1. leht 2-st
Puurimine
Postitatud: 09 Jaan 2005 17:59
Postitas 03
Kas keegi puurib zigulli mootori plokke saaremaal ning kui palju selle-eest küsitakse.
Postitatud: 15 Jaan 2005 00:02
Postitas robi
Kasuta otsingut, või sirvi läbi teemasid.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5595
saad targemaks
Postitatud: 15 Jaan 2005 00:06
Postitas motamees
Ametlikult ei puurita saarel.
Postitatud: 28 Jaan 2005 11:29
Postitas wilson
kas keegi teab kus saaks lasta puurida 1600cm zigulli mootor 1800cm.et sis mida tehakse mootoriga ja umbkaudsed hinda oleks tarvis teada?
oskab keegi aidata
Postitatud: 28 Jaan 2005 12:06
Postitas olaaf
selleks hülsitakse siis ilmselt juba - tegeleb jevgeni mustamäe tee 59 oli vist gsm: 5651159 vene keeles räägib mees siis.
hinda uuri, kuna elu pidevalt kallineb. ühe silindri hülssimine oleks läinud 500.- nelja puhul saab ilmselt kokkuleppele
küsiks hoopis, kust sa 85 kolvid võtad sinna silindrisse? võimalus on tellida mahle kolvid ~3000.- 4tk
mina kolbidega ei tegele - hind jäi kõrvu lihtsalt...
Postitatud: 28 Jaan 2005 12:22
Postitas wilson
kas see 85 kolvid on sis 85mm kolvid?
1600cm mootoril on ju silindri mõõt 79mm kas sis tehakse see 6mm suuremaks?
Postitatud: 28 Jaan 2005 13:26
Postitas olaaf
3mm= ca 100cm3
Postitatud: 28 Jaan 2005 13:49
Postitas wilson
kas ladale mingi teise auto kolvid ei lähe w?
või peavad just need 3kilosed olema
Postitatud: 28 Jaan 2005 14:48
Postitas olaaf
asi on selles et nagu originaalis ei ole 84 kolbe

fiati omad ehk mingisugused kuid siis tekkib kepsu sobivusega probleeme..
alati võib panna 82 kolvid ja sealt siis 1700 mootor. 82 on samara kolb
Postitatud: 28 Jaan 2005 15:50
Postitas wilson
et nagu sis 2000eegi eest ta puuriks mul kõik silindrid 3mm suuremaks?
kas hooratast treitakse kergemaks?või on odavam kohe treitud osta.palju selle hind olla võib
Postitatud: 28 Jaan 2005 16:32
Postitas Ardi Soovik
3 mm suuremaks puuritakse ca 700kr.eest.
Puurida saaks ka 84mm mõõtu,kuid siis jääks silindrisein ca 2mm paksuseks.
Veesärki sisse hülssimist,ma arvan,et 500kr/hülss vaevalt keegi teeb.Pigem on ikka mõeldud silindri sisest hülssimist(puuritakse silinder ca 4mm suuremaks ja pannakse vastava paksusega hülss sisse,et siis jääks silinder seest originaalmõõtu).Hülss pannakse sisse termiliselt.St plokki soojendatakse ja hülssi jahutatakse.
Hülsse saab vanadest plokkidest välja lõigates,samuti sobivad nt. kunagi müügil olnud Lada 01 remonthülsid,VW 1,6 diiselmootorite hülssimiseks,seda enam ,et see remonthülsimaterjal pidi olema väga hea.
Hülssimisel kasutatakse ka mosse ja volga hülsse.
Postitatud: 28 Jaan 2005 18:08
Postitas wilson
sis nagu laseks puurida 3mm suuremaks.sis saaks sisse panna samara 82mm kolvid.mis veel saab mootoriga teha et tõsta võimsus ja kiirendust?
Postitatud: 28 Jaan 2005 18:54
Postitas berg
jupid tasakaalu, kanalite freesimine, weberid, kangem nukk, reg nuki ratas ka siis vist vaja juba, elektron süüde“jne jne... oleneb palju sul raha on... sellest räägitud ju miljon korda!
Postitatud: 28 Jaan 2005 19:45
Postitas wilson
rahaga on nagu on.mõttes oleks puurida silindrid suuremaks.panna sisse suuremad kolvid(82mm).sportnukk,kerge hooratas.
Postitatud: 29 Jaan 2005 18:49
Postitas wilson
palju võivad kerge hooratas ja sportnukk maksma minna?
Postitatud: 29 Jaan 2005 19:30
Postitas Moss
Hooratas kuskil mõnisada, nukkvõll ilmselt üle tuhande.
Postitatud: 29 Jaan 2005 22:11
Postitas Zero
Algselt postitas: MossOpel
Hooratas kuskil mõnisada, nukkvõll ilmselt üle tuhande.
HR.Tuhajuhe siin vahepeal rääkis, et 2000eeki pidi maksma.
Postitatud: 30 Jaan 2005 16:42
Postitas olaaf
82 samara kolvide komplekt maksab ca 800-1000.- lisaks veel rõngad ca 500.-
plokikaane frees ca 200-300.- + reg nukiratas 150-450.- olenevalt ehitusest..
korralik väljalaske süsteem - kolle, pott, toru, korralik keevitus ja painded 1500-4000.- olenevalt tegijatest ja materjalide hinnast, keerukusest jne..
arvestama pead sellega et surveastme tõstmisel hakkab auto kangemat bensiini rüüpama.
elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-
lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks
ära ei tohiks unustada ka laagritel ketipingutit mille hinda öelda ei oska, kuna saadavus kehva..
kindlasti kaasneb veel igasugu kulutusi korralikule õlile, õlipumba ümbertegemisele, parimatele tihenditele jne...
Postitatud: 30 Jaan 2005 17:07
Postitas Moss
Ma ise arvutanud, et enam-vähem normaalse mootori ehitus olenevalt sellest kuidas veab ja mis hinnaga asjad tulevad: alates 10tuh krooni
EDIT: Plus tööraha kui endal võtmed peos ei seisa.
Postitatud: 31 Jaan 2005 11:07
Postitas mess
Algselt postitas: olaaf
elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-
lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks
Elektron süüte jaoks sobiva süütepooli ja kommutaatori soovitan osta lammutusest. Korralik pool ja kommutaator Audi omad (üldiselt kõige odavamad ja ka vastupidavamad, lisaks kommutaator mõõtmetelt üks väiksemaid, mis näinud olen.) kumbki ca 200 EEK
Solexi paigaldusel elektrilise pumba panek omab täpselt sama palju mõtet, kui tavalise Ozooni puhul. Mingit karjuvat vajadust selle järele tegelikult pole.
Tagasivoolu jaoks paaki ümber ehitama ei pea. Peab paigaldama lihtsalt tagasivoolu toru - mina kasutasin selleks teist originaal pealevoolu toru. Ning piisab, kui vahetada välja paagis olev bensu koguse andur, mille kaanel on otsik ka tagasivoolu jaoks, samas saab selleks kasutada vabalt ka originaalpaagi tuulutusotsikut ning teha lisa avaus tuulutuse jaoks.