Juun 2008 13:17
Postitas PuZuP
Ferodo DS seeriast on pakkuda nii klassikule kui ka esiveolisele kahte tüüpi kattega klotse DS25000 ja DS3000

DS2500 kannatab sõita ka tänaval, muidu on orienteeritud pühapäeva rajaklots, mis kannatab üsna suuri koormusi - võrdluseks: päev otsa ringraja õppesõitu kereautoga ja õhtul oli auto pidurdusvõime ikka veel väga hea ning kulumisaste ei olnud ülemäära suur

DS3000 on sobilik rallisse mõlemale sillale ning ka võistlusringrajal esimesele sillale, kus koormused on väga suured

Kel huvi, see leiab kontaktid profiilist
Edu

Postitatud: 22 Juul 2008 14:51
Postitas E.H.R.Garage
Klotse on võimalik saada ka RacingExperdist www.racingexpert.ee
DS2500: 1630 eeku komplekt
DS3000: 1895 eeku komplekt