Auto värv
Auto värv
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Auto värv
Kust saada tartust odavalt värvi ,et lada üle värvida
oleks vaja siis krunti ja katte värvi
Ja mida oleks vaja juurde (minit kinnitit, lakki?)
oleks vaja siis krunti ja katte värvi
Ja mida oleks vaja juurde (minit kinnitit, lakki?)
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Veoauto värv on kulumiskindlam (kriimustused) ja odavam ~400.- L olenevalt toonist. Heledad toonid on odavad kuna pigmenti kulub vähe.
Punane on kõige kallim.
Erinevalt sõiduauto värvist on veokavärvidel väiksem tooniskaala ja väiksem läikeaste.
Sisuliselt pole vahet, kuna eelkõige tuleb valmis värvitöö puhul mängu värvi eeltöö kvaliteet ja värvimise kvaliteet.
Sõiduauto värvide hinnad algavad 800.- L ja üles.
Eraldi on veel lakialused värvid, +lakk ~1000.- L
Ise värvisin suvel oma volga üle Polüuretaaniga, mis on veel odavam ja tugevam kui veokavärv. Ainuke mille üle viriseda on oma töö. Värv jääb korralik.
Polüuretaan ~220-330.- L
Tallinnas soovitan AS Pintaväri, minu kogemustest parim klienditeenindus ja hinnatase.
Punane on kõige kallim.
Erinevalt sõiduauto värvist on veokavärvidel väiksem tooniskaala ja väiksem läikeaste.
Sisuliselt pole vahet, kuna eelkõige tuleb valmis värvitöö puhul mängu värvi eeltöö kvaliteet ja värvimise kvaliteet.
Sõiduauto värvide hinnad algavad 800.- L ja üles.
Eraldi on veel lakialused värvid, +lakk ~1000.- L
Ise värvisin suvel oma volga üle Polüuretaaniga, mis on veel odavam ja tugevam kui veokavärv. Ainuke mille üle viriseda on oma töö. Värv jääb korralik.
Polüuretaan ~220-330.- L
Tallinnas soovitan AS Pintaväri, minu kogemustest parim klienditeenindus ja hinnatase.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Mis on sinu jaoks odav? Ja mis kvaliteedile värv vastama peab?
Krunt on alati mõistlik panna, sest sellel on reeglina rooste eest kaitsvad omadused ning ta nakkub aluspinnaga ning seob kattevärvi paremini. Samuti ühtlustab krunt aluspinna ning eri värviga värvitud ja pahteldatud kohad ei hakka pinnavärvi alt välja kumama.
Krunt on alati mõistlik panna, sest sellel on reeglina rooste eest kaitsvad omadused ning ta nakkub aluspinnaga ning seob kattevärvi paremini. Samuti ühtlustab krunt aluspinna ning eri värviga värvitud ja pahteldatud kohad ei hakka pinnavärvi alt välja kumama.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
Tartus saab värvi Vasara 50 (du Pont) ja Sepa tn (nr ei mäleta, enne Sepa turgu) veoautuvärv (ca 600 kr/l) ongi see miinimum millega tasub tegema hakata, alla selle on ikka väga vilets kvaliteet. Mida kallim värv ,seda parem tulemus, mis muidugi ei tähenda, et hea värv kompenseeriks eeltöö puudujäägid, vastupidi.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Spies&Hecker värve kasutavad tuntud autotootjad, sealhulgas Mercedes. Ja veokavärvi kilo 300-400.-L.Algselt postitas: kenu
veoautuvärv (ca 600 kr/l) ongi see miinimum millega tasub tegema hakata, alla selle on ikka väga vilets kvaliteet. Mida kallim värv ,seda parem tulemus, mis muidugi ei tähenda, et hea värv kompenseeriks eeltöö puudujäägid, vastupidi.
Alati ei toimi tendents, et mida kallim seda parem, nii võib kõvasti üle maksta.
Kui tegemist on esimest korda eeltööd ja värvitöid ise tegeva inimesega, siis soovitan kasutada kas veoka värvi või veel parem polüuretaani. Nii kui nii ei suuda sa hoomata kogu vajalikku tööd, ikka tulevad sisse apsakad.
Ja siis pole vahet kas värv oli sõiduauto või veoka oma.
Loomulikult tuleb usaldada tuntud firma kaupa ja püsida ühes ja samas keemiagrupis. Pahtel-krunt-värv ühelt tootjalt tagab, et omavahel ei toimiks ebameeldivaid reaktsioone.
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Tundub, et on unustatud Sadolini värv.Toasoojas kuivab ööpäevaga ära.See pikk kuivamisaeg on ka ainuke miinus. Hinnad algavad 130-st. Muidugi pean silmas auto värvi, mitte ehituse Sadolini.Kunagi oli see ikka "kõva sõna". Kui on vaja " kähkukas" teha, siis olen ka teinud nii, et lasen Korrostop krundi pahteldus- ja haljaks nühitud kohtadele ja kohe selle peale kattevärvi. Sobivad omavahel hästi, ei hakka keetma, ega tõmba matiks. Hinna ja kvaliteedi suhe paigas.
