1. leht 1-st
keti tald
Postitatud: 02 Aug 2007 05:13
Postitas karla89
kes oskab ymber teha keti talda nii et kett mitte ei libise seal talla peal vaid selle asemel oleks hammasratas.
u2u
Postitatud: 02 Aug 2007 12:53
Postitas masuurik
kronstein vaja valmis teha.ratas otsa poldiga ja kõik.Aga milleks?
[Muudetud: 2-8-2007 zigulimasuurik]
Postitatud: 02 Aug 2007 13:18
Postitas olaaf
tekib veel küsimus millist ratast kasutada, et kronsa keti vastu käima ei hakkaks

Postitatud: 02 Aug 2007 13:53
Postitas logman
Pilt siin:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 58&page=18
Kui hästi küsida, siis saab rohkem infot ehk ss127'lt. Soome või inglise keel kasuks ja vbl. on tal ka kuskil päris joonis/mõõdud/selgitused olemas.
[Muudetud: 2-8-2007 logman]
Postitatud: 02 Aug 2007 15:00
Postitas viaccess
Algselt postitas: zigulimasuurik
kronstein vaja valmis teha.ratas otsa poldiga ja kõik.Aga milleks?
[Muudetud: 2-8-2007 zigulimasuurik]
Selleks et kett käiks ringi kergemalt, vanade rallisõitjate sõnul see vidin annab 2-3 hobust juurde, umbes sama palju kui Nike kleeps tagaaknal
[Muudetud: 2/8/2007 viaccess]
Postitatud: 02 Aug 2007 17:50
Postitas masuurik
see üks võimalus. ise tegin muhuga hammasratta.keevitasin tavalisele hammasrattale muhu,mis hoiab ratast kronsast ilusti eemal.
Postitatud: 02 Aug 2007 18:19
Postitas PuZuP
Masuurik, mina ei saanud küll nüüd aru, mida Sa oma muhuga öelda tahtsid...
Estonia vormelitel (Estonia 21) kasutati selliseid ketipinguteid laialdaselt...
Eesmärk on selles, et kuna pingutustald avaldab kõrgel pöördel üsna arvestatavat friktsioonilist effekti, siis vabama pöörlemise eesmärgil need ka tehti, sest ringrajal on 90% ajast pööre üle 5000 pöörde...
Õlitussüsteemi koha pealt ei oska täpselt öelda, aga tõenäoliselt ketiga kaasaveetav õli paiskub ka hammasratta vahele ja pildil oleva renni kaudu toimub siis nö. tagasivool hammasratta vahelt...
Üks pluss on veel, et keti liikumine muutub vaiksemaks...
Postitatud: 02 Aug 2007 18:39
Postitas masuurik
ma ei oska seda paremini defineerida,kuid keti liikumine läks vaiksemaks ja ka pöörlemine läks vabamaks.Enda hammasratta tegemiseks võtsin snitti ühe venelase ringraja 01 pealt.
Postitatud: 02 Aug 2007 19:57
Postitas GTA
ss127 sõnul maksis see vidin kenakese 60euri ehk nati üle 900 eegu. Kaasa tuli aga veel automaatne ketipinguti, millest pilti pole. Mõlemad on tehtud Soomes.
[Muudetud: 2.8.07 GTA]
Postitatud: 02 Aug 2007 22:12
Postitas PuZuP
Algselt postitas: zigulimasuurik
ma ei oska seda paremini defineerida,kuid keti liikumine läks vaiksemaks ja ka pöörlemine läks vabamaks.Enda hammasratta tegemiseks võtsin snitti ühe venelase ringraja 01 pealt.
Pildimaterjali ?
Postitatud: 02 Aug 2007 22:28
Postitas masuurik
kui hästi otsida võib selle venelase 01 leida,kuid see ketitald läks vana autoga uuele omanikule. tollal mul fotokat polnd.
Postitatud: 24 Aug 2008 21:09
Postitas Moss
Algselt postitas: GTA
ss127 sõnul maksis see vidin kenakese 60euri ehk nati üle 900 eegu. Kaasa tuli aga veel automaatne ketipinguti, millest pilti pole. Mõlemad on tehtud Soomes.
Mis firma neid pakub 60EUR'i eest? See hulka odavam, kui hiljuti siin foorumis mulle pakutu.
[Muudetud: 24-8-2008 Moss]
[Muudetud: 25-8-2008 Moss]
Postitatud: 25 Aug 2008 12:24
Postitas PuZuP
Mis, kus, kes pakub?
Postitatud: 25 Aug 2008 19:19
Postitas hautz
Keegi joonist ei saa teha?:P
ketti tald
Postitatud: 16 Dets 2008 20:06
Postitas ifff
niisiis ehitasin enda siksile ka laagri pial ketti talla,kasutasin selleks siksi väntvõlli hammasrattast ja taga otsas olevat laagrit.olen sellega sõitnud 2000km siia maani pole laiali lennand ega vist lenda pilte kahjuks pole,aga kui mootori maha võttan siis ka tulevad pildid