Olen ka oma tehnoloogia kohta kõvat kriitikat saanud, aga nähes tulemust on kritiseeriad sõnad tagasi võtnud.
Olen ka oma tehnoloogia kohta kõvat kriitikat saanud, aga nähes tulemust on kritiseeriad sõnad tagasi võtnud.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
lõpp tulemus ei pea ideaalne olema. masin tuleks roostevältimiseks lihtsalt värvi alla saada ja peaasi et masinat oleks rahuldav vaadata.ja kogu see värvimine võimalikult odavalt ja kergelt läbi viia.Masinast ei tule "näitus auto" pigem masin millega punktist 1 punkti 2 saada ja vahetevahel ka ralliradu külastada.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Sellisel juhul pole mõtet tõepoolest peale Sadolini või muu sama klassi värvist kallima peale raha kulutada. Ega need värvid nii hullud ka nüüd ei ole. Kui mõelda nii, et isegi 300 EEK/L rekkavärv on umbes poole kallim kui sadolin, siis ega ta nüüd poole parem ka pole, tõmba siis paari aasta pärast uuesti sadoliniga üle, kui ära pleegib: rahakulu sama aga tulemus jälle nagu uuel. Pealegi nagu vastusest välja loen, plaanitakse ka väheke sporti teha autoga, kui nii siis ei jää mõlgid kraapsud jms tulemata. Kallis värv oleks raiskamine.
Odavamat sadolin värvi oli minu mäletamist mööda Sepa turul asuvas autopoes, samuti Jaama tänaval lada juppidega äritsevas Mekres ning kindlasti on seda saada Kuntalis - Raadi autoturul ning Kaunase pst 73 (suur garaa?ikompleks)
Odavamat sadolin värvi oli minu mäletamist mööda Sepa turul asuvas autopoes, samuti Jaama tänaval lada juppidega äritsevas Mekres ning kindlasti on seda saada Kuntalis - Raadi autoturul ning Kaunase pst 73 (suur garaa?ikompleks)
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Endal auto värvitud Sadoliniga. Läike üle ei kurda ja hind tõesti odavam Kui ikka rooste all, siis ei päästa sind see rekka värv kah mitte. Ometi sai enne enda oma värvimist konsulteeritud mõnede värvijatega, ja läbi kõlama jäid paar mõttetera. Nimelt pidavat sadoliniga värvimine teiste värvidega võrreldes raskem olema. Kuivamine tal ju aeglasem ja et tõesti korralikku läiget saada (paksu kihti) pidi ka jooksma mineku võimalus suurem olema. Ka ei pidavat värv hilisemat poleerimist kannatama nii hästi kui rekka värv. Et masinpoleerimisega tasuks nende mõlemaga ettevaatlik olla. Metallikuga teine lugu. Sadolini puhul ei ole kõvendi hea tulemuse saamiseks mitte soovituslik vaid kohustuslik, ja enne värvimist tuleks värv ka spetsiaalsest filtrist läbi lasta värvimulla eemaldamiseks. Ometi otsustasin ise Sadolini kasuks, kuna meeldis üks värvitoonidest mida teistelt odavamatelt tootjatelt ei leidnud, ja lihtsuse huvides ka toonida ei lasknud. Värvimise ajal kuskilt jooksma ei läinud, okstega ära pole kriipinud (pole ka eriline seeneline)
ja kui masin ära pesta, siis läigib ikka küll nagu kuldi muna:D

-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Mina värvisin ülemöödunud suvel masina üle välitingimustesse mõeldud metallikrundiga, potsku (mingi u 3liitrit vist) maksis alla 300 krooni vist ja toone oli ka erinevaid saadaval. Kusjuures värvimiseks kasutasin pintslit ja rulli. Ja kuna oli kiire siis ei saanud ka pinda alt korralikult töödeldud.
Kui kvaliteet pole esmatähtis siis on selline kõige odavam ja mõistlikum meetod, mingit mõtet pole näiteks kehvale eeltööle korralikult ja head värvi peale lasta.
Aa ja tulemus sai selline:
http://www.hot.ee/ahtoreiska/luaz/009
Kui kvaliteet pole esmatähtis siis on selline kõige odavam ja mõistlikum meetod, mingit mõtet pole näiteks kehvale eeltööle korralikult ja head värvi peale lasta.
Aa ja tulemus sai selline:
http://www.hot.ee/ahtoreiska/luaz/009
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Oleneb lakist, aga reeglina on nad üsna samas hinnas, mis värvgi.
Algselt postitas: grimes
On üks küsimus. ET palju maksab lakk. Se mis peale värvimist peale pannakse. Ei lähe küll välisele plekile mida värvin. Vaid kapotialusele värvile.
ET mis hinnaga neid lakke müüakse.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?